Mooie buikjes zeg! Zojuist beide hartjes met de angelsound gehoord, wat heerlijk blijft dat zeg. Zo meteen sporten van 20.15 tot 21.00 uur....
hoi meiden! heb een ganse dag training gehad en gisteren vroeg in bed gekropen vandaar dat ik nu pas kom piepen! @Liesje: gelukkig gaat het nu beter met je meid! klinkt wel ernstig die uitdroging!! @Vosje en Mejojo: wat een prachtige buiken hebben jullie al! die van mij is precies niets meer gegroeid sinds een 3tal weken.. maakt me heel onzeker.. ik hoop dat alles nog goed zit of duurde het bij jullie eerst ook wat langer? ik heb echt nog maar een klein bultje! rest vergeten
@Mejojo nou die van jou is ook behoorlijk al!!! @Vosje ja gaat gewoon veel sneller nu met je tweede he?
Hmm, ik denk dat IK de laatste ben hier hoor! Zou op 28 sept. uitgerekend zijn, maar nu gaf echo 4 okt. aan.... vond ik niet zo leuk en kan ook eigenlijk niet, gezien mijn behandeling. Maar waarschijnlijk wordt het toch september bij ons, ivm mijn diabetes...
Mogge dames @Cindy: Oeh, paprikachips! Helaas verkopen ze die niet in NZ @Vosje: Weet je zeker dat je pas 14 weken onderweg bent? @liesje84: Ziekenhuisopname, da's niet best! Gelukkig dat alles nu weer goed gaat met je. Welkom terug @Mejojo: Ook een mooie buik Ben je hem op die foto nu vooruit aan het steken (holle rug) of lijkt dat maar zo? @Hadassa: Bij een echo moeten ze toch altijd een beetje 'gokken' hoever je bent, uiteindelijk komt je kind wanneer het komt @Ego: 11 weken vandaag!
Is al weer even geleden dat ik hier ben geweest. Ben erg veel moe en druk met van alles! Hopelijk heb ik niet te veel gemist! Jane, heb ff terug gekeken naar jouw echo, was toch wel erg benieuwd of er een tussen schotje was gevonden, en gelukkig is dit het geval! Dikke geruststelling voor jullie denk ik, gefeliciteerd! Met mij gaat het verder goed, echo vorige week was ook goed gelukkig, alleen gaf de echo aan dan ik toch zo'n 4 dagen korter zwanger was als ik dacht. Heel vreemd, dit kan eigenlijk helemaal niet zo zijn, gezien mijn hormoonbehandeling. We wisten exact wanneer mijn follikel ging springen, dus 4 okt. lijkt mij niet erg juist. Eerst gaf de echo nog later aan, maar toen mat ze het kindje weer anders en kwam ze op 4 okt. Nou ja, we houden het er maar op, maar waarschijnlijk ga ik toch eerder bevallen, mijn dochter kwam 4 weken te vroeg, ingeleide bevalling/sectio nav mijn diabetes. Dus denk nu ook dat ik eerder ga bevallen, we zien het wel, als alles maar goed is natuurlijk! Frustrerend om al jullie mooie buikjes te zien zeg.... Jullie zijn allemaal zoooooooooooooo slank en hebben van die mooie buikjes... Ik ga echt mijn buik nog niet showen, als ik dat al eens zou doen, want mijn buik ziet er van nature al niet uit helaas..... Wel vind ik het vreemd dat mijn buik aan de bovenkant begint op te "zwellen" dat is nou niet de plek waar het kindje zit lijkt me.... had ik bij mijn dochtertje ook trouwens. Daar krijg ik nu al echt een toeter... Tot laterzzz...
@ Mejojo: Wow.. wat een mooi buikje! @ Jane: Fijn zeg. Lijkt me ook mooi om te horen, dus ik ga die Angelsound ook aanschaffen over een paar weken. @ Hadassa: Op de echo was ook te zien dat ik eigenlijk 1 dag korter was, maar dat ligt er toch aan of ze wel of niet goed kunnen meten. Ze hebben bij mij op gewoon 29-9 laten staan. @ Leeuwtje: Gefeliciteerd Ik ben me hier aan het ergeren om de familie. Mn ouders hebben het al aan zowat iedereen verteld. Ik had het voor de rest van familie/vrienden tot de 12e week stil willen houden. Nu zijn ze aan het roddelen dat het vast een ongelukje is geweest en dat ik er niet blij mee ben, omdat ik het nog niet op Hyves heb gezet.. bah, en vinden ze het dan raar dat ik er weinig tot geen contact meer mee heb.
