September 2010 mamma's deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door lizab, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Ik zie er eerlijk gezegd wel tegenop. Ben wel een beetje huiverig voor weer een 5 a 6 uur durende weeënstorm. Het stuk persen maak ik me weer neit druk om, dat ging flitsend.

2. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

thnx:)

@ duur bevalling, bij mij duurde het totaal 21 uur

3. Seth

Seth Niet meer actief

mejojo...
    bij jou gaat het ook hard zeg...!!!!!

Vraag me toch stiekem af hoe onze buiken er over een paar maanden uit zien... :)
    maarja gewoon lekker genieten :), het gaat zo snel... en is zo voorbij....!!!

4. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    ja, zeker lekker genieten! hier is het zeker de laatste keer zwanger zijn dus heb me voorgenomen om er nog s extra van te genieten.

5. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

@ seth dat heb ik ook ... zeg zo vaak tegen manlief : als mijn buik nu al zo goed groeit.... pfff hoe zie ik er straks dan uit !!!

bij zoonlief ben ik trouwens 7kilo aangekomen... heb het idee dat ik bij deze meer aan ga komen... denk dat ik in de zomer flink wat vocht ga vast houden, zeker met mijn prednison

6. teddybeer86

teddybeer86 Bekend lid

30 mrt 2009
    841
    0
    0
    hoi hoi nou hier is het niet leuk meer,ziek overgeven hoofdpijn,en alles wat er bij hoord.hoop dat het een keer beter gaat gr

7. Lola82

Lola82 Bekend lid

28 okt 2009
    852
    0
    0
    effe out of topic: esprit kan je meerdere maatjes bestellen want gratis verzending + terugzending! vind ik wel altijd handig!
    (staat letterlijk op de site)

8. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Jeetje teddybeer wat een ellende beterschap!

Bevalling ik zie er niet echt tegen op. De bevalling van mijn zoontje was erg zwaar volgens de gyn. kan dit haast niet erger haha...Jesse is uiteindelijk geboren met een hoop duw en trek werk en met een flinke knip en vacuum pomp. Na eerst een ritje met persweeen in een ambulance te hebben afgelegd.

9. Eclipse

Eclipse Bekend lid

24 dec 2009
    544
    0
    0
    @ Mejojo: Wat een mooi buikje :D

@ teddybeer: Vervelend.. Beterschap!

@ bevalling: Geen idee.. heb er nog geen meegemaakt ;).

10. sebasel4a

sebasel4a Fanatiek lid

23 dec 2009
    1.000
    0
    36
    NULL
    NULL
    Heb een makkelijke en snelle bevalling gehad bij mijn dochtertje.
    Ging zo snel dat ik nog gewoon thuis bevallen ben.
    Wel een knip gehad maar vond ik reuze meevallen.
    Hoop nu weer op een thuisbevalling.
    Huisarts heeft wel al gezegd gelijk te bellen als ik iets voel omdat het nu weer heel snel kan gaan.

11. Alita

Alita Niet meer actief

bevalling..

Ja mijn eerste bevalling was ook erg heftig waardoor ik nu helemaal niet bang ben want je hebt het al erg meegemaakt...

@Teddybeer niet leuk he meid...even volhouden hoort erbij..

12. Bajou

Bajou Fanatiek lid

10 feb 2009
    4.599
    1
    0
    België
    hey ladies... Ik zoek dus OOK een leuke, feestelijke jurk voor de trouw van m'n beste vriendin, waar ik getuige ben...
    Maar vind het nu nog véél te vroeg om al op zoek te gaan, weet namelijk echt niet hoe dik ik zal zijn met 5 maanden :D

13. Seth

Seth Niet meer actief

@bevalling....
    Ben ik écht nog helemaal niet mee bezig.....
    Stap voor stap........ eerst lekker genieten........

Net te kleine kleertjes van mn dochtertje opgeruimd en vraag ik me stiekem af.... zal deze kleine.. ook nog enkele van deze kleertjes dragen.... of toch die andere kleur...? :)

morgen 12 weken.... kan ik echt gaan babyshoppen...
    Al heb ik natuurlijk heel veel, wil ik toch wat nieuws kopen....
    Ben zo bijgelovig als de pest dus voor 12 weken echt niets gekocht......

heb hier trouwens weer een felicitatiekaart gekregen..... vind ik echt leuk....
    Sommige vinden deze zwangerschap toch bijzonderder als de tweede....

volgende week mn familie in geboortestad inlichten DAAR zie ik (zoals jullie weten) wel tegenop.... wellicht dat ik daardoor nog niet met de bevalling bezig ben.. :)

14. Bajou

Bajou Fanatiek lid

10 feb 2009
    4.599
    1
    0
    België
    Ik heb ook nog niks gekocht Seth... ook zoiets van; hmmm wacht toch lekker tot de 2de echo.
    Ben dan 14 weken zwanger... zouden ze het geslacht al kunnen zien??

15. Lola82

Lola82 Bekend lid

28 okt 2009
    852
    0
    0
    ik heb wel al vanalle kleine spulletjes gekocht.. bv rompertjes van jip en janneke (lekker wit dus kan voor allebei) - ik word er gewoon heel blij van en moest het fout gaan tja dan is het voor het volgende zeker?

t kan na 12 weken ook nog misgaan dus ..

16. Bajou

Bajou Fanatiek lid

10 feb 2009
    4.599
    1
    0
    België
    @ lola, ja kan zeker nog, bij mij is het gewoon niet uit bijgeloof maar uit... onzekerheid? Onwetendheid?
    Ik liep onlangs in een babywinkel, heb de hele winkel afgelopen en vond het zo onwerkelijk om al iets te kopen.
    Heel raar gevoel, beetje onbestemd en echt géén idee van; wat moet ik nu kopen? :)
    Ben naar huis gegaan met een bh voor s'nachts (zonder beugels enzo) en dat was het.

17. Seth

Seth Niet meer actief

Weet ik hoor..... al IS die kans natuurlijk wel kleiner....

Zoals ik al schreef kwestie van bijgeloof......;)

mijn moeder kent nl iemand die al een heel kamertje ingericht had.... (nog voordat ze zwanger was..) ze had zo'n zwangerschapswens....
    ze werd zwanger kreeg miskraam.... en is nooit meer zwanger geworden....:(

Mijn moeder is half srilankaans geboren in Indonesie... die mensen daar geloven meer in zulke dingen.....

18. Seth

Seth Niet meer actief

misschien....
    MAAR ik heb begrepen hoe eerder ze het geslacht voorspellen hoe meer kans er is dat ze het mis hebben..... :)?)

Het ene kan nogal op het andere lijken...

Bij babyview geven ze pas garantie vanaf 18 weken....

19. Bajou

Bajou Fanatiek lid

10 feb 2009
    4.599
    1
    0
    België
    Ohja ok... nouja, ben gewoon héél erg benieuwd :D
    Zal een beetje afwachten worden, en idd, lijkt wel op elkaar in het begin!

thx

20. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    bij mij ging het 1e deel juist redelijk, maar toen bij 10 cm ontsluiting voelde ik helemaal geen persdrang :( dus dat was heeeel lastig. ik heb toen 2,5 uur maar wat gedaan en uiteindelijk kwam hij eruit, toen ze met een keizersnee dreigden :$

dus ik hoop dat ik nu wel persdrang heb.

oh ja, en dat de placenta er vanzelf uitkomt ;)

Deel Deze Pagina