September 2010 mamma's deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door lizab, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zijvandehoek

Zijvandehoek VIP lid

8 jun 2009
    6.894
    0
    0
    Alle meubels die in de kinder kamer staan zijn zelf gemaakt door mijn vader en ons. Tenminste ik heb alles geschuurd en geverfd.

Op internet ben ik opzoek gegaan naar meubels die ik leuk vind en heb de foto's aan mijn vader gegeven (die is echt onwijs handig) en hij heeft het nagemaakt. Prachtige meubels.

tja, die mazzel moet je hebben he.

Oja, ook ik zit vandaag op de 12 weken én vandaag geen bruin verlies gehad. NOT AT ALL, nu moet het zo blijven.

2. Michelle1979

Michelle1979 Bekend lid

1 jan 2010
    917
    0
    0
    Thuismama
    Schiedam
    Goeiemorgen meiden,

@ Kamertjes: mooie kamertjes meiden!

@ Elif: ik hoop ook dat je droom snel uitkomt!

@ Doptone: de vk moest bij mij vorige week ook ff zoeken, maar ineens had ze hem luid en duidelijk. Maar ik geloof dat hun apparatuur erg gevoelig is.

@ meiden die er even tussenuit gaan: heel veel plezier!

@ zij van de hoek: jippie! Nu maar hopen dat het zo blijft!

Hier gaat het goed. Wel wat moe nog, maar niet meer zo erg als eerst. De misselijkheid is volledig verdwenen!
    Vandaag gaan we op verjaardagsvisite in Eindhoven. Zelf wonen we in Rotterdam, dus een stukkie rijden.

Allemaal een fijne dag!

Liefs Michelle

3. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Goedemorgen meiden,

fijne zondag allemaal

4. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

goeie morgen meiden,

@zijvandehoek.. ik hoop voor je dat het zo blijft voor je :D

@ elif.. tja meid... denk veel aan je..!! vind dat jullie het ondertussen wel een keer verdiend hebben om een mooi kamertje uit te zoeken die jullie ook daadwerkelijk kunnen gaat gebruiken ( of iig jullie ukkie ;))

@all

ik heb weer eens heerlijk geslapen :D:D
    en zoonlief heeft nu al 2 ochtenden achter elkaar geslapen tot 7 uur:$

hopen dat dat zo blijft ;);)

vandaag komt er waarschijnlijk een oud vriendinnetje langs, ze is vandaag in onze woonplaats en wou even langskomen als dat kon,
    dus ik zie wel of ze komt of niet ;)

5. Lola82

Lola82 Bekend lid

28 okt 2009
    852
    0
    0
    hey meiden!

kom effe melden dat ik weer een zalig nachtje heb gehad en al een uurtje wakker ben, nog niet gegeten EEEEHEEEN : NIET MISSELIJK :D:D

dat moest ik toch een paar dagen/weken geleden ni proberen (toen moest ik al in bed eten) ;)

het ziet er uit dat het met ons allemaal beter en beter gaat!

fijn om te horen!

geniet van jullie zondag :)

6. Mamanouk

Mamanouk Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.086
    0
    0
    hey meiden,

mijn inlognaam is veranderd... hoop dat jullie weten wie ik ben...hihi
    op de September mama's - Hyves.nl heb ik het veranderd in de de lijst met namen...

heb het veranderd omdat er familie mee zit te lezen en ik niet wil dat ze veel weten... heb soms het gevoel dat ik niet veel kan zeggen...weet ook niet dat dit helpt...maar we zien wel.

heb een paar dagen niet geschreven omdat ik te druk was....
    zit er soms nog wel over in hoor of alles wel goed is, dat had ik bij andere kindjes ook.
    angelsound heb ik wel, alleen ligt bij de buuf, en ik durf het nog niet aan...woensdag mag ik weer naar de gyn gelukkig.

zag leuke kamertjes voorbij komen... en ook een echofoto weer... leuk leuk...
    en over een pretecho, ik vind 135 euro ook erg duur... wil zelf ook wel 1 laten maken maar weet niet wat het hier zal kosten...
    zal eens om me heen kijken...

7. Eclipse

Eclipse Bekend lid

24 dec 2009
    544
    0
    0
    @ Zijvandehoek: Dat is idd fijn! Gefeliciteerd en hopen dat het zo blijft met het bruinverlies.

@ Michelle: Dat is een hele rit zeg. Hopelijk was het leuk.

@ Mejojo: Fijn dat je goed hebt geslapen. Is die vriendin nog langs geweest?

@ Lola: Fijn dat je je al veel beter voelt! Hopelijk hoef ik over een paar weken ook niet meer in bed te eten voor het opstaan.

@ Mamanouk: Vervelend idd dat je familie meekijkt. Dan moet je toch altijd weer nadenken over wat je zegt.
    Fijn dat je woensdag weer naar de gyn kan.

Hier verder een rustige dag. Fijne zondag!

8. Popkoorn

#4428 Popkoorn, 7 mrt 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 7 mrt 2010
    @eclipse... nee nog niet... ze is gister wezen stappen, dus het zal wel laat geworden zijn en misschien slaapt ze nog o.i.d. ach ik weet het ook niet :p
    we hebben elkaar al 4 jaar niet gezien...( zijn met ruzie uit elkaar gegaan...) maar nu hebben we beiden een kindje en spreken elkaar wel eens op msn... we zijn er overheen gegroeid ;)

ben benieuwd of ze nog komt :p zoonlief ligt nu in bed... als hij wakker word gaan we naar mijn schoonvader.

