September 2010 mamma's deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door lizab, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    mooi buikje zeg

2. Jinne1982

Jinne1982 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.254
    0
    0
    Eindhoven
    Waaaarrhhhhh!

Om gek van te worden!!! Ik blijf maar beetjes bloed verliezen....en blijf er maar onzeker van worden. Het is niet veel en de vorige keren (+-6x nu) is er ook niets aan de hand geweest maar fijn is het absoluut niet!!
    Heeft iemand van jullie daar ook last van???

Zit eraan te denken om ook zo'n angelsound geval te gaan halen. Al denk ik dat als ik dan geen hartje kan vinden omdat ie ergens helemaal achterin verstopt zit of zo, helemaal gek ga worden........
    Weet iemand welk apparaat het beste is om het hartje te beluisteren?

3. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Ik heb voor een week amoxyciline gekregen. jij ook beterschap meid!

4. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Wat vervelend telekns die beetjes bloed. Ik weet het dat je daar toch heel onzeker van wordt. ik vind het wel een hele geruststelling die angelsound, maar idd kan het wel spannend zijn als je niks vindt.
    Ik heb gewoon die van de kijkshop. werkt prima. 1 tip als je die koopt, zet eht geluid ent ietsje minder als op zn hardst, dan heb je minder ruis.

5. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Meiden bedankt voor jullie reacties, ik denk wel dat het de kleintjes zijn die ik af en toe maar vindt het echt heel moeilijk omdat ik echt geen idee heb wat ik ervan kan verwachten.

Seth jij had het over de andere tweelingmama's Jizzy en Bereke zie ik af en toe in het tweelingentopic. Ik weet niet zeker of Bereke het hier zelf heeft verteld maar zij had op dezelfde dag als ik de nekplooimeting en bij 1 kindje was de nekplooi in orde maar bij de andere was de nekplooi bijna 5 dus niet goed :(. Ik heb verder niks meer gehoord dus ik hoop zo dat de meting niet goed is.... en er toch nog goede hoop is.

6. ktje

ktje Fanatiek lid

7 mei 2007
    1.313
    0
    36
    Ik ook, en nog een speciale neusspray, zo vies!!

Voel me vandaag eindelijk wat beter, zo na lange tijd eens lekker eruit, zonnetje schijnt

Hopelijk ben jij ook vlug opgeknapt...

Ohhhh Jinnie bloedverlies, vervelend meis..
    Ja zo'n angelsound is echt een geruststelling, mits je het hartje vind... Ook nog een tip, koop een andere koptelefoon, vind dat die beter geluid geeft als dat ding wat je erbij krijgt...

7. Jinne1982

Jinne1982 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.254
    0
    0
    Eindhoven
    Bedankt voor de tips!
    Heb je de Alecto van de kijkshop?? Staat namelijk bij dat het pas vanaf 20w te gebruiken is...

8. Alita

Alita Niet meer actief

@Ktje, ik heb haar gebeld en zij kostte voor een pretecho 135 euro vondt ik best duur want overal ben je rond 100 euro klaar?
    Bij haar kun je alleen bellen prijzen heeft zij niet op de website staan...

9. Zijvandehoek

Zijvandehoek VIP lid

8 jun 2009
    6.894
    0
    0
    Heel vervelend dat je af en toe bloed verlies hebt.
    Is het rood of bruin van kleur?

Ikzelf heb regelmatig bruin bloed verlies. De ene keer wat meer dan de andere keer. Nu twee dagen minimaal, maar daarvoor 3 dagen achtereen flink bruin. En ook ik baal daar van en het maakt mij soms ook onzeker.
    Telkens als ik een echo hebt, blijkt er niets aan het handje te wezen, maar toch he. Je hebt het liever niet dan wel.

Gelukkig heb ik a.s. maandag weer een echo.
    Kan ik weer even adem halen zeg maar.
    Door het bruin bloed verlies (o.a.) kom ik wat vaker op echo controle bij de gyn. Dát is weer een voordeel van het nadeel.

