Karagoz ach wat sneu he als ze zo klein zijn nog. Tim had het afgelopen zomer (2 weken voor ons trouwen) valt zo met z'n wenkbrauw op de punt van de tafel...flink bloeden dus wij ook naar seh en daar hebben ze het ook geplakt, zeggen ze nog dat het er met een weekje wel af is..nou ik heb de avond voor ons trouwen Tim in bad gezet en flink weken maar want het zat er nog steeds op (tja tussen z'n wenkbrauw haartjes bleef de plak wel hangen) maar het is wel heel mooi genezen hoor, hij heeft nog een licht streepje er van over. Vosje beterschap voor Mike! Wij zijn vanmorgen bij de vk geweest en we hebben het hartje gehoord!!!! (JIPPIE) wat blijft dat toch een mooi geluid! Het duurde wel even voor ze het gevonden had maar uiteindelijk dus toch gelukt. Voor de rest was alles goed, bloeddruk en labuitslagen ed.
tamer heeft vorig jaar ook zijn wenkbrauw bezeerd. ook plakken. er zit nu een streep maar dan wel een kale plek, er groeien geen haren op die streep... gelukkig het hartje gehoord, ik mag volgende week
Ja klopt bij Tim is ie ook kaal maar gelukkig maar een dun streepje terwijl het toch bijna een cm open stond toen...
pff nou schrok me rot toen...zeker met al dat bloed ineens zeg! Maare die van jouw is dus ook z'n brokkenpilootje...hier ook al vanalles gehad hoor, veel tanden door de lip. 1 keer zelfs zo erg dat de vellen aan z'n lip hingen (en z'n geplakte wenkbrauw er ook nog eens bij)
ach gossie citroentje, wat zielig. hier ook zo'n stukje onbenul. om de haverklap is er wel iets kapot.
mijn zoontje ook vaak tand door lip, van de trap gevallen (niets aan over gehouden, gelukkig) maar wat ik wel het ergste vond is toen hij 1 1/2 jaar oud was had ik thee in de keuken gezet. ik dacht dat hij er niet bij kon. Dus toch. Hij kreeg thee over zijn gezicht, en schouder. Heb hem gelijk in de douche gezet en naar de HA gebracht. Hij had blaren op zijn schouder en zijn gezicht was alleen wat rood. gelukkig is het goed gekomen, alleen wat lichte littekens op zijn schouder en zijn gezcht is helemaal weer de oude...maar ik voel me nog steeds schuldig en wat had mijn kleine man toch veel pijn, hij huilde 2 uur lang achter elkaar door...
ach jee, vreselijk. dat lijkt me echt erg. wat zal je geschrokken zijn toen zeg. helaas kan je je wel s vergissen, kan je ook niets aan doen. Ik denk ook geregeld dat Ivy ergens niet bij kan maar dan blijkt ze toch weer langer te zijn dan ik dacht. ik ga mn moppie maar s uit bed vissen, ze is eindelijk wakker. Mag ook wel s want over een uur moeten we richting de gastouder en we moeten nog eten ook. douchen schiet er helaas bij in vandaag, de kleine luilak.
Oh nou idd...in een donkere wenkbrauw valt het ook meer op lijkt me...die van Tim zijn vrij licht. En ik vergis me ook vaak hoor in waar Tim wel of niet bij kan, ik houd het traphekje (tussen de keukendeur) maar gewoon dicht tegenwoordig. Lijkt me idd wel erg schrikken met thee! gelukkig heeft hij er niks ernstigs aan over gehouden.
ik was zeker geschrokken, en toen de blaren open waren gesprongen..zakte door de grond. en hij was nog zo klein. die van mij slaapt nog...die komt van zelf naar beneden
meiden ik ben al de ganse dag supermisselijk en heb met uitzondering van enkele "eetpauzes" al de ganse dag geslapen.. ik snap niet waar ik deze slaap blijf halen.. herkent iemand dit? zou ik een griepje hebben of hangt het samen met de misselijkheid?
ik ben ook zoo moe niet normaal....savonds lig ik ook al om 19.00uur te slapen (om daarna meerdere malen in de nacht wakker te worden8)) Als ik sochtends in de douche stap zou ik al het liefst weer naar bed willen....Maar het hoort erbij in het begin volgens mij... Hoop dat je je snel weer wat beter voelt meis! Want die misselijkheid is niet echt fijn he! Succes!
Ahhh niet leuk voor zo'n klein mannetje! Hoop dat je vannacht wat beter kan slapen Met mij gelukkig wel al iets beter. Maar had vanmorgen lekker een fruitsalade gemaakt en gegeten en dat kwam er na een half uurtje allemaal weer uitbleehhh. Gelukkig vanmiddag wel een yoghurtje binnengehouden en straks maar wat soep met stokbrood proberen. Morgen weer beginnen met werken, ben benieuwd hoe het gaat! En einde van de dag weer echo
Nog een vraagje: Bij de eerste echo gaven ze aan hoe ver ik was (zo staat mijn banner nu). Dat kan wel kloppen, 17 dec laatste dag ongie en was wat onregelmatig. Maar nu had ik vorige week donderdag de echo en was de kleine 2,1 cm. Er kwam toen 9 weken bij te staan...Wat kan ik nu aanhouden? Het maakt natuurlijk niet zo veel uit en het scheelt maar een paar dagen, maar toch