September 2010 mamma's deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door lizab, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alita

Alita Niet meer actief

Goedemorgen dames!!!!

Pff vandaag ben ik dus ook misselijk....was het vanmorgen al gegeten maar nu meer misselijker dan ik al was...maar ja ik vroeg erom he?! Dus dames pas op waar je om vraagt!!!

Ik maandag ook de echo aaahhh kan niet wachten!!!

2. Happy28

Happy28 Lid

12 jan 2010
    96
    0
    0
    Activiteitenbegeleider
    Veluwe
    Hoi allemaal!!

Vannacht de hele nacht int touw geweest: buikgriep. Zat op de wc met een emmertje op schoot...Pff..Ben helemaal leeg :(
    Ik dacht in het begin nog dat het van de zwangerschap kwam maar toen ik opeens diaree erbij kreeg, tja...Het heerst hier ook.

Verder ben ik ook bijna niet misselijk hoor en ik hoop eigenlijk wel dat het zo blijft...Je hoort het ook wel eens andersom: dat mensen wel misselijk zijn enz. en dat zegt ook niets.

Gisteravond aan mijn vriendin verteld; ze woont in het buitenland en komt niet zo vaak maar ik wilde het haar niet via de telefoon vertellen. Ze is gek op chocola dus ik had voor haar een lichtblauwe bonbon (papiertje dan ;)) en een lichtrose in een zakje gedaan (Jamin). Ze keek eerst naar de bonbons en zei toen: NIET!!! Is dit? ben je? Ik knikte: En toen was er een oorverdovend gegil en een vreugdedansje.

Tja, dat was dus nog vóórdat ik me beroerd ging voelen!!

Liefs!!

3. Alita

Alita Niet meer actief

wat een rust.....normaal is het zo druk hier!!!

4. sedese

sedese Fanatiek lid

23 sep 2009
    1.674
    936
    113
    Vrouw
    zo, bijlezen viel mee deze middag :D
    @Happy wat naar buikgriep heb 1 keer echt buikgriep gehad zoals jij en dat wil je echt niet!! brrr

5. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    Happy: Beterschap!!!
    Heb van die eek ook die bonbonnetjes gezien,
    maar toen toch maar gekozen voor de chocoladeflikken met roze en blauwe spikkeltjes hihi.

6. Dara

Dara Actief lid

4 dec 2009
    288
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bloeverlies was gelukkig maar eenmalig en is niet meer terug gekomen, het was gelukkig ook maar een innie minnie beetje (maar toch!), ren nu ook niet meer 100 X naar de plee voor een check.

Woensdag naar de VK voor de intake.

7. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Heb ik wat gemist bij mamavan4? Ik hoop niet dat het slecht nieuws is......

Hier gaat alles goed, voel me een beetje raar vandaag en ik zweet best veel onder m'n oksels bah, daar heb ik zo'n hekel aan

8. Zijvandehoek

Zijvandehoek VIP lid

8 jun 2009
    6.894
    0
    0
    Goed BEG dat je mee gaat doen met MvM. Super :D

Cindy wat vervelend voor je dat je zo misselijk bent.
    Moet je vanille vla eten toch?!
    Spannend hoor dat je a.s. maandag je echo hebt.
    Ga maar wat leuke dingen plannen, dan is het sneller maandag :)

Happy, wat zal jij je ongelukkig voelen zeg zo op de pot én een spuugbakje voor je. Getsie.
    Jij bent ook 6 weken precies vandaag, same as moi :).

Oja, niet te veel over chocolade praten hoor.
    Ik ben daar nl gek op.

9. Dara

Dara Actief lid

4 dec 2009
    288
    0
    0
    NULL
    NULL

Mamavan4 reageerde op mijn reactie, ik had gister namelijk wat bloed verloren en mamavan4 eergister.

10. Happy28

Happy28 Lid

12 jan 2010
    96
    0
    0
    Activiteitenbegeleider
    Veluwe
    Bedankt lieve meiden!!
    Ja, ik voel me behoorlijk rot. De misselijkheid is weg maar voel me erg slap en heb erge spierpijn, weet niet meer hoe ik moet liggen of zitten.
    Heb ook wat verhoging.
    Ik vraag me af of ik een paracetamol mag hebben nu?? weet iemand dat :(

Toen ik me zo beroerd voelde dacht ik echt: dit kan niet goed zijn voor m'n kleine Chineesje maar toch schijnt die daar geen last van te hebben...

