September 2010 mamma's deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door lizab, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vosje2000

vosje2000 Fanatiek lid

28 mei 2007
    3.777
    1
    0
    Thuismama en vrijwilligster voor diverse organisat
    Gefeliciteerd happy!!

en wat een mooie echo prulleke!!

2. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Happy GEFELICITEERD!!

3. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Jeetje het valt me op dat heel veel meiden hier een nekplooimeting laten doen. Wat was voor jullie de doorslaggevende factor om dit te doen??

Wij hebben het bij de eerste niet gedaan en nu willen we het waarschijnlijk weer niet laten doen. We zijn nog jong en zouden een kindje met down ook absoluut niet weg laten halen.

4. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    Gefeliciteerd meiden met mooie echo's!

Gefeliciteerd Happy met je verloving!

5. Leeuwtje83

Leeuwtje83 VIP lid

8 mei 2008
    9.079
    313
    83
    Vrouw
    Software Engineer
    Nieuw-Zeeland
    @Happy: Gefeliciteerd! Wanneer wordt de mooie dag? :)

@Echo meiden: Prachtig om te zien, feli :D

@Ego: Jeuj, 9 weken vandaag! En gisteren mijn verloskundige geregeld ook. Wel jammer dat ze in NZ niet aan kraamhulp doen, schijnt echt een Europees iets te wezen :( Volgens de calculator heb ik trouwens 58% kans op een meisje, en wat betreft de hartslag: mijn collega zegt juist dat een hoge hartslag een jongen is, en een lage een meisje.

6. Lola82

Lola82 Bekend lid

28 okt 2009
    852
    0
    0
    @ Happy: super meid!!! hoe romantisch.. weekend van valentijn en dan nog in brugge! en een baby in de buik.. KAN NIET STUK :)

@ prulleke: mooie echo meid!!! zalig he!!

ik wil er elke dag ene ;)

7. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Happy proficiat met jullie voorgenomen huwelijk.

Wendy wij laten het doen omdat mijn vriend er erg veel moeite mee zou hebben. Ik acht de kans erg klein maar voor zijn geruststelling laten we het doen. Mocht het in ons geval wel zo zijn dan hebben we wel twee kindjes met down en volgens de verpleegkundige in het ziekenhuis is dat heel moeilijk.

8. Lola82

Lola82 Bekend lid

28 okt 2009
    852
    0
    0
    In Belgie is dat standaard op 12 weken...

9. Happy28

Happy28 Lid

12 jan 2010
    96
    0
    0
    Activiteitenbegeleider
    Veluwe
    Bedankt voor jullie felicitaties!! wanneer de grote dag is weten we nog niet maar ik denk al in mei/ juni...

Nekplooimeting: wij laten dat niet doen. We zouden het niet weg laten halen en we zijn beiden nog jong. De kans is dus vrij klein...Wel kan ik me voorstellen hoor dat mensen het doen.

10. Prulleke

Prulleke Bekend lid

16 jun 2009
    719
    0
    0
    wij doen hem wel, wij hebben al 3 kinderen. een 4e met syndroom van down zou bij ons echt niet passen. het is voor het kind niet goed, die moet veel aandacht hebben. en wij moeten er veel tijd en zorg in steken. onze oudste heeft pnd nos met adhs. en de jongste heeft een hartafwijking. wij hebben al zorgen zat zo. het zou echt niet passen. hoe erg ik het ook zou vinden. weet dat veel mensen er anders over denken.

11. Lola82

Lola82 Bekend lid

28 okt 2009
    852
    0
    0
    pff meiden voel me echt belabberd.. ben snipverkouden en neus zit volledig dicht!

neusspray mag niet dus ben van dat fysiologisch zoutwater gaan halen bij de apo (physiomer) maar dat helpt niet veel hoor

mijn hoofd gloeit echt :(

denk dat ik maar vroeg naar bed ga vandaag....

12. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Lola beterschap meid

13. Prulleke

Prulleke Bekend lid

16 jun 2009
    719
    0
    0
    ik ben neusspray verslaafd... t mag gewoon hoor...

al diverse pogingen gedaan maar zodra ik weer verkouden ben, ben ik weer verkocht :(

gyn weet er ook van. nooit wat van gezegd

14. silkie

silkie Actief lid

31 mrt 2009
    470
    0
    0
    yesssssss
    vanmiddag echo gehad en "hij doet het".
    een prachtig kloppend hartje gezien en een beebje van 8w3d (iets minder ver dan mijn banner, maar dat hadden we ook wel verwacht gezien mijn latere eisprong)
    Durfde echt eerst niet te kijken tijdens de echo, maar de gyn riep meteen 'ik zie hartactie" (terwijl ik het eerst nauwelijks kon zien). Later nog een inwendige echo gehad om het nog beter te bekijken en toen kon je het echt supergoed zien.

Moet het verder wel heel erg rustig aan doen. Door mijn longproblemen heb ik zuurstoftekort en als ik mij dan ook nog in ga spannen krijgt het beebje nog minder zuurstof.
    Ach ja, bankhangen was toch al mijn favoriete bezigheid dus dat komt goed uit.

Verder hanteert mijn gyn toch wel wat andere miskraampercentages dan ik hier hoor. Zij zei dat de kans op een miskraam normaal 1:4 is en nu na een goede echo gereduceerd is tot 1:10

Morgen weer naar de internist en over drie weken weer beebje kijken

@ Happy; gefeliciteerd met je aankomende huwelijk, wel heel bijzonder

andere dames met een mooie echo; gefeliciteerd
    het is toch zo bijzonder om naar dat wondertje in je buik te kijken

15. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Silkie GEFELICITEERD met je goede echo. Rustig aan dus en lekker genieten.

16. sjan

sjan Fanatiek lid

1 okt 2008
    1.934
    1
    0
    Administratief/CRM medewerkster
    In Brabant

Hey Elif,

De jongensnaam is geen Deniz meer :D

17. sjan

sjan Fanatiek lid

1 okt 2008
    1.934
    1
    0
    In Brabant

Hoi Wendy,
    Effe een reactie op je vraag.....

Wij zijn ook jong maar de reden voor ons is dat me schoonbroertje een syndroom heeft.....
    Ik was zowiezo niet van plan om een vruchtwaterpunctie/vlokkentest of een kindje weg te halen het is voor ons hoe dan ook welkom.te nekplooitmeting gedaan puur om ons te kunnen voor bereiden al is het maar een kansberekening...

18. sjan

sjan Fanatiek lid

1 okt 2008
    1.934
    1
    0
    In Brabant
    @ Silkie gefeliciteerd met je echo :)

@ prulleke wat een lieve echo.

@ happy van harte gefeliciteerd op naar de voorbereidingen leuk maar wel stressig hihihi ......

19. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Meiden ik ga lekker slapen en moe joh...en spanning voor morgen: vk en 2e echo en daarna komt mijn baas....pfff ben benieuwd wat hij komt doen.

20. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Bedankt voor jullie reacties tot nu toe.

Deel Deze Pagina