lijkt zo ik hou eerder mijn buik in dan vooruit steken haha ik maak de foto's van voor/zij aanzicht, dus niet helemaal van de zijkant. misschien dat het daardoor zo lijkt ?
kan het trouwens zijn dat ik de kleine toch voel?? als ik heel rustig lig heb ik soms toch het idee.. JA ik voel de kleine !! maar het is zoo weinig.... misschien dat dat komt omdat ik het bij zoonlief niet zo in de gaten had ..?? en het toen ook zo weinig was bij de eerste schopjes... en toen ik in de gaten kreeg dat het schopjes waren ze toen pas regelmatiger kwamen... en ik het nu dus "herken" mij de weinige schopjes opvalt ? en over 2 weken bijv dat het dan pas is zoals de eerste schopjes zoals bij zoonlief ?? of moet je de kleine meteen met regelmaat voelen..?? want ik voel echt niets wanneer ik druk ben, moet me er echt op concentreren en lekker relax zijn.... of wil ik het gewoon voelen ??
join the club... er zijn hier meer meiden die het ...of niet op de schoonfamilie hebben... of niet met hun eigen familie...ze vinden altijd een manier om het verpesten vind het erg naar voor je meid, en je hoeft het toch niet meteen op hyves te zetten.. het is logische dat je je ouders het wel graag wil vertellen... maar de rest nog niet... en als je het de rest nog niet wil vertellen moet je het vooral op hyves zetten
@Mejojo: Gewoon gezichtsbedrog dus, dat kan natuurlijk @Eclipse: Bedankt Jammer van je familie, dat ze niet snappen dat je dat soort dingen zelf wilt vertellen! *Knuffel* @Hadassa: Zijn wss je darmen die naar boven toe komen?
@ Mejojo: Is het niet zo dat je het bij een 2e al sneller voelt/herkent? De schoonfamilie moet ik zelfs nog trotseren.. daar verwacht ik al helemaal niets goeds van. Het is eigenlijk wel jammer dat het bij bijna iedereen zo gaat . Nee, dat idee had ik ook. Wilde toch even die grens van 12 weken afwachten, maar dat snappen ze schijnbaar dan weer niet.. Maar sinds Hyves er is, heb ik het idee dat je dit soort dingen al gelijk met de hele wereld moet delen haha . @ Leeuwtje: Ja, wel jammer idd.. dank je wel *knuff terug*
@mejojo Dat kan hoor dat het de kleine is! Ik voel hem/haar ook al. Niet echt schopjes nog, maar wel een soort 'verschuiving'. Mn eerste voelde ik ook met 15 weken al.
ja het is indd niet echt schopjes...soms een plopje, maar soms ook indd een soort verschuiving... of "verdrukking"tja ik kan het niet uitleggen mijn eerste voelde ik met 17 weken.
haha ja indd... fijn dat als je zelf niet weet hoe je het moet uitleggen... en de ander ook (zoals je zelf al aangaf dat het moeilijk uit te leggen was hoe het voelt...) niet weet hoe het uitgelegd moet worden... die ander toch weet wat je bedoelt ehh ja logische uitgelegd hé haha meiden ik ga lekker naar bed, zoonlief word morgen vroeg wakker, als manlief vrij is kan ik vaak lekker blijven liggen... maar morgenvroeg komt ook de schoonmaakster en vind het niet fijn dat ik dan in pyjama etc. naar beneden moet komen terwijl zij er is en ik hoop dat ik vannacht weer net zo heerlijk slaap als afgelopen nacht,en ik hoop dat jullie ook zo heerlijk zullen slapen, en geen nare dromen hebben !!
Zo heb 45 minuten weer lekker gesport, ik kon het goed bijhouden en deed het op mijn eigen tempo. Ik heb vaak ook het gevoel wat te voelen, maar heb geen idee of dat nu al kan, misschien met een tweeling dat je het eerder voelt... Hadassa, bedankt voor je berichtje. Wij zijn ook erg blij dat er toch een tussenschot aanwezig is. Ik zou me niet te druk maken over de termijn, bij mij komen ze ook elke keer anders uit ook omdat een kleintje net iets kleiner is dan de ander. Maar een foute meting kan gelijk al een paar dagen schelen