goeiemorgen iedereen lekker geslapen?? ik niet ben de laatste nachten veel wakker... weet niet waarom maar grrrr wat baal ik er dan van wanneer ik WEl ik slaap kan komen mijn ventje wakker word en ook hij gaat steeds minder slapen dus dat ik mee kan slapen word ook weer steeds minder gister loopschoentjes voor buiten gekocht... hij loopt echt helemaal los en wil ook buiten loslopen, word helemaal boos in de buggy dus heb ik op advies maar speciale eerste schoentjes gekocht met flexibele zool. die slofjes is zo koud aan de voeten als je buiten bent vind wel dat ze daar niet echt mooie schoentjes van hebben.. weinig keus... ach ik heb nu 2 paar voor 20 euro waren nog in de aanbieding 70% korting :d Morgen is manlief jarig en ik moet nog even kijken wat zoonlief aan zijn papa kan geven...morgen hebben we ook de echo ben zo benieuwd...
Goedemorgen dames! Wat ik nu toch weer gedroomd heb Ik droomde dat Sjors uit GTST ging bevallen, en dat ze haar kindje (een meisje) precies de naam gaf die wij in gedachten hadden. En toen was ik heel kwaad, want toen konden wij die naam niet meer gebruiken. Want ik wilde niet dat iedereen dacht dat wij die naam dan uit GTST hadden, want dat was niet zo Dom he?
@ pisum: Haha, wat een droom . Ik mag zo om 11 uur voor de echo. Pfff.. heb me toch zenuwen. Hopelijk is het allemaal goed! Duimen jullie voor me mee?
goedemrogen... @mejojo...voor jongens heb je maar weinig keus qua kleding en schoenen, voor een meisjes is alles veel mooier en leuker... @pisum...leuke droom IK heb redelijk geslapen, maar kan altijd beter. en vandaag ben ik 26 jaar geworden. Ik heb van mannielief oorbellen bekregen, goud met wit goud met een steentje er in. Mijn oren moeten er wel weer aan wennen om oorbellen te dragen...ik droeg zo lang geen oorbellen meer... morgen de echo...manlief gaat ook mee
Grappige is dat ik wel eens zo-iets van iemand gelezen heb.... alleen was dr kleine net geboren en die naam gekregen.... en vervolgens schoot de naam als paddestoelen uit de grond...... Denk je originele naam te hebben... nou ben benieuwd naar de naam van de kleine van sjors...
Eclipse: ik duim voor je! Karagoz: gefeliciteerd meid! 8) zou wel heeeeeel apart zijn als het idd 'onze' naam zou zijn, want die is Arabisch vandaar dat ik in mijn droom ook heeeel erg verbaasd was
Goeiemorgen dames, @ Echo's: gefeliciteerd meiden met de echo! @ Karagoz: gefeliciteerd met je verjaardag! Sinds eergisteren geen misselijkheid en moeheid meer Zou het dan echt met 12 weken weggaan?! Ik voel me in elk geval energieker en kan weer gewoon eten. Jippie! Heb wel erge last van bandenpijn sinds gisteren, maar ik heb de vk gebeld, en die zegt dat het heel normaal is om meer last te hebben van die groeipijntjes bij een 2de. Want ik had bij Luka niet zo'n pijn. Dus ben gerustgesteld, en mag volgende week komen om het hartje te luisteren Alle meiden met de echo vandaag: veel plezier en geniet ervan! Liefs Michelle en Spruitje
je weet het nooit... hahahahaha GTST goes multi-cultureel..... hahahahahaha.... maar lijkt me idd niet dan.....
laat ik het nu op het moment precies andersom vinden qua schoenen. Ivy heeft nieuwe nodig maar nog voor de winter en voor jongens is er nog zat en voor meisjes geen moer.
Goedemorgen!!! Jarige gefelicteerd!! @Eclipse oeeh nu heb je de echo ben eens benieuwd!! Over de schoentjes, ik vondt ook weinig keus maar nu heb dan wel weer dat ze zomercollectie al aankopen en de wintercollectie al bijna uitverkocht is. Zo hier is het mooie nieuws dus aan iedereen vertelt!!! Doormiddel van een t-shirt maar bi sommige duurde het nog lang voordat ze het eindelijk lazen, haha zit je daar te wachten totdat iemand eindelijk zegt...jaaaaaa?!! Geweldig!! Dus nu is het dan voor het echhie!! 10 maart weer de echo aah kan niet wachten!! Dan zal het heel mooi zijn omdat ik dan 12 weken ben en dan zie je zoveel he?
@ karagoz: gefeliciteerd met je verjaardag meid! @ eclipse: succes met de echo! @ andere 12-weken-aftellenden: vandaag gaat het weer iets beter qua misselijkheid maar durf het bijna niet neerschrijven want toen ging het telkens de andere kant op ik begin toch wel stiekem kriebels te krijgen voor de echo van vlg week woensdag.. ook de nekplooi wordt dan gemeten.. brr als alles maar goed zit! groetjes Lola
@karagoz gefeliciteerd meid, Morgen is manlief Jarig... 28 alweer.... ik vind ook dat ze qua kleertjes altijd weinig keus hebben en voor meisjes heel veel... jongens is broek korte broek t-shirt lange mouw korte mouw geen mouw.... meisjes heb je rokjes jurkjes broekjes korte broekjes je kunt echt eindeloos combineren vind dat ze wel erg stoere schoenen hebben voor zoonlief maar niet die eerste speciale schoentjes.. voor meisje heb je dan weer schattige schoentjes achjaa ik heb nu voorlopig even wat, thuis loopt hij toch nog op blote voeten, en zometeen in de zomer hebben ze vast wel leuke sandalen voor jongens
dank je wel meiden... sanadalen lukt altijd wel bij mijn zoontje. qua kleding kan je neit echt combineren, maar een nette broek met een overhemd en stropdas vind ik toch altijd wel erg mooi staan bij hem...
@ Karagoz: gefeliciteerd!!! Vandaag 12 weken echo gehad. De kleine uk zien bewegen en het hartje gehoord. Enorm bijzonder!! Nu durf ik te gaan genieten van mijn zwangerschap. Echofoto is trouwens bijzonder slecht. Kan er zelf niet eens wat uithalen, dus ik plaats hem maar niet. Op het scherm hebben we de uk gelukkig een stuk duidelijker gezien.
Ja sandalen. Hier elke zomer teva's! Altijd goed en makkelijk onder een lange zomerbroek te dragen voor ons kereltje. @ Miranke: geweldig nieuws! Lekker genieten nu! xxx