ja ik zei gisteren ook tegen hem "je doet precies met opzet dingen verkeerd ineens" ... dat gezicht toen ocharme... hij doet net hetzelfde ja.. ik interpreteer het/reageer gewoon anders! goed dat we het al beseffen denk ik dan
hier ook een feeks. nou ben ik altijd al vrij lomp en niet de makkelijkste (heb altijd hele precieze voorstellingen van hoe ik vind dat iets moet), maar de afgelopen tijd maak ik het mn mannetje wel erg moeilijk. gelukkig vind hij het niet erg. hahaha
even ego.... en een gekopieerd berichtje in de haast.... maar zijn jullie iig alvast op de hoogte... ben ik weer..... en het mysterie van het ei is opgelost....... ik ben niet achterlijk..... ...... had echt een heel vroeg ei..... mn officieele datum is 6-9...... (als de vk dat over wil nemen, die had namelijk zelf 11-9 uitgerekend, waar ik het al niet mee eens was.)dus daggie verder als banner... ga ik zo aanpassen... kleintje lag lekker te slapen.... totdat de echoscopiste in opleiding ook even wilde kijken... (had ik ff mazzel, want dus extra lange echo gehad...) toen ging kleintje express springen en draaien.... meid of knul, streken van de vader.... dat trouwens niet allleen.... als ik het zo bekijk.... OOK weer hetzelfde neusje als mn andere twee..... heb geen foto's op papier gekregen, maar een paar op cd... ook van handje en voetje.... heb er twee in mn album gezet..
mooi seth!!!! Over het kwaad zijn tegen je man..pff nou hebben we hier ook last van! Je scheldt gewoon iets snelle en ja hoort erbij he moeten ze maar tegen kunnen. Tenslotte dragen wij ons kindje wel 9 maanden, ik bedoel zoveel hebben hun er niet voor hoeven te doen he hahahaha....
ik wil oooooooooooooookkkkkkkkkkkkkkkkkk ! maandag is het eindelijk zo ver .... en vanavond is het angelsound tijd !!!
De jouwe mag er ook wezen hoor...!!!! moet zeggen dat ik echt al zit te vergelijken met broer en zus.... hahahahaha........ nouja weer dezelfde ooievaar he??!! ben nu zo happy....
@Seth: wow wat een mooie foto's zeg!! @BEG: wat een lief pindaatje!!!!! Verder weinig te melden. nog steeds beroerd van de verkoudheid en krijg niks weg van de misselijkheid. Iedereen zegt dat ik zo'n smal koppie krijg zeg. zie eht zelf inmiddels ook. wil nu toch wel wat gaan aankomen ipv afvallen zeg.
oja.... mag ik de verkouden dames even bedanken voor het aansteken... wist niet dat het kon per pc.... maar blijkbaar...
Wat een mooie echofoto's Seth en BEG . Kan niet wachten tot ik woensdag ook eindelijk eens mag spieken!
@Seth, zijn echt mooie echo foto's, die van mij zijn een stuk minder duidelijk. @blackeyedgirl, jouw pindatje ziet er ook geweldig uit. Eind van de middag moet ik op controle bij de vk, hoor ik eindelijk het hartje, wel gezien, maar nog steeds niet gehoord.