Echo gehad vanmorgen en het gaat helemaal prima daar binnen. Gelukkig Vanaf vandaag ga ik het dus naar meer mensen toe naar buiten brengen. Ben benieuwd op de reacties. Ik verwacht veel goede verwachtingen. Vooral van mijn kant van de familie en van onze vrienden YEAH Succes voor de meiden die vandaag ook een echo hebben. Oja, 22 maart heb ik mijn volgende echo. (Hoop dat het bruin verlies dan inmiddels verdwenen is).
die van de kijkshop heb ik ook, ik hoorde bij beide zwangerschappen pas wat met 14 weken. en je moet ook best hard drukken vind ik. en goed (en langzaam) over je hele buik bewegen, soms zit je uk helemaal rechts onderin bijv. succes!
Jeetje dames, wat een hoop nieuwe dingen. Voor iedereen die de 12 weken heeft bereikt GEFELICITEERD! Voor iedereen die een goeie echo had JOEHOE GEFELICITEERD! Ik probeer echt alles te lezen en jullie allemaal te volgen alleen in het weekend kom ik er niet aan toe en dan heb ik maandag altijd een hoop gemist . Ik zelf ben gisteren eindelijk na 4 weken een beetje misselijjkheid vrij doorgekomen voor het eerst een dag niet gespuugd en ook weer eens wat in mijn huis kunnen doen ik hoop dat deze trend wordt doorgezet ben het spugen en 24u per dag misselijk zijn goed zat Fijne dag voor iedereen!
ehmm bij babypark zag ik via google. en bij duimeland... en ook wel veel online, het is wel veel wit en metaal... en wij hebben een beuken bed voor hem die hebben ze ook wel... maar zijn nu niet leverbaar en we moeten nog ff een mooie kledingkast kopen voor op zijn kamertje en dan is alles af... deze meubels passen helaas niet op zijn eigen kamer terwijl de kamer die hij nu heeft groter is als het andere kamertje ( waar we de babykamer van wouden maken) .... nu laten we de babykamer dus maar gewoon de babykamer... en over een paar jaartjes moeten ze maar weer ruilen wanneer kruimel in een groot bed mag ... en dan krijgt zoonlief een kamer die hij mooi vind... dan mag hij zelf uitzoeken
@ cindy: Spannend hoor woensdag een echo! Zal vast wel goed komen . @ Seth&silkie: Die horrorverhalen zijn hier ook al bekend. Ook over de 2e echo en ook al over de bevalling *zucht*. @ Zijvandehoek: Fijn dat de echo goed was! Hopelijk krijg je leuke reacties bij het vertellen. @ Mama: Fijn zo'n dag zonder misselijkheid. Hopelijk blijft het nu zo!
@ Cindy alvast veel plezier woensdag! @ Zijvandehoek fijn dat alles goed gaat met de beeb en succes met het vertellen is altijd wel leuk
zvdh fijn dat alles goed is met de beeb mensen met horrorverhalen moeten die maar even voor hun houden, ik wordt hier ook al gek met ''je zal het wel druk krijgen'' ''ik ben blij dat wij er maar 1 hadden'' nou ik zeg maar zo dubbele lasten maar ook dubbele lusten! Je kan er geen twee of een of drie bestellen hoor......grrrrr
@Horrorverhalen: Ik hoop dat ik ze niet al te veel te horen krijg, maar dat merk ik vanzelf wel Toch opvallend dat mensen niet schijnen te snappen dat je liever 'gefeliciteerd' hoort ipv 'ik ken iemand die bijna overleden is tijdens de bevalling'... Die mensen hebben zeker nooit kinderen gehad? @Zijvandehoek: *Knuffel!* Hoera, alles goed met je beeb, helemaal top! @Ego: 16 maart weer een echo, ik ben erg benieuwd