Sterkte hiermee hoor. Het is super lastig.

Oja! Ik heb een doppler thuis. Heb hem nog maal eenmaal geprobeerd en toevallig heb ik 'm net weer naar beneden gehaald. Als ik relaxt ben (zoon slaap nu gelukkig even) ga ik 'm proberen.
    Ik gebruik 'm niet als ik veel bruin verlies heb, want dan ga ik mijzelf alleen maar onzeker maken, wat idd als je het hartje even niet kan vinden, dan kan je nog onzekerder worden.

10. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
    @angelsounds ik heb geen idee welke het beste is, ik heb hem te leen. Ik vind het alleen wel vreemd dat ik dus wel de beeb kan vinden (hartslag van tussen de 140 en 160 dus echt de beeb) maar heb er geen geluid bij, zit de beeb dan 'te diep' ofzo?

@bloedverlies vervelend dat sommigen nog steeds last ervan hebben, kan me heel goed voorstellen dat het je behoorlijk onzeker maakt.

@pretecho ik betaal voor de mijne op 19 maart €75,- dat is dan 2d, 3d en 4d opgenomen op dvd, dit is eigenlijk al een vroege versie van de 20 wekenecho. Ik had ook kunnen kiezen voor alleen geslachtsbepaling dat was goedkoper geweest maar hoeveel weet ik eigenlijk niet...denk iets van €50,-

11. vosje2000

vosje2000 Fanatiek lid

28 mei 2007
    3.777
    1
    0
    Thuismama en vrijwilligster voor diverse organisat
    heb je het geluid wel aan staan dan? :D
    Ik heb een gewone simpele angelsound van de kijkshop voor 20 euro. Werkt prima.

Ik was vanmorgen weer zwemmen met mike. Heerlijk.
    Hij gaat echt al als een speer in het water joh met zn zwemvleugeltjes.
    Morgen ga ik misschien voor het eerst zwangerschapszwemmen en anders volgende week :D
    Heb er al zin in!

12. Eclipse

Eclipse Bekend lid

24 dec 2009
    544
    0
    0
    @ Jinne: Vervelend dat je steeds last hebt van bloedverlies.

@ ktje: Fijn dat je je weer wat beter voelt.

@ vosje: Leuk dat je gaat zwangerschapszwemmen.

Hier verder een rustige dag. Alleen boodschappen doen.
    Ben nog lid geworden van de Hyves :).

13. Jinne1982

Jinne1982 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.254
    0
    0
    Eindhoven
    @zijvandehoek Gelukkig sta je goed onder controle!
    Helaas is het bij mij een mengsel van slijm en rood bloed waardoor het wat roze wordt. Soms blijft het wat langer hangen en is het een klodder bruinig slijm. sorry voor de detail:)

Ik heb wel een extra echo gehad maar daar is het bij gebleven...misschien toch nog maar eens wat overleggen met vlos voor meer... duurt weer zo lang tot de volgende echo....

@angelsounds Denk dat ik zo maar even ga kijken (20Euro) valt best mee....ik wil zo graag even wat zekerheid....

@zwemmen leuk is dat he...ben een paar keer met een vriendin en haar zoontje meegeweest (7mnd) Hij genoot er helemaal van:D kan niet wachten tot ik ook kan met de kleine

@zwangerschapszwemmen Ik wil ook gaan maar durf nog niet zo goed ;) Zie er nog niet zo zwanger uit....zit je daar tussen al die dikke buiken
    @vosje woon je in eindhoven? Kunnen we samen gaan ;)

14. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
    8) ja tuurlijk...ben zwanger, niet dom...en ook niet blonT:D
    Ik hoor wel vanalles en ook de beeb hoor ik bewegen maar ik hoor de hartslag zelf dus niet (ja heb hem gisteren 2x heel even gehoord dus ik weet wel dat ie werkt.
    (geloof dat deze ook van kijkshop komt trouwens)

15. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

@bloedverlies... balen zeg !! maar bruin is toch vaak niet verontrustend ?

