Bij mij reageerden ze wel Cindy bij het nub topic, misschien dat ze even geen tijd hebben. Bij ons zeggen ze jongens, dat denken wij nu zelf ook
hey mejojo, jij ook al 15+1, wij lopen precies vrij gelijk hé, en wat denk jij beval jij te vroeg of rond datum, hoe was het de vorige keer ?
scheelt niet veel ik weet vrijwel zeker dat ik te vroeg ga bevallen, ik ben bij zoonlief een kleine maand tevroeg bevallen, en de kans is groot dat ik weer tevroeg ga bevallen, bij zoonlief was ik 7 mrt uitgerekend, met 30 weken kreeg ik i.c.p en had daar erge last van, heb tegen mijn zoontje in de buik gezegt ; jij gaat op 3 februari geboren worden en max. 5 dagen na 3 feb !! anders trek ik je eruit ( werd echt gek van de jeuk !!) 8 feb besloot hij uit zichzelf dat hij er dan maar uit kwam wat luisterde hij al goed hé maar ik mag me daar natuurlijk niet aan vast pinnen, want zometeen loop ik gewoon tot op het einde en dan duren de laatste weken lang dus ik ga gewoon van de 40 weken uit heb jij al een voorgevoel wanneer je gaat bevallen ?
@Jane hmmmm ik heb geen geduld waarschijnlijk hahaha... @Lola bij mij zeiden ze dus niks over het geslacht!! grr. was nog te vroeg zei ze. Och ja maar afwachten, ik heb liever dat ze het met duidelijkheid kunnen zeggen dan zo`n half antwoord ik denk een....
@ Hitchke: Fijn dat je oma een leuke verjaardag heeft gehad. Denk dat het idd wel verstandig is om het nieuws nog niet te vertellen. Gefeliciteerd nog met je 15 weekjes. Noppies heeft idd leuke kleding. Ben ook blij als ik eindelijk weet wat het wordt en ik kleertjes kan gaan kopen . Vind alles in een neutrale kleur ook maar saai haha. @ Mejojo: Dan luisterde hij idd al goed . Wel grappig. Over dat NUB moet ik ook nog maar eens gaan lezen in dat topic. Vind het toch interessant .
Volgens mij wil iedereen hier het geslacht weten of niet ? of zijn er ook meiden die het als een verrassing willen houden ?
ik hoop ergens dat ik te vroeg ga bevallen ! als we zo een extreme zomer als winter gaan krijgen staan we er allemaal niet zo goed op voor augustus laat mij dan ook maar rond de 15 e aug bevallen hoor.....
Ok, bedankt voor de uitleg, hopelijk blijkt alles goed te zijn tijdens dit onderzoek en mag je een heerlijk gezond kindje in je armen houden over een aantal maandjes!!!
nou te vroeg bevallen zou ik ook niet willen hoor!!! tja en het kind komt als het rijp is al is het dan 30 graden hihi
@Vosje stel je voor op je verjaardag.....dat dacht ik ook bij mijn dochter, niet op 04 oktober en niet op mijn verjaardag...en jawel hoor een uur voor mijn verjaardag braken de vliezen!!
Haha... ik hoop het voor je... maar zal met je eigen kindje wel heeeeeeel anders zijn als met je clienten hahaha.... Je bent moeder hoor, geen psycholoog van dit kindje.... anders... arm kind dat het nu al een indicatie heeft voor de psycoloog, of anders gezegd, voor 2 psycologen haha!!!