Hoi meiden, Zijvdhoek, fijn dat je echo goed was. En hopelijk verdwijnt die vieze smurrie snel weer! Nu gaat het bij mij goed met bruinverlies, maar kan ook zo weer een keertje voorkomen...hopelijk blijft het bij mij weg en bij jou ook snel! Ik ben de laatste dagen erg moe, en vandaag ook behoorlijk misselijk en hoofdpijn. Dochtertje is ook ziek, de griep denk ik. Ik heb nog helemaal geen drang om iets voor de baby te kopen, echt helemaal niet. Ik denk dat de hele zwangerschap nog echt tot me door moet dringen... en ik heb het idee dat ik er pas bijhoor als ik een heel bolle buik heb ofzo... vind het zo vreemd om te vertellen dat ik zwanger ben... Nu moeten we ook de toekomstige babykamer nog helemaal opknappen en verwacht ik dat ik daarna wel aan het shoppen zal gaan. Is allemaal nog wat vroeg voor mij denk ik. Heb al wel een heel mooie maxi cosi van mijn zusje gekregen en een badje met standaard en nog wat kleine kleertjes etc. Ga ff naar mijn kleine meissie toe (8 jaar oud, maar wil nog steeds lekker klein zijn haha) Groet, Hadassa
hoi meiden! ik ben net voor de eerste keer dit jaar terug gaan sporten! (fitness) deed dat goed zeg! de instructor zei dat ik gewoon alles kon doen, als het maar niet brandde in mijn buik.. behalve op de loopband! heb dus rustig wat op de crosstrainer gestaan en wat krachtoefeningen gedaan.. deed goed! ga terug proberen van dit 3x per week te doen! ga me een stuk fitter en energieker voelen..en lijkt me ook beter voor herstel na de bevalling! nog sportieve meiden hier? groetjes Lola
Lola ik ben ook weer begonnen met sporten, februari had ik even mijn abonnement stop gezet omdat ik zo moe was en nu gaat het weer. Morgen ga ik bodyshake doen en overmorgen uurtje spinnen en dat doe ik elke di en wo vanaf vorige week weer
@ sportief: ik wás super sportief...ging 3 keer in de week hardlopen, even de hei op...maar nu ben ik té moe, ik kan mezelf er niet toe zetten, hoop wel dat het weer komt want ik mis het heel erg! @ Hyves: weten jullie hoe ik zo'n banner als dat we hier allemaal hebben op mijn hyves kan zetten? Liefs!
@ Hadassa: Beterschap voor jou en je dochtertje! Die koopdrang zal vast en zeker wel later komen. @ Leeuwtje: Spannend! Ik moet 2 dagen later . @ Lola: Goed hoor zo sportief. Dat ben ik zelf niet zo haha.
Jane - ik moest nog aan je denken! De instructor vertelde van een vrouw die zwanger was van een tweeling en bij 7 maanden nog stond te knallen op de crosstrainer.. niets abnormaals dus Happy - hopelijk voel je je snel wat fitter en kan je terug rustig wat beginnen sporten! Hadassa - beterschap daar hoor! Heb nog eens een buikfoto geupload meiden.. kijk op http://www.zwangerschapspagina.nl/members/35889-albums3395-picture18063.jpg de taille begint langzaam maar zeker te verdwijnen...
@Lola: Mooie buik! Ben benieuwd of ik er zo over een goede week uitzie @Eclipse: Spannend! Echo's zijn altijd leuk, fijn beebje staren @Sport: Doe ik de laatste tijd niet zoveel meer, hoewel ik wel van-en-naar mijn werk fiets.
hoi meiden, vanmiddag de echo gehad. alles was goed. het hartje hebben we zien kloppen (helaas deze keer niet gehoord). maar goed. we zijn weer helemaal in de wolken. nu kan ik wat meer gaan genieten. De kans blijft altijd bestaan dat het nog mis kan gaan, maar dit was nog maar een paar procent. dus we kunnen nu mooi gaan genieten. vorige keer de echo vergeten te plaatsen. ik was zo beroerd dat ik echt nergens geen fut voor had. (af en toe nog niet, maar wou hem nu toch wel showen, ons kindje!!!) en manlief heeft geen verstand van de scanner. 29e maart mogen we weer terug komen, dan ben ik 14+4 dagen zwanger. dit is een speciale echo. dan word er door een gyn met veel verstand al gekeken of er afwijkingen zijn. dus al wel erg mooi dat hij dat nu al kan. we vinden het geen straf want 6 april mogen we ook weer, hahahaha en dan 3 mei de 20 wk echo. helemaal geen straf om zovaak te komen voor de echo. hahahah. nou ik heb de echo even geprobeerd in te scannen. hoop dat hij goed is. fiijne avond allemaal
ik zie dat hij wat aan de klein kant is. de scanner doet raar. maar zo kunnen jullie in ieder geval toch wat zien. ik zal woensdag even kijken of ik hem er groter in kan zetten. nu geen fut meer. truste