hahahaha......hou hier ook alles netjes bij hoor....!!! en hopelijk kan ik dat voldhouden (met spiegel) juist... dat is idd eerder 10.... vandaar de verwarring.... sorry... begin haarlijn zit idd vaak net boven je schaambot.....
hahahaha... ik moest ook gewoon lachen toen ik het typte wou er nog achter zetten.. (ik hoop het niet voor je...) maar bedacht me opeens... dalijk heeft ze echt zo'n hoge haarlijn..... dan krijgen we in september een berichtje het kindje is geboren... we moeten het alleen nog even zoeken...
Meiden hier alles goed niet veel te melden alleen erg moe en redelijk vaak misselijk. Maar ik zag hele mooie echo foto's langs komen. Meiden gefeliciteerd weer met de goede echo's.
Heb me toch last van zo'n irritante rusteloosheid. Voel me niet naar ofzo, maar gewoon rusteloos. kan me met niks relaxen. Ga maar s naar bed, hopen dat ik snel in slaap val
*breekt in* Hihi Seth hier ook,zelfs mijn vriendin kan men hartslag voelen als ze aan men buik komt. Mannetje voelt de beeb en de hartslag maar inderdaad,die hartslag is echt grappig om te zien. *breekt uit*
Heej Meiden, hier ben ik weer. Heb weer veel mooie echo's gezien. Gisteravond naar de negenmaandenbeurs geweest met m'n vriendin die ook zwanger is. Heb lekker geshopt voor mijzelf en onze kleintjes. Twee shirts van belly b en een witte zwangerschapsbroek. Voor de kleintjes beide een Nijntje bijtring, twee difrax spenen 1 euro per stuk, omslagdoek van prenatal voor na het badderen en ook nog twee pakken pampers voor tien euro met mooie tas. Was half elf thuis dus wel moe.... Maar het was super leuk.
goede morgen wij hebben ook al van alles gehaald .was echt leuk ,om er al een paar dingen tekopen.maar de grote dingen komen wel later anders staat het in de weg .het is nog rustig hier vandaag,hoe komt dat.zijn nu de andere naar de beurs ?of zijn er een hoop zieke?gr
leuk he, lekker snuffelen op die beurs. Had er dit jaar helaas geen fut voor en ook niemand om mee te gaan. Maarja, ben ziek dus was dan toch niet door gegaan. Vannacht en vanmorgen weer flink misselijk geweest. heb eht idee dat het door de verkoudheid versterkt wordt ofzo.
ik ga morgen naar de 9 mnd beurs. samen met mijn zusje die ook zwanger is. 7x zwanger geweest maar nog nooit geweest. dit gaat onze laatste poging worden dus ook maar eens daar kijken toch? ik heb de beeb gevoeld! weet et zeker dat het mijn darmen niet zijn! tis zo n ander gevoel. en voel het precies boven mijn schaambot waar ik ook zelf het hartje kan horen! mijn baarmoeder kwam trouwens al boven mijn schaambot. je hoort echt goed het verschil tussen je eigen of die van de beeb zn hartslag. die van de beeb gaat als een sneltrein! hihi en als je twijfelt dan hou je je adem vast, die van jou zelf gaat dan langzamer en die van de beeb blijft door denderen hihi.
Zoooooo positiemode ingeslagen..... Sta ik bij de kassa zegt het vrouwtje..: Je bent nog niet écht heel ver zwanger he?! ik zeg nee, maandag 12 weken..... maandag 12 weken???!! O, in dat geval heb je WEL een dikke buik! hahahahhahahahaha..... prulleke hier ook hoor.... maar niet elke dag.... en meestal op bed of bank... Adem inhouden en gaat je harslag naar benee...??!! nog nooit gehoord, maar eens proberen....