@ zwemmen... wij gaan Morgen vroeg zwemmen met zoonlief, hij vind dat altijd zo leuk ... hij zit ook niet meer in de band, maar gewoon zwemvleugels... geweldig vind ie het ;)

@zwangerschapszwemmen... wil ik opzich ook doen.. maar hebben ze hier in de woonplaats niet, wel 15 km verderop maar ik heb geen rijbewijs dus daar kan ik niet komen :p dus ik ga maar gewoon lekker zelf zwemmen :p

@ktje, gelukkig voel je je wat beter.

ik ga zo naar de kapper, heb erg fijn/dun haar door predinison, dus heb voor half jaar geleden al mijn lange haren afgeknipt zodat het minder opvalt... maar nu worden ze weer lang,
    had een boblijn (achter kort voor langer)
    dus het is weer tijd voor kapper ;) pff ik vind kort haar echt lelijk bij mezelf, krijg er zo'n plofkop van, ( wat ook door prednison komt) hihi jaa jaa schuif het maar af op de medicijnen

16. vosje2000

vosje2000 Fanatiek lid

28 mei 2007
    3.777
    1
    0
    @jinne
    Nee helaas, woon in venlo.
    Voor het zwembad hoef ik alleen de straat uit en dan een weg over :) Wat dat betreft heb ik wel geluk.

En voor je buik hoef je je niet te schamen hoor!
    Bij het zwemmen vroeg een meid aan me "en hoever ben je?"
    Ik zeg "je zou het niet zeggen, maar 14 weken.. gaat hard dit keer".
    Ik kijk (jaloers) naar haar super strakke buik..
    "Ja zegt ze, bij mij gaat het wat langzaam. Ik ben 21 weken"

Echt helemaal niks te zien en al over de helft! :eek:

17. Alita

Alita Niet meer actief

is ook niet leuk idd geen buik hebben!!!

jeetje lekker aan de overkant van de straat een zwembad....

18. vosje2000

vosje2000 Fanatiek lid

28 mei 2007
    3.777
    1
    0
    Heerlijk :D
    Zelfs met meerdere buitenbaden en ligweides.

Het is ook nog is het gemeentebad, dus het kost echt niks.
    Een dag zwemmen in de buitenbaden in de zomer kost 2,50 pp
    En babyzwemmen of zwangerschapszwemmen 3,50 per keer :)

19. Alita

Alita Niet meer actief

aaaahhh ben jaloers!!

20. Jinne1982

Jinne1982 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.254
    0
    0
    Eindhoven
    Alvast Sorry meiden !! Moet even mijn frustratie kwijt!!!

Komt hier net een aannemer voor een opname van het dakraampje dat is weggewaaid..... We hebben nog een kozijn waar wat aan moet gebeuren dus laat ik hem eens kijken... wist nog niet of dat ie dat wilde doen...

Zegt aan het einde doodleuk wil je hier even tekenen dan kan ik het dakraampje bestellen:$
    Zeg ben je nou helemaal!!! Ik laat dat niet zomaar even bestellen terwijl we ook de rest nog willen aanpakken!!! zonde als dat raampje er 1mnd in zit en vervolgens zetten wij er een veluxraam in. Bovendien moet de binnenafwerking ook nog flink worden aangepakt.

Waarom krijg ik altijd te maken met van die opdringerige mensen zeg

@bloedverlies helaas dus rood bloedverlies.......
    @vosje jammer venlo is wel ff weg...betreft buik...oh dan begin ik binnenkort ook maar eens :D
    @mejojo veel plezier bij de kapper...vind het altijd een heerlijk verwennerij...lekker massage enzo

Deel Deze Pagina