Meiden sorry wil niet de gezellige sfeer bederven maar wil jullie even laten weten dat het vandaag idd is misgegaan , 5 weken en 3 dagen waren onze wondertjes Aangezien jullie zo meeleefden wilde ik het ff laten weten. xxxxxxxx
Welkom cybi! Amle, rust maar lekker uit. Ga zo denk ik maar ook mijn bedje in hahah. Zat te kijken op de hema site, voor de mama basic collectie. En zat te kijken naar wat grappig om het op werk te vertellen, want die taart wordt een duur geintje, aangezien we een heel groot kantoor hebben. Zag dat er van die snoepspeentjes zijn, is ook wel errug leuk!
Cybi Welkom en GEFELICITEERD Elif jeetje wat erg...Ik heb er geen woorden voor. Heel veel sterkte. DIkke knuffel. Hier gaat het wel goed. Wel smorgens en savonds misselijk gelukkig nog niet overgegeven en verder heeeel snel moe.
gelukkig maar dat het eenmalig was. Geeft toch onrust he, had ik ook, alleen was het bij mij dan 2 keer
Vind het weer ff mooi geweest met teruglezen. veel te veel telkens. Hier gaat alles goed. Geen bloed meer gezien gelukkig en een megavette test dus heb er weer wat meeer vertrouwen in.
Dat is mooi.....!!!!! moet zeggen dat ik soms ook schrik heb.... "voelde net wat lopen"...... gelijk na de wc....en gelukkig alleen witte vloed.... pfff... maar je bent toch ff bang...