die knoop aan de achterkant had ik nog niet over nagedacht, dat zit idd niet lekker in een rolstoel. Je hebt ook van die ergonomische draagzakken (beco butterfly?) mogen ze daar ook pas na 6 wkn in?
Ja klopt ik heb wat dat betreft ook niks aan m'n vriendinnen want die zijn ook nog nooit zwanger geweest. En ik bedoel idd ook de diepgaande gesprekken met mijn verhaal. En nu laten we het idd rusten, goed idee! Klinkt wel als bandenpijn die je voelt, maar bij mij is die niet continu maar met steken zeg maar. Helpt rust om van dat strakke gevoel af te komen?
@Silki mijn draagdoek is lang genoeg om een knoop aan de voorkant te maken dus dat zou wel kunnen voor je. Die draagdoeken die vosje liet zien kunnen ook wel denk ik maar ik vind het een nadeel dat die op 1 schouder rusten maar ik denk ook dat dat net is waar je persoonlijke voorkeur ligt...De knoopdoek kon ik niet zittend knopen dus ik weet niet of je wel kunt staan anders wordt het wel lastig denk ik.
Ben ik nog steeds de enige op 30 september.. voel me zo alleen daar op die datum hahaha .. en dan ben ik ook nog het korste zwanger maar ja komt goed allemaal hihi veel liefs,[/QUOTE] Hey meid, heel misschien kom ik je versterken. Vorige keer wees de echo 2 dagen minder uit, alleen was toen nog moeilijk te meten. Ben benieuwd wat voor termijn het a.s. woensdag op uit komt! Dus wie weet..!
Ik heb nog niet bijgelezen maar kom hier wel even goed nieuws plaatsen, reageren probeer ik later want we gaan zo op bezoek bij vrienden. Vanmiddag gelijk een tussenschot gevonden in het Radboud en oh wat zijn we blij. Wel raar dat het nu meteen te zien was, zegt dus een hoop tussen het verschil in apparatuur. We hebben echt veel echo's meegekregen, ik denk dat we daar de babykamer later van kunnen behangen. Ik moet namelijk vanaf 16 weken om de twee weken op controle en een echo krijgen dus daar ben ik wel blij mee. Beide kindjes hadden een nekplooi van 1,6mm en alles was verder dik in orde. 10 maart krijg ik de officiele uitslag maar ik ben redelijk gerustgesteld. Alles zit op zijn plek, niertjes, maagjes etc. Hierbij een mooie 4D echo de rest ga ik plaatsen in mijn album voor degenen die ze allemaal willen zien want het zijn er teveel om even hier te plaatsen.
@citroentje .. als ik stil zit voel ik er weinig van.. ik heb er het meeste last van wanneer ik van zit na sta ga, en tijdens lopen. ben net even wezen douchen en ook dat helpt !! @ jane.. fijn dat ze een tussenshot hebben gevonden!! wat een mooie 3d echo !!
@Mejojo Lijkt toch echt bandenpijn hoor, bij mij idd ook bij opstaan en tijdens lopen soms en dan echt met scheuten en idd niet rechtop kunnen komen. Oh ja en met hoesten krijg ik het ook.....(moest net hoesten en voelde het weer... ) @Jane wat een mooie echo's!! en wat een geweldig nieuws!
@mejojo Ik heb deze zwangerschap ook 2 uitwendige echo's gehad, maar geen last. Misschien inderdaad bandenpijn. Dat kan al hoor, helaas @ silkie Wat betreft het dragen.. Ik zit niet in een rolstoel, dus ik weet niet wat handiger is, maar als ik me in je situatie probeer te verplaatsen lijkt me knopen niet handig. Die knoop zal wel in de stoel drukken. Zo'n doek als van www.littlebluebell.nl wordt precies op je maat gemaakt en er zitten geen knopen aan.
Iedereen bedankt, ik ben ook echt opgelucht nu. Kan nu inderdaad eindelijk gaan genieten. Ik heb de andere echo's ook in mijn albums geplaatst voor degene die het leuk vinden om te zien. Wij gaan zo op visite dus kan niet overal op reageren, ik probeer morgen weer wat bij te lezen
Las net dat citroentje nog zat met de gewichtsverdeling. Je voelt hem echt niet als je hem om hebt. Hij wordt precies op maat gemaakt en de kleine rust aan de andere kant op je heup.
Hey meid, heel misschien kom ik je versterken. Vorige keer wees de echo 2 dagen minder uit, alleen was toen nog moeilijk te meten. Ben benieuwd wat voor termijn het a.s. woensdag op uit komt! Dus wie weet..![/QUOTE] Ooh nou voor jou hoop ik natuurlijk gewoon dat je zover bent als je al die tijd gedacht hebben.. en anders staan we samen sterk op de 30ste hahahaha Veel liefs
bandenpijn kan best hoor, ik heb er ook af en toe al last van. maar wel vreemd dat ze zeggen tot 15 weken inwendig. mij echo met 8 weken is gewoon al uitwendig gemaakt.
ow een draagdoek is wel handig idd als je in een rolstoel zit. Een kinderwagen kom je neit meer vooruit natuurlijk. al weet ik neit wat er misschien voor speciaal aangepaste dingen zijn.
Oh had ik overheen gelezen dat ie op maat wordt gemaakt, dat scheelt wel denk ik. Ik denk dat het toch een kwestie van uitproberen is wat je zelf ook prettig vind. Misschien zou je (Silki bedoel ik dan) eerst eens wat kunnen lenen om te kijken wat bij je past en misschien dat een ergotherapeute ook nog wel handige ideeen heeft.