Gefeliciteerd.... en jammer dat je je zo rot voelt... op de eerste plaats voor jou natuurlijk, maar toch ook wel beetje voor mezelf... ben benieuwd naar de foto's beterschap!!!
Dacht dat mijn buikje stil was blijven staan, maar op een foto zie je het eigenlijk toch beter als in het echie.... Hebben jullie dat ook? net of je er zelf zo snel aan went.... al merkte ik laatst al dat ik me verkeek in de ruimte.. ik dacht wel tussen twee stoelen te kunnen komen....nou ging ff moeilijker dan ik dacht.. hahahahaha...
p.s ik heb elke keer hetzelfde shirt aan voor de foto... hahahaha niet dat jullie dalijk denken dat ik dag en nacht in hetzelfde loop.... had me wel een hoop geld bespaard anders...
Seth mooi buikje!!! Aah wat mis ik dit topic eigenlijk had ook zo'n mooie foto's willen kunnen maken Hopen dat December meer geluk brengt, moet ie wel goed ontdooiien
ach meissie..... ik wens je alle geluk toe.... als het zover is, laat je het hier toch wel even weten he..??!! al zie ik je soms wel in andere topics en spiek ik naar je banner.... dikke knuffel....
@sann, fijn dat ukje het zo goed doet en de echo goed was wel jammer dat je je zo beroerd voelt, hopelijk voel je je gauw wat beter. @seth.. je krijgt al een mooie buik hoor !! denk dat wij sept-mama's indd de diksten zijn met dit termijn haha ik voel nu echt duidelijke plopjes... nog niet vaak op een dag, het is voornamelijk wanneer ik rustig zit/lig maar ik voel wel echte plopjes, en weet zeker dat het de baby is.... manlief is er niet zo blij mee... of ja ... niet zo blij mee... hij is jaloers... hij wil zooo graag zijn kindje voelen... maar meneer moet toch echt even geduld hebben nou meiden, ik ga nu alvast naar bed, heb afgelopen nacht echt beroerd geslapen en morgen om kwart over 5 gaat de wekker van manlief en 6 uur word zoonlief wakkker ( die 3 kwartier heeft voor mij dus geen nut meer om proberen te slapen. ) fijne avond meiden.
Aaah wat een lieverd ben je!! sorry voor mijn geklaag * schaam* maar moest er ff uit Ik laat jullie zeker iets weten! Nu maak ik me vooral druk over de ontdooiing, anders tot juli waarschijnlijk op de wachtlijst pfffffff zijn we dadelijk 5 jaar bezig . En mijn geduld is zo aan het opraken Ik kom hier ook vaker spieken hoor hihihi. xxxxx
Ben je mal... je hoeft geen excuses aan te bieden......!!! Begrijp een heel klein beetje hoe het voelt hoor.... heb in november een vmk gehad...en spiekte soms ook bij julimama's.... en dat is bij lange na niet te vergelijken met jouw MMM verhaal..... ennuhhh als je wilt klagen en alles eruit gooien... je mag me altijd pb-en..... xxx
Dank je wel je bent een schat!!!!! Aah hadden we in nov bijna ook gelijk gelopen, heb geen tp toen gehad met overstimulatie, was te gevaarlijk, maar anders had ik ook bij de juli mama's gezeten, de kans op zwangerschap was toen ook 35% ipv de 5 a 10% bij deze zwangerschap. Hele dikke knuffel voor jou ook!!!
@ elif.. ik had jou berichtje nog helemaal niet gelezen ik hoop zo voor je dat de volgende keer goed gaat !!! ik kijk ook vaak even naar je banner, ik hoop zo voor je dat je gauw zwanger zult zijn...en dat het kindje blijft zitten ik duim voor je !!! ~~knuf~~
zo lekker die plopje..... leuk dat je mannetje zo meeleeft.... echt super!!!! mijn vriendin is zwanger van de eerste en voelde de kleine van de week voor het eerst... belt haar vriend op... en hij: zoiets van bel je daarvoor??!! zucht... ik wilde hier schrijven, heb de kleine al een paar dagen niet gevoeld... en op dit moment voel ik dus ook een plopje.... (toeval???!!) Dat vind ik een beetje een "nadeel" in het begin... JE WEET dat je de kleine KAN voelen, maar voelt ze niet de hele dag door.... en zelfs sommige dagen niet..... hihihi.. ben gewoon ongeduldig, over een tijdje zal ik blij zijn als hij/zij ff rustig is....
