@Teddybeer: De foto is idd aan de kleine kant, maar het is geweldig dat alles goed is met je beebje! *Knuffel*
Was eindelijk weer begonnen met de cross trainer (in huis) elke dag. Echter door de bloedingen die ik tussendoor heb, heeft de gyn mij afgeraden te sporten voorlopig. Dus fit nul hier
goeie morgen.. zoonlief heeft weer tot 7 uur geslapen gaat de goede kant op alleen nu heeft manlief mij de hele nacht wakker gehouden, hij ging steeds met zijn benen helemaal over mij heen liggen in zijn slaap:x en daar kan ik weer niet van slapen @teddybeer.. mooie echo's hoor.. ookal is het klein.. het is goed te zien en het belangrijkste is natuurlijk dat beebje het gewoon goed doet
goedemogen dames!!! Mooi weer aaahhh eindelijk!!! Morgen echo .aaahhhhh...zo moest er even uit hahaha.. Pff 20 weken echo krijg ik pas met 22 weken....duurt veels te lang!!!
Ha september 2010 mama's. Ik -september 2009 mama- kom weer even om de hoek kijken. Volgens mij zijn de meesten van jullie nu die spannende eerste 12 weken gepasseerd, he? Ik weet het nog als de dag van gister, ook al is het alweer een jaar en een compleet ander leven geleden Geniet hoor meiden...alle cliché 's zijn waar, vooral deze: het vliégt voorbij!
hallo allemaal, heb al een heftige morgen achter de rug, mijn oma ligt vandaag voor heel de dag in het ziekenhuis voor onderzoeken en ze vrezen voor darmkanker. heb men ogen er al uit gehuild vanmorgen.. al is het veel heftige dan ik normaal zou reageren...
Hebben meer meiden die de 12 weken voorbij zijn het gevoel dat ze niet zwanger zijn. Ik wordt daar zo onzeker van..
@Hitchke jeetje meid sterkte vandaag!! @Wendy ja soms wel maar voel wel van alles werken daarbeneden, tenminste soms van die krampjes enz...maar is gewoon veel minder dan bij je eerste denk ik is allemaal al eens opgerekt he?
Goede morgen dames, @Cindy spannend hoor morgen echo! We duimen voor je! Gisteren weer de hele dag zwaar beroerd geweest, mischien toch geen opleving zondag :x jammer hoor Geniet van de zon vandaag, ik ben gewoon aan het werk!
Heel herkenbaar hoor, wel eng af en toe.......... ik kan niet wachten tot ik leven ga voelen..... sorry voor de stilte rondom mijn persoontje de afgelopen week. Met dochterlief zaterdag naar de HAP geweest, ze was naar gevallen. En tot overmaat gisteravond viel ze weer, maar nu ernstiger, sleutelbeen kaduuk, arme meid. Ben dus druk thuis met een zielig meisje met pijn, niet veel tijd om te reageren probeer wel bij te lezen hoor! grutjes
@ hitcke, meid heel veel sterkte !! @ zvdh hier ook heel mooi weer zoonlief is heel vervelend... hij kan nu op de bank kruipen... en ik zet hem dan steeds op zijn kont en zeg : op de bank moet je zitten. maar hij wil de telefoon steeds pakken die in de vensterbank staat, en als we die wegzetten wil hij de plant pakken,of de vitrage... en hij word heeeel boos wanneer ik hem op de kont zet want hij wil staan in de bank !!! of wanneer het hem net niet lukt... och jeetje dan zet hij het op het gillen wat volgens mij aan het eind van de straat nog hoorbaar is pff best vermoeiend hoor vanavond is manlief weg... hij moet werken... heeeerlijk lekker weer een avondje voor mezelf, zoonlief 7 uur naar bed, en ik ga dan heerlijk filmpje kijken met heel veel lekkers
Komt me erg bekend voor! Ben nu niet meer misselijk en minder moe. En soms denk ik dan van het is toch zo he!!
Jeetje hitchke! Dat was vast schrikken! Wanneer krijgen jullie de uitslag? Ik duim voor jullie! Hier gaat het goed. 15 weken alweer! Pff het gaat echt zo ongelooflijk snel dit keer. Bij mike zat ik echt de dagen af te tellen naar de echo's en nu vliegt de tijd gewoon voorbij. Ik realiseer me nog maar half dat er een kleine onderweg is, terwijl ik al hard tegen de helft van mn zwangerschap aan ga! Gisteravond de belastingpapiertjes in laten vullen. Al met al gaan we zo'n 2500 terug krijgen als het goed is. Gelukkig.. Het mag ons financieel ook wel weer is mee zitten. (we hebben al meer als een jaar dubbele woonlasten)
@ Hellen: Bedankt . Alles goed met je kindje? @ Hitchke: Jeetje meid.. wat erg . Veel sterkte! @ wendy: Welkom terug . Met dat gevoel kom ik op terug als ik de 12 weken voorbij ben haha. Maar ik begrijp op dit moment ook wel wat je bedoeld hoor! @ mama van Sepp: Vervelend meid! Werk ze! @ wuppie: Aww.. wat zielig. Veel beterschap met d'r! @ Mejojo: Haha, wel grappig om te lezen met je zoontje! Is wel eens fijn zo'n avondje alleen he. @ teddybeer: Mooie echo .