9. sjan

sjan Fanatiek lid

1 okt 2008
    1.934
    1
    0
    Administratief/CRM medewerkster
    In Brabant

:$:$ die is wel erg duur zeg......
    ik heb ook een pretecho staan 3-4 d krijg foto's video en geslachtbepaling en het is een uitgebreide echo en kijken gelijk alle orgaantjes na ik betaal 70 euro :D

10. sjan

sjan Fanatiek lid

1 okt 2008
    1.934
    1
    0
    In Brabant
    @ Elif ik hoop dat je snel een kamer mag gaan kiezen......Ik denk aan je.

@ de rest leuke kamers! :)

Ik heb al de kamer besteld bij van Babystore van Asten.....
    Het is een witte kamer maar de accesoires worden lekker kleurig!
    Ook heb ik al een combiwagen van maxicosi gekocht model mura...

Die was duurder dan de kamer hahahaha effe kijken of ik ook fotos kan vinden.....:p

11. Jinne1982

Jinne1982 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.254
    0
    0
    Eindhoven
    Hey meiden,

Ik stel voor om een clubje op te richten BBB byebye bloedverlies ;)

Wij hebben het weekeinde een familiefeest gehad en het dus iedereen verteld...heb hele leuke reacties gehad...
    Gelukkig ging het met opa weer helemaal goed (had vorige week een hartinfarct gehad)
    Helaas woont de familie in het noorden van het land en wij in het zuiden dus hebben we moeten overnachten...heb dus niet behoorlijk geslapen en heb nu hoofdpijn...bah

@kamertje helaas hebben we niet zoveel centjes om zo'n mooie kamertje te kopen... denk dat ik eens flink moet gaan speuren op marktplaats.
    In de kamer wil ik een mooie muurschildering gaan maken als ik daar de tijd voor kan vinden....eerst moet daar een nieuw kozijn ingezet worden.

Nog een fijne zondag!

Grts jinne

12. sjan

sjan Fanatiek lid

1 okt 2008
    1.934
    1
    0
    In Brabant
    Nou fotos kunnen vinden!! ;)

dit is de Combiwagen ik heb exact dezelfde alleen heb ik een extra wagentje met 4 wielen ook erbij

Bekijk bijlage 56565

13. sjan

sjan Fanatiek lid

1 okt 2008
    1.934
    1
    0
    In Brabant
  14. Hitchke

Hitchke Fanatiek lid

3 sep 2009
    1.342
    1
    36
    hey meiden, heb even een vraagje, heb zo het idee dat de laatste week mijn buik serieus gegroeid is. het viel me op toen ik vanmorgen naar de spiegel keek... is dit normaal rond de 14-15 weken ???

15. Popkoorn

ik heb ook 16 maart een geslachtsbepaling, ook hierbij word naar de orgaantjes enzo gekeken, en het komt op dvd.. wij betalen 50 euro...( ehh nee niet wij.. mijn ouders ;) haha het is een cadeautje van ouders+zusje+nichtje :p)

mooi kamertje sjan !!

babylief krijgt de kamer van zoonlief, zoonlief krijgt nieuw kinderkamertje :)
    kost me tot nu toe bijna niets zo'n 2e zwangerschap:p alleen een paar nieuwe kleertjes... en ik heb dan een maxi gekocht...
    rest hebben we allemaal al haha :p

eigenlijk helemaal niet zo leuk ...:p:p vond het shoppen juist zo heerlijk... heb nu zo weinig te shoppen :p

16. Seth

Seth Niet meer actief

ja....
    Toevallig las ik het ergens.... komt omdat de baarmoeder nu boven het schaambeen uitkomt.... en dus ruimte heeft om te gaan groeien....

17. vosje2000

vosje2000 Fanatiek lid

28 mei 2007
    3.777
    1
    0
    Thuismama en vrijwilligster voor diverse organisat

Ja hoor! heel normaal
    Hoort erbij he? een buikkie krijgen :p
    Nee, maar de kleine komt nu boven het schaambot uit, dus je zal nu inderdaad verschil gaan merken.
    En dat gaat vaak met spurtjes

18. sjan

sjan Fanatiek lid

1 okt 2008
    1.934
    1
    0
    In Brabant
    @ Mejojo dankje wel :) ik ben ook wel wat goedkoper uit want heb veel spulletjes van me zus gekregen scheelde ons een hoop dus echt de grote dingen alleen moeten kopen.....

Kleertjes doe ik na de geslachtsbepaling jij???

@ over debuikgroei bij lijkt het niet meer zo te groeien nou hmmm komt misschien omdat ik gauw al een buikje had?

19. Hitchke

Hitchke Fanatiek lid

3 sep 2009
    1.342
    1
    36
    ja was even beetje eng :) , langs de andere kant ben ik echt super blij dat ik met mijn buikje mag beginnen pronken.... ik ben van mezelf geen mager ding dus dan is het zwanger zijn pas leuk als je duidelijk een zwanger buikje hebt hé

20. Popkoorn

@sjan... ik heb bij zoonlief zooooveel kleertjes gekocht dat de helft nog ongedragen is... dus als het een jongetje is krijgt hij zo goed als nieuwe kleertjes die nog van zoonlief zijn
    bij sommige hangen de kaartjes zelfs nog aan :p

als het een meisje is heeft mijn zusje die vorige maand bevallen is heeeeeeel veel kleertjes... jeetje die heeft zoveel gekocht en gekregen, en die ging meteen in maatje 56 en ze had heel veel 50 :p en mijne komt zobiezo wel in maatje 50 :p

maar ik ga zobiezo wel echt wat shoppen voor deze kleine, en dat doe ik dan indd als ik het geslacht weet...
    Maar zo overdreven veel als wat ik bij zoonlief had... dat hoeft helaas niet meer :p

Deel Deze Pagina