ben gister naar de beurs geweest,vermoeiend.heb hoofdpijn en nog moe en misselijk maar is voor een goed doel
goeiemorgen.. even een ego-berichtje tussendoor.. Ik heb net het ziekenhuis in maastricht gebeld. 13 april heb ik de 20 weken echo met een klinisch geneticus in het ziekenhuis hier in Venlo.. pff ik wordt echt al misselijk bij de gedachte.. zie er zo tegenop. ben echt bang dat het niet goed is
@michelle: in de gebruiksaanwijzing staat vanaf 12 weken. vorig weekend hoorde ik niets, dus ik ga dit weekend weer proberen.
Mijn man heeft een erfelijke ziekte (osteogenesis imperfecta). Hij heeft gelukkig een lichte vorm. De kans dat onze baby het erft is 50%, maar de zwaarte van de vorm kan anders uitvallen. In het ergste geval is de kleine niet levensvatbaar
ow vosje dat is niet leuk om te horen meid vorige keer bij Mike had je dan ook die onzekerheid tot 20 weken? ik hoop dat alles goed gaat meid... die mooie echo's die je tot nu toe hebt daar moet je je nu nog even aan optrekken! wellicht gaat het gewoon goed!!! knuffel
Ja bij mike hadden we die onzekerheid ook.. pff.. ik geniet wel van de zwangerschap hoor, maar met vlagen komt de angst toch echt wel even opzetten.. Ik hoop zo dat die echo goed is, dan is een erge vorm uitgesloten. Na de geboorte doen ze dna onderzoek. Mocht dan alsnog een lichte vorm vastgesteld worden, dan valt daar goed mee te leven.
is normaal dat sommige dagen die angst je overvalt.. zeker nu de afspraak concreet is.. gewoon proberen lekker te genieten meid en wat komt zien we dan weer wel!
jeetje meis...dat is wel schrikken...ik hoop voor jullie dat de baby gezond is...dikke knuffel... ik heb gisteren weer een echo gehad. de beeb is nu 3.8 cm en is helemaal af, nu alleen nog maar groeien...we hebben bijna alle organen kunnen zien, vingertjes en teentjes getelt...een mooie echo was het, manlief en zoontje zijn ook meegekomen. volgende week mogen we het hartje horen..hopelijk mogen we het opnemen met mijn telefoon... fijne dag iedereen
ja vosje dat is schrikken meid....hoop ook natuurlijk dat alles goed is!!! @Teddybeer idd is voor een goed doel!!
pff meiden zijn jullie ook zo een venijn tegen jullie mannen? gisteren heeft ie toch weer wat mogen horen.. en waarom denk ik dan! echt voor domme dingen die hij vergeet te doen en die ik dan ineens vreselijk erg vind vind mezelf dan enkele uren later echt zo belachelijk maar kan het de moment zelf niet laten!!!! hopelijk gaat dat snel over, is ook niet fijn voor hem want hij doet echt zijn best en dan krijgt ie nog zoveel over zich heen
Hee ja hier ook! Ik kan er ook echt niks aan doen. Raar is dat he.. En een moment later in huilen uitbarsten en sorry zeggen. Ben blij dat ik niet de enige ben. Maar vind het zeker wel vervelend voor jou! Dit is ook iets wat beter gaat worden toch? Veel succes ermee! Het lijkt soms net of hij anders is, meer dingen in mijn ogen verkeerd doet. Maar ik weet heel zeker ivm de hormonen dat ik de enige ben die wat anders is..