September 2010 mamma's deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door lizab, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

oh en hitcke, ja hoor is normaal :D net zoals de andere dames al zeggen, bm komt nu boven je schaambot uit :)

heerlijk hé zo'n groeiend buikje :p

2. Zijvandehoek

Zijvandehoek VIP lid

8 jun 2009
    6.894
    0
    0
    Ai wat een prijzen komen er voorbij zeg :p

Als het blijkt dat we nog een zoontje krijgen, hebben wij ook nog genoeg genoeg kleertjes en natuurlijk koop ik dan ook wel iets aparts met zijn naam erop, dat heb ik bij onze zoon ook gedaan en is erg leuk.
    Maar ik ga idd niet weer heel veel kleertjes e.d. aanschaffen hoor.
    Ik bekijk dat nu heel anders en heb toen veel te veel gekocht, wat helemaal niet nodig is.
    Ach, ik heb er weer van geleerd.

Als het een meisje wordt, tja dan komen er wat andere kleertjes he.
    Alleen bij ons zal het niet girly girly roze kleding worden hoor.
    Niet onze smaak ;)

Eerst maar kijken of alles goed gaat. En als alles goed blijkt te gaan, weten we eind april of het een jongetje of meisje is.

Een aantal pagina's terug vertelde ik trots dat ik geen bruin bloed meer had bij het afvegen.
    Ik had mijn grote mond moeten houden, want vannacht heb ik een flinke bruin slijmbol gevonden, toen ik geplast had.
    Tsss. Not amused.

Morgen ochtend gelukkig echo dag.
    Ik hoop dat ik gerust gesteld wordt.

En het bloeden kan trouwens ook beteken dat je placenta voor ligt.
    Dat ga ik morgen meteen even vragen aan de gyn, hoe de mijne ligt.

Voor iedereen nog een fijne zondag avond toegewenst en tot schrijfs.

3. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Wat was het vandaag heerlijk weer zeg, we hebben lekker in het bos gewandeld met de hond.

Vanmorgen nog even een buikfoto gemaakt in hetzelfde huispak als vorige keer, dan kan ik het beter vergelijken :D

4. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Zijvandehoek, ik hoop dat je morgen wat meer zekerheid krijgt want dat bruinverlies lijkt me niet echt prettig idd

5. Alita

Alita Niet meer actief

jeetje jane een stuk gegroeid he?

@Zijvandehoek, balen dat je altijd bruinverlies hebt maakt je erg onzeker. Hoop voor je dat je morgen een prachtige echo hebt meid!!

6. Popkoorn

@jane... wauw dat gaat ook hard !! mooi hoor..

@zijvandehoek... over een paar weken voel je ukkie schoppen.. dat zou al heel wat onzekerheid wegnemen..!! hopelijk heb je morgen een hele mooie echo...

ik ga zo heerlijk mijn zondag avondje houden...
    20.30 ghost-whisperer,21.30 vampire diaries
    en dan komt om 22.30 super natural maar die neem ik altijd op met upc omdat het me anders te laat word, zoonlief is meestal half 6 6 uur al wakker....( hoewel de laatste 2 dagen om 7 uur !! dus hopelijk morgen weer ;))

iemand al bezig met geboorte gedichtjes/kaartjes?

ik ben af en toe al wel stiekem aan het spieken ;)

7. Mamanouk

Mamanouk Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.086
    0
    0

je kan de ene week meer groeien als de andere week... en je kan ook zo weer even stil staan in de groei...

8. Mamanouk

Mamanouk Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.086
    0
    0
    zijvandehoek, balen dat je nog bruin verlies hebt zeg...
    laat je even weten wat het is morgen...??
    ik heb heel af en toe nog een ieniemienie beetje.

9. Mamanouk

Mamanouk Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.086
    0
    0
    kleertjes ga ik nog wel kopen, die heb ik niet veel...

sjan, mooi kamertje zeg!! en handig een extra onderstel.

10. Leeuwtje83

Leeuwtje83 VIP lid

8 mei 2008
    9.079
    313
    83
    Vrouw
    Software Engineer
    Nieuw-Zeeland
    Mogge meiden :)

@Happy: Feli, 12 weken! :D

@vosje: Leuk, zoveel feestjes bij elkaar :) Gefeliciteerd!

@Jane: Leuke kamer, en fijn neutraal. Kun je lekker los met de accessoires :D En je buikje... :$ ;)

@Elif: Ook een mooie kamer, ik duim voor je dat je die snel mag gaan bestellen!

@Zijvandehoek: Yeah, dubbele mijlpaal! Feli! EDIT: Jammer, te vroeg gejuicht... Hopelijk kun je morgen gerustgesteld worden bij je echo. *Knuffel*

@sjan: Leuk hokkie :D

@Hitchke: Ja, volgens mij is dat normaal dat je buik nu erg begint te groeien. Ik hoop het voor mezelf wel iig :D

11. Leeuwtje83

Leeuwtje83 VIP lid

8 mei 2008
    9.079
    313
    83
    Vrouw
    Software Engineer
    Nieuw-Zeeland
    Ego: Hier verder weinig nieuws, mijn buikje lijkt wel steeds groter te worden (vooral 's avonds), en mijn man en ik zijn het nog niet eens wat betreft het geslacht. Ik denk jongen, hij denkt meisje. Nu ja, één van ons tweeën krijgt gelijk :D

12. Zijvandehoek

Zijvandehoek VIP lid

8 jun 2009
    6.894
    0
    0
    Dank voor de lieve reacties en ja ik laat het morgen weten.

