September 2010 mamma's deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door lizab, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hitchke

Hitchke Fanatiek lid

3 sep 2009
    1.342
    1
    36
    @zijvandenhoek,

belgen kunnen geen urine leveren zeker ???

2. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    wat bij mij helpt tegen de misselijk heid id cupasoep. van die 1 bekersoepjes. een paar dagen geleden was ik zo misselijk dat ik bijna niet naar de wc moets rennen, maar had ook honger te gelijk. ik eerst zo soepje drinken en toen warm eten...alles blijf binnen gelukkig

3. Symoen

Symoen Bekend lid

12 apr 2007
    968
    0
    0
    mama
    Marsab, wat heerlijk dat alles goed was, proficiat!!

Jizzy, wauw een tweeling, lijkt me echt super.Maar ja de kans is niet zo heel groot.Maarre heb je veel zw kwaaltjes, of valt het wel mee?(Ben benieuwd omdat je natuurlijk meer hormonen hebt nu)

Wat balen dat sommige zo ziek zijn en moeten overgeven.

4. Zijvandehoek

Zijvandehoek VIP lid

8 jun 2009
    6.894
    0
    0
    Zo hey Hitchke, dat is een goede vraag.
    Ik heb even zitten googelen, maar ik heb er tot nu toe niets over gevonden :$:$.

Zij gaat even pluizen op die internet, maar nu eerst de kleine man .... vraagt ONWIJS veel aandacht. Not normal meer ;)

5. franzje

franzje Lid

25 nov 2009
    27
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dames
    misschien stomme vraag maar wat is BI?

Januari hoe was de echo? ik heb hard zitten duimen en hoopdat alles goed is!!

6. Alita

Alita Niet meer actief

denk "bekken instabiliteit"...

7. fontana

fontana Fanatiek lid

1 jan 2010
    1.288
    0
    0
    zoekende.. maatschappelijk werk of jongerenwerk.
    ergens in t Noorden.
    hmm oke, ik ga er dus vanuit dat wanneer je zwanger bent van de tweede, je toch weer bloed moet prikken. okidoki.
    Ja die prik in je vinger voor je hb is idd gemeen.

Amle: wij lopen precies gelijk zag ik aan je banner. Ik heb 8 feb intake bij vk en dan bij 12 wk pas de echo. bij de eerste wist ik ook niet hoever ik was en kon ik mijn laatste ongi niet noemen, toen kreeg ik met 6.5 wk een echo. stelden ze toen vast en daarna weer eentje met 11wk. Baal nu dat ik niet gelogen heb tegen de vk. Had gewoon weer moeten zeggen dat mijn laatste ongi ook weleens een innesteling had kunnen zijn.. maar jaaaa eerlijk he. pff.

Voor de meiden die misselijk zijn: wanneer begon dat bij jullie? Ben nu 5wk en heb soms vlagen, maar die kan ik nog negeren zodat t weer weggaat. Lijkt me ontzettend vervelend, hoop dat jullie na 3 maanden weer misselijkheid vrij zijn.

BI, dit hoor ik steeds vaker. Balen wanneer je daar last van hebt/krijgt. Lijkt me vooral moeilijk en zwaar als er al een kleine rondloopt.. sterkte ermee..

8. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    bij mij begon de missleijkheid bij 3 1/2 week...heel erg vroeg al...maar het werd met de week erger

9. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Jizzy wat leuk een tweeling, ik ga voor je hopen dat alles goed blijft gaan en dat je straks een gezonde tweeling op de wereld mag zetten.

Hier vandaag de MVM flessen en opvangkannen gekregen, dus ga zo gelijk maar even wat urine opvangen. Ik zit nog even te twijfelen of ik die flessen maar boven neerzet want nu weet nog niemand het. Maar elke keer naar boven is ook niet handig, maar ja moet maar even zo

10. Jizzy

Jizzy Bekend lid

10 okt 2009
    550
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb juist helemaal geen last van misselijkheid, soms 's avonds na het eten, maar thats it.

Terwijl ik van mijn dochter echt hondsberoerd was en van week 4 tot week 14 boven de pot gehangen heb.

11. Happy28

Happy28 Lid

12 jan 2010
    96
    0
    0
    Activiteitenbegeleider
    Veluwe
    @ Dromen: vannacht zwetend en huilend wakker geworden. Had een hele nare droom maar die had niets te maken met m'n zwangerschap: wel hormonen denk ik!! :(

@ Volgens MvM heb ik veel HcG maar ik heb geen echte kwalen. Tja, stemmingswisselingen maar geen extreme misselijkheid. Soms met vlagen maar als ik dat negeer gaat het goed

@ Van mijn vriend mag ik niet meer op dit forum ;) Hij vindt dat ik me teveel zorgen maak als ik al die verhalen lees..Eigenlijk heeft hij wel gelijk want bij elk verhaal of bloedverlies o.i.d. ben je toch weer aan het tobben!! Maar goed; ik kan jullie niet missen dus ga ik zo af en toe 'stiekem' online :D

@ Leuk hoor een tweeling!! Van harte!

