Mejojo ik heb geen last van spugen gehad, alleen na dat pilletje van centrum materna 1 keer. Jij kan er idd niks aan doen door die prednison, is wel vervelend zeg.
Hoi dames, Ik weet niet meer wat er precies geschreven is maar ik doe mijn best @ Lola: ik denk ook aan een gesprongen adertje. Die krampen herken ik ook. Maar ik denk dat het bandenpijn is. Maak je niet te druk meid. @ Seth: zo dus jullie hebben zo'n ziekenboeg gehad. Gelukkig is het op zijn retour! Zieke kinderen is heel energievretend, en zooo zielig voor ze. En dan zelf ook niet gespaard gebleven. beterschap met de laatste ziektekiemen. @ Cindy: mooie echo. Heeft idd iets weg van E.T. Maar die heb ik altijd schattig gevonden, dus is een compliment @ Gewicht: ik woog voor Luka's zwangerschap 54 aan het eind van de zwangerschap 67. Nu woog ik in het begin 53.5 en ben nu 2 kilo aangekomen. Volgens mij best netjes. Dus ik ben benieuwd wat de zomer met me gaat doen qua vocht... Luka is behoorlijk verkouden. En heeft vannacht beroerd geslapen, en daardoor vriendlief en ik ook. Gisteren waren we naar de dierentuin geweest, toen had hij het lang niet erg als nu. Ik hoop dat het snel voorbij is. Liefs Michelle
FF iets heeeeeeeel anders en wat helemaal nergens op slaat maar toch.... Soms ziet mn peutertje de nieuwe K3 sóchtends....en ik moet even mn verbazing uitspreken.... Heb hier twee zwangerschappen met BI gehad (en nu begin), maar toch... je moet er niet aan denken dat je als hoogzwangere al die pasjes moet doen.... en dan nog lachend ook!!!! respect!
ik moet er ook niet aan denken het is hier indd erg rustig... ik heb zoonlief nu in bed liggen,manlief gaat zo na talamini( het lekkerste schepijs ooit ) en dan gaan we straks heerlijk op de bank ijs eten en eens kijken of er nog iets op tv komt vanavond. fijne avond meiden.
Ik zie het ook nooit maar zou het haar ook niet nadoen... Heb net ff wat shirtjes geschopt bij de miss etam outlet, was voor 45 euro klaar en 4 leuke shirts waarvan 2 positiekleding.
jane Altijd leuk shoppen... pffff zit hier momenteel al heel de avond opgeblazen ballon te wezen..... net of ik mn buik met de minuut voel groeien... bleehhhhhh
goedemorgen!! Binnekort gaan wij ook shoppen.....heb er nu al zin in!!! Heb last van mijn liezen!! Gister ook al steekjes aan zijkanten van buik enz....het begint goed te groeien daarbeneden!!! Heerlijk straks een lekker buik!!
ja ik kan ook niet wachten, ik geniet er nu nog meer van moet ik zeggen, ik ga deze keer ook echt pronken hoor hahaha
Goeiemorgen meiden! Ik ga straks ook lekker pronken met mn buikkie, vanmiddag verjaardag van schoonvader en zwager . Buikkie begint hier al echt te komen, had donderdagmiddag een afspraak bij de vk en toen stond mn bm 12 n/s .. Ze zei: t is dat ik weet dat je 12 weken bent (jippie jippie ) maar anders zou ik je zo 14 of 15 weken schatten . Ow echo was op zich goed gegaan, maar allemaal heeel erg gehaast, heb ook helmaal geen mooie foto's meegekregen omdat ze snel snel foto's ging maken.. heb dus gister nog ff gebeld omdat ze niet eens t hartje had laten horen, en ik mag woensdag terug komen en dan gaan ze wat meer de tijd nemen ... ben zo blij dat hier niet zo moeilijk gedaan wordt over extra echo's . Ik ga ff terug lezen hoor, ben een paar daagjes hier afwezig geweest .
Zag dat jullie gister over de kilo's hebben gepraat.. bleh stond toevallig vanmorgen op de weegschaal en ben nu sinds t begin 3 en een halve kilo aangekomen.. Ach na de zwangerschap maar kijken wat de uiteindelijke schade is en dan weer terug gaan werken naar mn oude vertrouwde gewichtje . Hier is trouwens ons lieve kleine poesje (ze wordt in juli al 2 maar is nog heel klein, zal ik niet veel groter worden denk ik ) eindelijk krols geworden, natuurlijk weer net voor t weekend hahaha! Aan de ene kant wordt je natuurlijk gek van t gemauw hahaha, maar aan de andere kant ben ik best een beetje trots op dr en vind ik t schattig, ben een rare daarin hahaha. Ze wordt eindelijk vrouw . zodra de kinderbijslag binnen is maar gelijk onder t mes, zijn we daar ook weer vanaf.. Ze wil zo graag naar buiten, en sinds gister staan daar de hele tijd van die grote katers dr op te wachten.. alsof ze t ruiken . Dus kleintje blijft mooi binnen 8) .
goeie morgen meiden, zoonlief werd weer om 6 uur wakker hij heeft in totaal toch wel niet 5 dagen gehad waarin hij tot 7 uur sliep... ach het was lekker voor zolang het heeft geduurd @trishka fijn dat je een goede echo had ! en veel plezier vanmiddag @buik... nou ik vind dat die van mij wel hard gaat, voel me steeds dikker mag nu wel even stil staan ik heb mijn kleintje gister en vanochtend ook nog steeds niet gevoeld... moet ik me nu zorgen maken ??
mejojo op deze termijn (pas veel later) hoef je de kleine nog niet elke dag te voelen.... ik voel ukkie steeds regelmatiger en harder MAAR ook niet elke dag..... dus VOORAL niet druk maken....!!!
Hallo allemaal!! @ Jane: wat ben je veel afgevallen zeg: terwijl je toch al zo'n mooi buikje hebt! Ik heb juist de hele dag door eetlust Afgelopen donderdag bij de vk geweest. De berekeningen zijn verkeerd geweest, ben toch een dag eerder uitgerekend. Pff...Nou ja, die ene dag maakt ook niet uit. Ik verwacht toch dat de kleine héél lang blijft zitten M'n bloeddruk was aan de lage kant. Nu heb ik een goed excuus om zwart-witjes te eten!!!! Ik kan er namelijk niet vanaf blijven en iedereen in m'n omgeving liep al te zeuren: kijk uit voor je bloeddruk!!!! Maar nu MAG HET GEWOON!! Haha!!! Zometeen ga ik shoppen in Arnhem voor trouwschoenen, hoop dat het gaat lukken! Fijne dag allemaal...
@ de dames die hun kindje voelen hoe voelt dat dan ??? Ik voel helemaal niks raar steekjes soms maar thats it ....
moeilijk te beschrijven.... hier zijn het "plopjes" en nu soms al een "tikje".... helemaal in het begin voelde het als een bel die in de binnenkant van mn buik kapot springt..... uhhhh andere dames? met mn beschrijving eens.......??? ik voelde trouwens de eerste met 17w 3 dagen...... en dat was al vlug voor een eerste.... dus kan wel hoor dat je nog niets voelt.... hoeft nog niet...