Fijne avond én morgen gezond weer op ;)

13. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Mejojo gaat idd hard nu ben benieuwd hoe ik eruit zie op het eind

en geen vampire diaries vandaag.... Ghost whisperer is bij ons ook vaste prik.

Welterusten iedereen

14. Popkoorn

vampire diaries kwam er wel op... na fringe kwam supernatural en daarna om 23.15 kwam het... heb het maar opgenomen... vond het allemaal net wat te laat ;)

heb het zojuist even gekeken...

zoonlief heeft weer tot 7 uur geslapen :D:D:D hopelijk is het geen fase en gaat hij eindelijk echt langer slapen ;):D

15. teddybeer86

teddybeer86 Bekend lid

30 mrt 2009
    841
    0
    0
    goede morgen we hebben het druk gehad.om te reageren, maar wilde toch even wat schrijven. ik man van teddy heb weer werk ,en ga morgen weer lekker werken.en vandaag eerst even echo kijken .mevrouw heeft nog best veel misselijkheid en hoofdpijn,maar al stukken minder gelukkkig.dus nu geniet ze er meer van.maar kan het zijn dat ze de baby al voelt.ze is nu 11weken en 4dagen gr

16. Hitchke

Hitchke Fanatiek lid

3 sep 2009
    1.342
    1
    36
    hi ladies and 1 gentleman,

ik hoop inderdaad dat het normaal is men buik want men moeder kan haar ogen niet van mijn buik afhouden, en zegt dat het niet normaal is die omvang... pffff ja ik weet van mezelf dat ik niet teveel eet, dus daar zal het wel niet aan liggen zeker......

@teddybeer man, nog wel veel te vroeg denk ik om de baby te voelen...

17. silkie

silkie Actief lid

31 mrt 2009
    470
    0
    0
    Goh, wat word er al lekker geshopt! Wij gaan pas los na de 20wkn echo (maar kijk nu natuuurlijk stiekum al wel)

ZvdH; vervelend dat bruinverlies, maakt je zo onzeker. Succes met de echo

Teddybeerman; gefeliciteerd met je nieuwe baan

Hitchke; mooi toch, dat je het begint te zien!
    Bij mij zie je echt nog helemaal niets. Soms hoop ik dat ik iets meer "vetjes" heb, maar volgens mij is dat wishfull thinking. Maar uiteindelijk zal het toch echt wel komen

Mejojo; lekker, weer wat beter (en langer) geslapen

Jane; whow, dat is echt een mooi buikje (ik is helemaal jaloers)

Leeuwtje; ook al een buikje? en idd zo heeft er altijd iemand gelijk met het geslacht

Hier nog steeds misselijk, maar hoef gelukkig niet meer te spugen. Begin ook weer wat meer energie te krijgen.
    Morgen weer naar de gyn en echo. Vind het toch wel weer spannend.
    Na de vorige echo hebben we het aan de naaste familie verteld. Maar mijn zusje reageerde zo raar, vond dat we minstens tot 12wkn hadden moeten wachten met vertellen en had allemaal enge verhalen over vriendinnen waarbij de tweede echo toch niet goed was etc.

18. trishka

trishka Fanatiek lid

6 mrt 2009
    4.621
    0
    36
    Ja fijn is dat he, die enge verhalen.. niet teveel over nadenken hoor, zoiets gebeurd maar zelden!

Ennuh, op je banner staat 12 weken vandaag dus gefeliciteerd met je mijlpaal!

19. Alita

Alita Niet meer actief

Goedemorgen!!

@Teddybeer nee hoor dat kan nu echt nog niet is veels te vroeg, zijn waarschijnlijk haar darmen, de baby is tenslotte nog maar zo klein. Gefeliciteerd met je nieuwe baan en veel plezier bij de echo!!

Pff ben ook weer iets misselijk maar gelukkig maar een beetje!! Woensdag weer echo maar ben toch weer zenuwachtig....maar zal vast super worden!!!

20. Seth

Seth Niet meer actief

fijn is dat.... altijd die horrorverhalen.....;)

zo heb je ook altijd mensen die horrorverhalen moeten vertellen op het einde van je zwangerschap...
    had ik bij de eerste ook zo erg... dat vroegen ze aan me:
    Zie je op tegen de bevalling?
    uhhh nee niet echt...
    en dan kwam er een verhaal over voorspoedige zwangerschappen met een berg complicaties bij bevalling met slechte afloop, ... etc. etc. etc....

Sorry IEDEREEN weet dat zulke dingen (in zeldzaamheid) gebeuren, maar zit je als (hoog)zwangere toch zeker niet op te wachten.....;)

:x.........

had je zus niet gewoon kunnen feliciteren?....;)

Deel Deze Pagina