September 2010 mamma's deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door lizab, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alita

Alita Niet meer actief

@Amle aaah meid dat is echt niet leuk zo vaak overgeven!! Snap best dat je wel even bevestiging had willen hebben hoor....

Heb vannacht ook goed geslapen niet zo vaak hoeven plassen gelukkig.....ook niet misselijk joepie!!!

2. Peace

Peace Fanatiek lid

24 okt 2009
    2.553
    245
    63
    Goedemorgen meiden,

Zijn er vandaag nog meiden die voor echo's mogen?
    Vervelend dat zoveel meiden zich rot voelen. Ik heb me vanaf zaterdag tm dinsdag heel rot gevoeld, incl. veel spugen.. Nu gelukkig 2 betere dagen.

@ Buikband: bij hoeveel weken kan je die dragen? Of is dat per persoon verschillend?

Vanmiddag en vanaaf naar de negenmaandenbeurs :D Heb er veel zin in! Gaan er meer mensen vandaag??

3. Seth

Seth Niet meer actief

Wendy en immetje
    Thanx,
    Dan ga ik voor de 36.38...

ik draag nu ook nog positiebroek 36...... en op het einde 44 hahahahahaha
    maar het gaat om de band die ik volgende week wil gaan dragen als aankondiging...
    met NO. 3 erop....

dus moet hij idd wel mooi zitten!! :)

bestel ik over paar weken wel nieuwe... :)

4. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Zo ik ga nu bloed laten prikken pfff daar heb ik echt een hekel aan....:(

5. Mamanouk

Mamanouk Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.086
    0
    0
    meiden die vandag een echo hebben, succes

gister ook wer goede echo gehad lees ik , Super!!

en buikband, ja niet te groot nemen, want het moet indd niet te ruim zitten...

Nou hier voel ik me nu beter, niet zo moe mer dus meer energie, en ik doe dus weer meer... ben bijna door mijn was heen, jeetje als je zag wat daar lag ...werd je niet vrolijk van... niet alleen om te wassen maar ook om op te vouwen... ja wil ook wel met 6 personen hier... maar als je paar weken niks doet is het wel heel veel...
    gister kwam ik thuis en had mijn oudste nog was op gevouwen... zo lief...

volgende week weer naar de gyn, alweer!! moest over 2 weken weer...en die zijn zomaar om, zal even weer vragen om een echo, ook omdat ik wil weten waar de placenta nu ligt, vanmorgen weer beetje bloed gehad, maar ik moet ook heeeeel nodig plassen...
    het zal mij benieuwen omdat ik nu 1 keer niet bij mijn eigen gyn ben... omdat we woensdag met de kleine man naar een ander ziekenhuis moeten, dus dat kon ik niet redden dan...
    vanavond een vergadering e volgende week dus megadruk....
    woensdag en donderdag ziekenhuis....donderdagavond een generale van dochter en vrijdag en zaterdag de uitvoering (majorette musical) van dochter...
    en ik en mijn vriend helpen mee dus druk druk...

6. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Ik vindt zo'n buikband ook leuk, ik hoop dat ze er ook hebben voor een tweeling.....

7. Lola82

Lola82 Bekend lid

28 okt 2009
    852
    0
    0
    ja hoor ze hebben er voor een tweeling en HELE MOOIE.. kijk maar:

Buikbanden - Tweeling
    :D

vandaag voel ik me iets beter.. heb uiteindelijk geen paracetamol genomen, voelde me er toch niet gerust in ;) heb wel serieuse koorts gehad gisterenavond maar die is nu gelukkig over!

succes met de echo's vandaag dames

Lola

8. Alita

Alita Niet meer actief

@Lola moet je wel mee oppassen koorts, dan kun je wel maar beter een paracetamol pakken..

Buikband beter een maatje kleiner pakken zitten ze lekker strak...

9. Lola82

Lola82 Bekend lid

28 okt 2009
    852
    0
    0
    ik had gelezen dat koorts alleen kwaad kan de laatste maanden (zou weeen kunnen uitlokken)

...

10. Mamanouk

Mamanouk Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.086
    0
    0
    leuke buikbanden zeg, ik heb ze nog nooit gehad, misschien deze keer dan maar....

11. Sabbe

Sabbe Fanatiek lid

7 aug 2007
    2.976
    0
    0
    Wetteren (B)
    goeiemiddag :)

Buikband heb ik ook. Alleen is het in de zomer (wanneer die 't best van pas zal komen) er veeel te warm voor ;)

Grts

12. Seth

Seth Niet meer actief

ja met de tekst Double trouble... en vier voetjes.. ipv 2..
    heel leuk!!

13. Seth

Seth Niet meer actief

Weet je hier nooit.....;)

heb vorige zwangerschap bruiloft gehad in half juli...
    ik leuke positiejurk gekocht... buikband....

Stond te blauwbekken......;)

14. Seth

Seth Niet meer actief

heel fijn dat rode lettertype... met die vermoeide oogjes die ik toch al heel de zwangerschap heb.....;)
    Thanx:D

Drukke week zeg!! Succes.... en ben ook benieuwd...

Vrijdag weet ik waar de mijne ligt..
    met de pretecho had ze het vermoeden dat het iig (weer) buikzijde is... omdat ze de navelstreng al kon zien en die ging richting buikzijde, maar verder kon ze natuurlijk nog niet zien, waar hij kwam.....

15. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Lola dankjewel voor de link, ik ga ff snel kijken :)

16. Happy28

Happy28 Lid

12 jan 2010
    96
    0
    0
    Activiteitenbegeleider
    Veluwe
    Ha Meiden,

Hebben jullie ook last van hartkloppingen? ik heb het vooral 's avonds als ik in bed lig...
    Verder ben ik toch zo nu en dan misselijk...Heb iets te vroeg gejuichd denk ik :) Ik wist niet dat het kon dat je na 9 weken pas misselijk wordt...

17. Alita

Alita Niet meer actief

@Lola nou in principe gaat het wel maat de oververhitting is niet zo fijn voor de kleine...

@Happy nou na 9 weken is wel laat meid....
    Hier begint het langzaam minder te worden maar ja 2 dagen kan net zo goed volgende week weer anders zijn...

Jeeh ik ben vandaag 10 weken!!!

18. vosje2000

vosje2000 Fanatiek lid

28 mei 2007
    3.777
    1
    0
    Thuismama en vrijwilligster voor diverse organisat
    och meid, je kunt je hele zwangerschap misselijk zijn hoor!
    haha
    Meestal houdt het rond de 12 weken op.

19. Alita

Alita Niet meer actief

Trouwens die hartkloppingen heb ik ook soms....herken ik nog van bij mijn dochter maar is wel verveled he?

20. Lola82

Lola82 Bekend lid

28 okt 2009
    852
    0
    0
    hoi happy,

heb ik ook regelmatig..soms ook als ik op de bank ik slaap val savonds bij het wakkerworden..

verder soms in bed bij het inslapen..vond het in het begin heel beangstigend maar het hoort er bij? ik troost me met de verklaring dat er veel bloed moet rondgepompt worden (naar frummeltje) en ja ook door het feit dat we nu meer bloed hebben he...

gewoon rustig proberen te blijven dan!

lola

Deel Deze Pagina