IK heb vanmiddag mijn eerste echo, ik hou jullie op de hoogte (zal waarschijnlijk pas vanavond weer thuis zijn). Ben zo nerveus en ik vind het zo spannend, ik loop nu al te ijsberen. Duimen jullie mee voor een mooie echo?
@seth om 12.00 u ... ben tegen 14 uur terug op kantoor dan kan ik jullie laten weten hoe het gegaan is...
wat gaaf dat je beeb nu al gevoeld hebt zeg! Veel plezier bij de babaydump. wij hebben gelukkig kinderwagen en zo nog gewoon. Is zelf nog in gebruik.
Ik heb gisterenavond eindelijk, na het ruim een week niet meer te kunnen vinden, het hartje van uk weer gehoord. was zo opgelucht zeg. ondanks dat Ivy destijds zelf 2 weken kwijt was en er niks mis was zat het me toch niet lekker en was ik ongerust. Heerlijk om weer te horen dus. ben weer een blije mama.
mooi houden zo!!! michelle leuk dat je de kleine gevoeld hebt...... Een nadeel van dat vroege voelen (vind ik) dat je zo graag elke dag wilt voelen... omdat je nu weet dat je het al KUNT voelen.... en tja.. werkt het kleintje ff niet mee.... ik lig nu vaak sávonds of sochtends in bed wat op mn buik te tikken, van hallo komt u maar....... maar echt reactie krijg ik nog niet... al voelde ik hem/haar vanochtend beetje woelen/kriebelen ofzo.... niet zo'n duidelijk "plopje"
He Seth, daar mag je ook zeker trots op zijn! Geniet er maar flink van. Heb ook al een mooie buik van je zien voorbijkomen! Ik kijk er ook naar uit.. Weken gaan erg langzaam zo. Maar ik vertrouw erop dat de dag komt dat ik ook zeg dat ik zo trots ben op mijn banner Zit nu elke dag er al even naar te kijken, weer een dag erbij!
Nou dames Hier ben ik weer eens, een heftige week achter de rug... Eerst mannetje ziek(buikgriep), toen dochterlief met koorts van 40.4(we schrokken ons rot) en vervolgens had ik het ook te pakken.. We voelen ons gelukkig nu alle3 een klein beetje beter... pfff Heb dus ook niet alles gelezen maar dit zijn dingen die me zijn bijgebleven @ bevalling: Ik zie wel hoe het gaat. Bij onze dochter, ging de ontsluiting normaal al had ik wel een weeënstorm. verder meer als 2uur actief meegeperst(en dan het passief meepersen niet meegerekend) en vervolgens hebben ze eerst met de vacuúm geprobeerd en uiteindelijk is ze met de tang gehaald(en 2 knippen) @ mejojo: Wat geweldig dat jullie kleine man loopt @ jane hopelijk is er nu een mooi tussenschotje te zien.. Verder aan alle dames die 12 weken zijn, Joehoeeeeeee @ teddybeer hopelijk voel je je vlug beter!!! @Hitchke succes met de nekplooimeting en geniet van je baby!! @ mamavan4 mooi buikje al
Iedereen met echo's vandaag veel succes! Ik ben benieuwd naar de plaatjes weer. Ik heb gister toch een angelsound besteld, ik kon me niet inhouden
............ ben benieuwd of je ze allebei kan vinden..... eentje moet wel lukken... ik bedoel.. kan toch bijna niet missen...
Tjeetje.... ja heerst ECHT heel erg!!!! Wij hopen de dans te ontspringen... al hadden twee vrienden (die hier pas zijn geweest) het van het weekend ook.... fijn dat jullie iig weer wat opgeknapt zijn......!!!