nee hoor meid...is goed...vorige week was de baby van mij 3.8 cm, de week daarvoor 2.6 cm en daar voor was hij 2.0 cm...beetje het zelfde als bij mij
jaaaaa hier de mevrouw van de info weer... (als jullie het niet erg vinden.... ) maar hier een handige tabel.... hoofd stuit lengte... (CRL) CRL table
fijn dat met je kleintjes alles goed is... en al aan t duimen... die is er vroeg bij!! Veel succes alvast bij het Radboud... (want anders vergeet ik het) over dat tussenschot.... kan het er wel zitten en nog niet zichtbaar zijn? of had het nu wel moeten blijken....
@jarige jet, bedankt voor je reactie, stelt me weer gerust! Had trouwens een man vandaag (denk dat hij de woensdag doet). In het begin vond ik het toch een beetje eng (ben zulke onderzoeken niet gewend zeg maar en dan ineens een man hihi ) maar het viel reuze mee en hij was heel aardig! Succes morgen met je echo en een fijne verjaardag verder! @mevrouw van de info, dank je wel Seth zo kan ik het een beetje meten, helemaal top!
@seth het kan ook zijn dat het tussenschot heel dun is daarom misschien nog niet zichtbaar. Daarom hoop ik erop dat we as vrijdag tijdens de nekplooimeting van 1 uur beter nieuws krijgen. Het radboudziekenhuis is denk ik wel beter, als ik dat had geweten had ik voor het radboud gekozen.... Ik vindt mijn echo's dit keer ook niet geweldig, ik heb er 5 meegkregen. Ik zal ze zo even scannen en plaatsen dus nog even geduld
@ happy, mooie echo hoor !! @ jane, fijn dat de echo goed was, en eigenlijk ook wel fijn dat je nu vrijdag de nekplooimeting krijgt, zelf zou ik tenminste fijn vinden scheelt me weer een paar dagen in zenuwen zitten @ iedereen.... heeft iemand enig idee hoe het zit met de blije doos van prenatal ? ik had me eerst aangemeld via internet maar toen kreeg ik : u heeft zich al eerder aangemeld blablabla, heb ik bij de prenatal winkel gezegt en toen zei ze : dan meld je je hier maar aan ... dit was begin januari. maar wanneer krijg ik een bevestiging, en bij zoonlief kreeg ik bij aanmelden elke maand een zwanger van wij jonge ouders... wanneer komt dat dan ?
Hierbij mijn echo's Echo 1 Rechts bovenkant hoofdje kindje Links lichaampje andere kindje voor het opmeten
volgens mij had ik vorige keer ook dat probleem en meen dat ik toen gebeld had ofzo....(???) kreeg toen ook dat ik al bekend was.... en toen kaartje opgestuurd en vervolgens gebeld... Ga me trouwens zo ook eens aanmelden... zal ik wel dezelfde melding krijgen denk ik Drie zwangerschappen en ik blijf BLIJE DOOS zo;n rare naam vinden...
@jane aaah mooie foto`s!! echo 4, ligt het andere kindje niet eronder ofzo...want ik zie duidelijk het hoofdje boven zeg maar en lijfje links en het lijkt wel of er het andere kindje onder ligt..
je geeft zelf al het antwoord..... hahahahahahaha.... kraamcentrum DAT. hiervoor de eilanden gehad, maar was mn vk niet weg van... leuke meiden maar vanwege de planning.... (lees geen planning)