@ Omdat ik ook zo lang moest wachten op een echo heb ik besloten om een 'pret' echo te doen, heb er best wat geld voor over en ga niet wachten tot tussen de 10 en 12 weken om een hartje te zien ;)

@ Ik heb behalve zere borsten ook constant 'pijn' onderin m'n buik. Het is eigenlijk geen pijn maar alsof ik elke avond 100 sit ups doe. Bij elke beweging voel ik die 'spieren'. Volgens internet is het een soort bandenpijn. Wel erg vroeg vond ik maar er stond dat het normaal was voor deze tijd van de zwangerschap.

Fijne avond allemaal!!!! :p

12. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    Hoi meisjes,

Hoe is het hier?
    Afgelopen dagen geen zp gezien, was veeeeeeeeeeeeeeeeeeel te moe!

Hoop dat het met iedereen goed is, op wat kwaaltjes na???

Vandaag door al dat slapen weer best actief gedaan, maar net toen ik de auto in stapte, voelde ik alweer de vermoeidheid opkomen...
    Net gegeten en nu weer beetje misselijk...

13. Lola82

Lola82 Bekend lid

28 okt 2009
    852
    0
    0
    @MvM in belgie: vrees er voor! zou er wel willen aan mee doen maar zoiets bestaat hier (nog) niet vrees ik, ik vraag het vlg week na bij de gynae

@Misselijk: hier vanaf 6w... sinds vorige week zaterdag echt stillaan begonnen en w met de dag erger (langer misselijk per dag)

@Jizzy: leuk! een tweeling! is zo schattig he!

@Vriendjes: hier ook al boodschappen gehad van meneer Lola dat ik beter wat minder op het forum zou zitten.. maar los van de horrorverhalen hoor je hier gewoon ook heel veel goede dingen (tips etc)

blijven schrijven dus haha ;)

14. marieke3

marieke3 Fanatiek lid

11 dec 2009
    1.785
    0
    0
    purmerend
    Gelukkig dat het herkenbaar is Seth. Ja we trappen er toch weer in he. Voel me gelukkig nu een stuk beter, pillen slaan zowaar aan dit keer geloof ik.
    Had je last van bekkeninstabiliteit vorige keer of lees ik dat niet goed? Dat lijkt me heel erg naar..

Lola, ik hoop dat ik antistoffen heb tegen de 5de ziekte, daar is dat onderzoek voor. Op mijn werk heeft een kindje de 5de ziekte, gezien ze op al mijn werkdagen komt valt dat onder intensief contact en omdat mijn ouders niet weten of ik die ziekte vroeger heb gehad (hij had toen nog geen naam) val ik onder de niet-immuungroep en mag ik niet werken. Er is nl kans op een miskraam of doodgeboorte als ik geen antistoffen heb hiertegen.
    Veel kinderziektes heb ik vroeger gehad en ik heb ook een hoop antistoffen maar voor deze is het dus niet bekend.

Fontana, bij mij begon de misselijkheid al snel, bij mijn vorige zwangerschap ook. Dit wisseld bij iedereen.

Happy, mij is verteld dat die pijn je darmen zijn.. hier ook last van, ik schrik iedere keer als ik opsta.

Ik ga mijn dochter eens richting haar bed sturen, ze heeft de tv op mijn slaapkamer ontdekt en gaat daar helemaal in op.

15. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    Wie kijkt er hier naar GTST? :D

Sjors is dus zwanger. Vorige week was ze 6 weken en gister ineens al 8. Ze gaat al van een sep mama naar een aug mama ;) Vind het erg leuk om te kijken hoe snel haar zwangerschap nu zal gaan en wanneer ze zal bevallen :D

16. Dara

Dara Actief lid

4 dec 2009
    288
    0
    0
    NULL
    NULL
    @pisum: over een paar maanden is ze al bevallen, als ze dat tempo aanhouden!

17. Amle

Amle Niet meer actief

@Fontana: ja, ik baal nu ook wel een beetje dat ik zo eerlijk ben geweest... haha! Bij de 1e wist ik het inderdaad niet precies, omdat ik bijna niet ongi was geweest en dus dacht aan een evtentuele innesteling. Nu is het dit keer ook niet helemaal zeker, ik had een onregelmatige cyclus, mijn laatste ongi was 27 november. Maar eerdere testen waren negatief, dus vandaag dat ik het enigszins zelf heb kunnen berekenen.
    Misschien als ik dit allemaal noem tijdens de intake, dat ik dan toch nog iets eerder mag??!!

18. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    in soaps en films gaan de zwangerschappen zo snel..je knippert met je ogen en dan is de baby er al

19. bereke

bereke Niet meer actief

Konden wij maar eens met onze ogen knipperen zodat we ineens allemaal +12 weken waren!

20. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    tijdmachine is nog steeds zoek...

Deel Deze Pagina