September 2010 mamma's deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door lizab, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sebasel4a

sebasel4a Fanatiek lid

23 dec 2009
    1.000
    0
    36
    NULL
    NULL

Hoi,

Wij doen ook geen nekplooimeting. Ook bewust voor gekozen als het zo is is het ook welkom!

2. Alita

Alita Niet meer actief

Wij doen ook geen nekplooimeting, vindt ik gezien onze leeftijd en er komt niks voor in de familie ook niet nodig!!

3. sebasel4a

sebasel4a Fanatiek lid

23 dec 2009
    1.000
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik ben ook bij een belgische gynecoloog maar het is niet standaard volgens mij. Je kan het zelf aangeven daar of je het wel of niet wilt.

4. Alita

Alita Niet meer actief

nou as het standaard was deed ik het wel hahaha...

Hier moet je er 150 euro voor betalen namelijk!!!

5. Seth

Seth Niet meer actief

@hartkloppingen....
    ja een tijdje al.... (hier ook tijd geleden geschreven...) samen met benauwdheid... en maagzuur dus nu....

Verder opvliegers.... sta echt in brand af en toe..... en dan zweten, bah, bah, bah.....

vind trouwens nog veel dingen stinken....

morgen echoooooooooooooooooooooo
    net peuterspeelzaal voor morgen afgezegd... ff gezegd dat we samen gaan "baby kijken"... :D
    toch belangrijk mn peutertje mee te nemen.....

6. Alita

Alita Niet meer actief

leuk seth veel plezier!!!

7. Hitchke

Hitchke Fanatiek lid

3 sep 2009
    1.342
    1
    36

even kleine correctie, nekplooimeting is wel standaard in Belgie en is voor belgen zo goed als volledig terugbetaald door de mutualiteiten

8. Alita

Alita Niet meer actief

pff jullie belgen hebben het in de zwschap toch beter als ons he?!

9. Hitchke

Hitchke Fanatiek lid

3 sep 2009
    1.342
    1
    36
    jullie hebben wel bijna dubbel zo lang zwangerschapsverlof !!! haha

10. Alita

Alita Niet meer actief

oh ja? even iets anders jullie kunnen als jullie bv geven toch een superlang verlof pakken klopt dat? heb ik eens gehoord?

11. Hitchke

Hitchke Fanatiek lid

3 sep 2009
    1.342
    1
    36
    eerst dat ik daar van hoor, wij hebben wel recht op afkolfpauzes op het werk dat wel...

12. Alita

Alita Niet meer actief

ja dat hebben wij ook recht om te kolven ach ja weet het ook niet heb het hier eens gelezen volgens mij...

Hoelang hebben jullie dan verlof?

13. Hitchke

Hitchke Fanatiek lid

3 sep 2009
    1.342
    1
    36
    12 weken voor werknemer en 8 weken voor zelfstandigen, zoals ikzelf :)

14. Alita

Alita Niet meer actief

mmmm is wel minder idd.....

15. Alita

Alita Niet meer actief

wat vinden jullie van een glaasje alcohol drinken tijdesn de zwschap trouwens?
    Ben op een topic aan het meeporaten en de dames daar vinden dat het moet kunnen want het is zo gezellig!

Ik vindt het dus niet kunnen, drinken en roken trouwens. Snap ook niet dat een zwangere vrouw dit doet?

16. Hitchke

Hitchke Fanatiek lid

3 sep 2009
    1.342
    1
    36
    1 enkel glaasje cava uitzonderlijk kan totaal geen kwaad... dat hebben drie verschillende dokters mij allemaal bevestigd.....

17. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    omg ik ben zo moooooooooooooe ik zit bijna te slapen op mijn werk... gelukkig is mijn baas er niet... er komt bijna niets uit mijn vingers. ik wil slaaapen :( ik overweeg sterk om binnenkort een dag vrij te nemen, en dan breng ik mijn zoontje gewoon naar kdv en ga ik thuis lekker aanrommelen, beetje opruimen, en veeeeeel slapen.

18. Alita

Alita Niet meer actief

Maar dat is nog niet bewezen of het niet schadelijk is?

19. Hitchke

Hitchke Fanatiek lid

3 sep 2009
    1.342
    1
    36
    net zoals de eerst 5 sigaretten op een dag niet tot bij je kindje komen omdat je lichaam dit afdrijft alvorens het bij je kind terecht komt... dus er zullen wel onderzoeken gedaan zijn hé...

20. Hitchke

Hitchke Fanatiek lid

3 sep 2009
    1.342
    1
    36
    het neemt natuurlijk niet weg dat je niet moet roken en/of drinken.. iedereen moet dit voor zichzelf uitmaken maar zolang je je verantwoordelijk gedraagt, waarom niet ?????

maar langs de andere kant, wat onze moeders en grootmoeders allemaal niet hebben gegeten, gedronken en gedaan tijdens hun zwangerschappen......... en wij zijn toch hoofdzakelijk allemaal gezond??? ze maken ons de laatste tijd zo bang voor alles... mijn oma gelooft haar oren niet als ik haar zeg wat ik allemaal MOET laten.

Deel Deze Pagina