haha de kleine wou je toch even laten weten dat ie daar nog veilig en springend zit ooh echt .. mijn man is altijd zo meelevend... maar hij heeft nu wel zoiets van : zeg het mij maar niet te vaak... nee ik heb echt een schat van een vent vind dat als het de eerste is en ze voelt het ukkie dat haar vriend/man ook wel ff blij mag zijn voor haar... al doet hij maar alsof !! maarja... mannen blijven mannen hé indd nadeel van zo vroeg al voelen... ukkies zijn nog zo klein, zo voel je ze ff een hele poos niet.. heb er nu al zin in dat het echte schoppen worden ik ga nu echt naar bed, heb net ff paracetemol genomen want heb echt hoofdpijn,en ik hoop dat ik er ook een beetje op kan slapen.
ja dat vind ik ook... het is een teken van leven..!! de onzekerheid neemt er in mijn ogen door af... de meesten krijgen met 20 weken pas weer een echo... en als je met 16 weken dan het kindje kunt voelen... of met 18 weken... dat scheelt toch weer een paar weken dat je kunt denken : ik voel mijn kindje, het zit nog goed ...( oke je weet niet of het een afwijking of iets heeft, maar je weet dat het dan nog leeft...) okee pff ik moet nu gewoon echt naar bed.. ik zet je laptop uit en ga naar boven fijne avond meiden.
@ Welkom nieuwe meiden! Leuk dat er nog steeds nieuwe mensen zich aanmelden!! @ Leuke buikfoto's...ik ben wel degelijk aan het groeien als is het nog vroeg en is het de eerste..Dat zegt dus niet altijd wat! Ben van mezelf niet echt stevig ofzo dus misschien dat het daarom al zo opvalt? @ Hyves: ik ga me zaterdag bij jullie voegen hoor! dan ben ik 12 weken..Gelijk met ZIJ VAN DE HOEK!! @ Leuk die 3 d echo-foto, wil ik ook!!!! We gaan snel een afspraak maken voor de geslachtsbepaling met 16 weken denk ik.. @ Miranka: ik heb ook gewoon vaginale tabletten gekregen hoor maar ik heb ze voorgeschreven gekregen via de verloskundige. Misschien moet je dat eens proberen? @ Jane: gelukkig dat het alleen blikschade was maar tjonge; wat zal jij geschrokken zijn! @ Wij zijn verder toch best wel even druk met de trouwdag voorbereiden Nu nog schoentjes kopen en bedenken wat ik met m'n haar wil maar ja: dat zijn de leuke dingen!!
@Jane pff dat zal idd schrikken geweest zijn. Maar 'gelukkig' alleen blikschade! Verder nog mooie buikjes voorbij zien komen en wat mooie echo's! Ook nog een nekplooimeting die goed was, super! En JAAA ik voel de beeb ook!! Nu weet ik het zeker, ik heb sinds gisteren de angelsound van m'n schoonzus te leen en ik voel precies waar ik moet zijn. Helaas zie ik wel op het schermpje dat ik de hartslag te pakken heb maar hoor hem niet...moet nog ff uitvissen waarom niet. Hoor wel een hoop herrie af en toe en een grappige woesjjjjj als beeb weg gaat. Heb het gisteravond het hartje wel 2 keer gehoord maar dit beebje houd van zwemmen denk ik want hij/zij is steeds weer weg.
joehoe... gefeliciteerd met de eerste bewegingen.... hahahahaha.... is hij/zij beetje mama aan het pesten... dat beloofd wat... bij zoontje moest vk altijd over heel mn buik crossen met de dopler... een heel druk kindje....
joehoe bijna bij de big 12....!! Tuurlijk groei je al hoor.... de ene is sneller dan de andere.... ik heb trouwens ook vrouwen gezien die zwanger waren van hun tweede en juist minder snel dik als bij hun eerste.... alles is mogelijk..... hier trouwens pas geslachtbepaling met 18 weken.... vanaf dan gaven ze de garantie pas (babyview)
haha ik zit ook m'n buik rond te racen met de angelsound, soms ff eraf en ff voelen en ja hoor hoppa daar is hij/zij weer!! Wel leuk want ik dacht het al te voelen van de week maar kon het niet helemaal thuis brengen, bij Tim lag m'n placenta aan de buikkant en voelde ik met 20 weken alleen een soort kriebeltje, nu voel ik echt meer, lijken zelfs al wel zachte schopjes..