@ Ja zijvandehoek, vandaag 6 weken!
    @ Dara: fijn dat het meevalt met het bloedverlies!
    @ Jane: zweten herken ik ja, erg irritant...

11. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Dankjewel Dara, het is ook vervelend om telkens bloedverlies te hebben. Ik ga hopen dat alles goed blijft gaan

Ik hoop voor mezelf ook dat de tijd wat sneller gaat want ik wil ook graag een echo maar dat duurt nog 2,5 week

12. Dara

Dara Actief lid

4 dec 2009
    288
    0
    0
    NULL
    NULL
    Happy: Heel veel beterschap, blijf veel drinken. Ik heb zelf geen idee of een paracetamolletje wel of juist absoluut niet kan...
    Leuk dat je vriendin zo enthousiast reageerde!

13. Jizzy

Jizzy Bekend lid

10 okt 2009
    550
    0
    0
    NULL
    NULL
    Blegh, ik zit vandaag helemaal niet lekker in mijn vel.
    Het zullen de hormonen wel zijn ;)

Hebben hier meer last van?

14. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

@annemiek, fijn dat jullie nu eerder gaan trouwen, toch best bijzonder zo met zijn 3tjes ;)

@ dara, gelukkig valt het bloedverlies mee,

@ misselijkheid, hier begon het bij zoonlief 10 dagen na eisprong en bij deze zwangerschap ook, bij zoonlief heeft het geduurt tot 9 weken, hopelijk bij deze ook :p dan hoef ik nog maar 1 weekje :p

@ echo, ik heb vrijdag weer een echo, heb er zo'n zin in :p

vandaag hebben we een duowagen gekocht ( 2ehand) een koelstra flexxo twin, die wou ik heeel graag hebben als we een 2e zouden krijgen en de eerste nog te jong was om te lopen, dus manlief heeft dat ff geregeld ;) wel erg vroeg... maarja geeft niets :D:D ik ben er blij mee :p

15. Toetje77

Toetje77 Bekend lid

29 feb 2008
    800
    12
    18
    NB
    Ik wilde eigenlijk niet meer testen, maar mijn man wilde persé dat ik door bleef testen om te kijken of de streep donkerder wordt (dat kan dan niet meer van de pregnyl zijn). En vanochtend was hij inderdaad iets donkerder dan eergisteren, dus ik ga er inderdaad van uit dat ik zwanger ben. Ik durf alleen niet heel blij te zijn, bang dat het me afgenomen wordt, raar he. Ik bel in ieder geval maandag meteen het ziekenhuis voor een bloedtest.
    Maar mijn banner heb ik toch vast aangepast, een streep wordt niet donkerder zonder dat het HCG stijgt en dus ook niet zonder zwanger te zijn :D

16. Emmely

Emmely Niet meer actief

Hallo mede zwangere dames!
    Ik kom me hier ook melden.. Heel voorzichtig. Ik weet nu een week dat ik zwanger ben. Tot en met afgelopen donderdag heb ik testen gedaan en nu niet meer want daar word ik zo onrustig van. Ik voel me heel goed. Beetje pijn in mijn borsten, moe en heel emotioneel.
    Jullie ook allemaal gefeliciteerd!
    Emmely

17. Emmely

Emmely Niet meer actief

Hee meid,

Is toch ook logisch dat je meer leest over de kwaaltjes die mensen hebben, die hebben iets om het over te hebben ;) Ik heb ook nergens last van en verbaasde me, dacht dat ik de enige ben.

Liefs Emmely

18. Happy28

Happy28 Lid

12 jan 2010
    96
    0
    0
    Activiteitenbegeleider
    Veluwe
    GEFELICITEERD EMMELY!

@ net de huisartsenpost gebeld. Een gewone paracetamol (dus zonder toevoegingen) mag gewoon tijdens de zwangerschap alleen wel minder dan 'normaal'. Gelukkig heb ik even gebeld want ik hoop toch echt dat ik vannacht een goede nacht kan maken!

19. Emmely

Emmely Niet meer actief

Dank je wel en jij beterschap! Ik las net al over je buikgriep, bah niks aan! Paracetamol en dan lekker naar bed.

20. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    Vind het vanzelfsprekend dat ik eigenlijk mee doe!
    Als het nu niet raak was geweest, had ik aan de gonal-f en pregnyl gezeten.
    Heb het zelfs nog in huis, moet het van de fertiliteitsassistente nog bij me houden,
    tot ik voorbij de 13 weken ben.

Deel Deze Pagina