Hoihoi, Hier ook weer een berichtje van mij! Hou niet alles bij dus moet echt weer even bijlezen! Hoe is het met jullie? We hebben net weer een 3d-echo gehad. Alles was goed gelukkig! Hartje klopte goed en de baby is weer goed gegroeid. Hij/zij lag met zijn handjes voor het hoofdje en beentjes opgetrokken tegen elkaar, echt schattig! Hierbij de echo! Ik hoop wat vaker te reageren maar ben of druk of moe of misselijk haha maar ik doe mn best
heb even een simpel mvm-vraag.... doordat ik van het weekend er niet was... heb ik niet mn twee kratten vol.... (nu nog 2 lege flessen) nu worden morgen de flessen opgehaald. moet ik dan de twee lege flessen eruit halen? ik had vorige keer begrepen om alleen de lege flessen aan de deur te zetten, maar vorige zwangerschap 1x gedaan en toen kreeg ik gewoon twee lege kratten... m.a.w. had hier 3 kratten (had een krat extra) en een x aantal lege flessen staan..... hoe doen jullie dat? of zal ik morgen maar alleen die helemaal volle krat buiten zetten?
Miracle, wat leuke foto.. Echt duidelijk te zien!! Ik kan niet alle berichtjes reageren.. Ehct teveel zeg.. Hier alles goed.. Gelukkig vandaag wat minder moe.. Gister echt erg moe, was echt heel vroeg naar bed gegaan.. Zin in as weekend.. Dan gaan we lekker voor een lange weekendje weg naar Duitsland, Winterberg. We zouden gaan skien.. Maar helas mag het niet meer.. Lekker wandelen en zo.. Fijne avond..
Mogge dames @Zijvandehoek: Erg jammer van je bruinverlies, ik zou me er ook druk over maken. Aan de andere kant moet je maar denken: tot nu toe is alles goed gegaan, dus dat zal het wel blijven doen. Positive thinking, hurrah! @Miracle: Awww, wat een mooie echo! Je beebje is verlegen @ktje & lola: Beterschap meiden! @Ego: Bij mij van de rest weinig nieuws. Morgen 2e poging voor de 1e afspraak met de verloskundige. Hopen dat het deze keer wel doorgaat, anders ga ik een andere zoeken.
@seth Die lege flessen gewoon weer meegeven. Is niet erg. Krijg je gewoon weer 'verse' lege flessen voor terug.
Hoi meiden!!! ben terug van de gynae...nekplooimeting was heel goed (1mm) en er was ook een neusbeentje aanwezig.. de kans op downsyndroom of hart en vaatziekten is nu heel klein! beebje was goed gegroeid en weer druk aan het bewegen! zie album voor fotos! kus
Thanx...... heb nog zo mn best gedaan, om ze (ondanks dat ik er niet alle dagen was) vol te krijgen.... maar nog 2 voor morgen middag gaat me niet lukken... Ben wel beetje blij als het 25 maart is..... heb het nu wel beetje gehad met de flessen....
Als ik mn flessen niet vol krijg, geen ik ze ook mee terug. Krijg ik idd weer "verse" lege. Ik ben ook wel blij als de 16 weken voorbij zijn.. Weer gewoon "lekker" zittend plassen hahha. Maar tis voor een goed doel, dus doe het graag die paar weken
Heb ook niet altijd alle flessen vol en lever ook gewoon alles in en pak er verse kratten voor terug. (hier moet je ze zelf inleveren). En zal ook wel blij zijn idd als het klaar is. Elke week moet ik in een dorp 10 km verderop de flessen inleveren, maar dan denk ik het is voor een goed doel. Weet nu ff niet meer van wie de echo was een stukje terug maar wat een mooie echo zeg SUPER!! Ben al heel de dag aan het draaien waar dat nu weer van komt?
Waauw wat een mooie echo's weer! Lola fijn dat de nekplooi goed was. Seth ik heb meestal 1 fles leeg en die laat ik thuis dan krijg ik twee nieuwe kratten met 1 fles minder. Maar ook ik zal blij zijn als het klaar is, de laatse dag is bij mij 27 maart
@ Miracle: Wat een lieve foto . @ Lola: Fijn dat de nekplooimeting in orde was! Over MvM: Het is idd wel een gedoe met plassen en die flessen, maar het is voor een goed doel en daar doen we het uiteindelijk voor .
Dat hou ik ook zeker in gedachte als ik die extra druppel uitknijp.... Och tis gewoon dat je het na een tijdje beetje gehad hebt, hier is het soms ook zo'n geklooi om met de kids ff snel tussendoor te gaan piesen.... vanmiddag moest ik ophouden, want kon niet naar boven (dochter kroop rond) en had daar mn kruikje staan....... ochja nog paar weken, en heb ik voor mn gevoel weer een goede daad verricht in mn leven.... voor de weegschaal boven....
Goedenavond meiden, Ik breek even in, ik lees hier vaak mee, heb alleen nog niet veel gepost.. Ik heb even een tip/vraagje aan de meiden die in verwachting zijn en in de buurt van Maastricht wonen, meen me te herinneren dat er enkele sept mama`s uit het zuiden komen.. Ik was afgelopen maandag namelijk op controle bij de vk en daar lag in de wachtkamer een oproep aan zwangeren (tussen de 7 en 14 weken) om deel te nemen aan een echoscopiecursus voor verloskundige in opleiding.. Kenniscentrum Academie Verloskunde Maastricht zoekt voor verschillende datums zwangeren, je krijgt dan een ander half uur durende echo.. De verloskundige in opleiding zal de echo dan maken, met begeleiding van de leverancier van de echoapparatuur.. Als dank voor je medewerking en tijd krijg je enkele fotos van de echo, een boekenbon ter waarde van 5 euro en een speeltje uit de wereldwinkel.. Ik heb dus maandag gelijk gebeld en ze waren super blij dat ik me aanmelde, volgende week dinsdag mogen we ons melden.. Dus wie heeft interesse?? Ik heb de brief hier liggen, pb me even dan stuur ik je de datums door en het telefoonnummer waar je je kunt aanmelden..
Goedemorgen Iedereen! Amigo leuk zeg! Ik woon alleen niet onderin het zuiden. Ik had me aangemeld bij fontys hogeschool ook voor gratis echo's ivm studenten. Ik werd gebeld voor een afspraak, dus ook verteld dat ik een tweeling verwacht maar mocht helaas niet meedoen daarom omdat de gyneacoloog een tweeling onder begeleiding houd.
@Lola fijn meid.....en mooie echo`s!!!! @Amigo heb je een bericht gestuurd zeker wil ik dat ook doen hahaha Hier vandaag de 12 weken bereikt jeeeeehhhhh....misselijkheid is dus echt weg!! Maar aleen heb ik dus zo`n stomme dingen als gister, man had macaroni gemaakt normaal heerlijk maar ik rook het en dacht, bah heb niet zo`n zin in macaroni. Heb dus ook niet echt heerlijk gegeten...hebben jullie dat ook dat je opeens ergens geen zin meer in hebt als je het ruikt!!