ik voelde toen dochter ook al met 17 weken en dat was een soort vlindertje die kietelde en idd plopjes of belletjes.. Nu merk ik heeeeel soms wat maar denk dat het mijn darmen zijn nu nog...
@ trishka: Fijn dat de echo zo goed was! Jammer dat ze zo gehaast deden.. wel netjes dat je dan woensdag mag terug komen. @ Happy: Haha, dat is dan wel een voordeel idd . Veel plezier met shoppen vandaag! Over het voelen van de baby: Dat lijkt me zo apart als je dat de 1e keer voelt . Ben echt benieuwd wanneer ik het ga voelen, maar dat is nog wel even wachten haha..
@ seth, bedankt voor je reactie... ik ga me nog geen zorgen maken.. en gelukkig heb ik dinsdag alweer een echo @ sjan, ik voel het als een plopje, een luchtbelletje dat kapot springt... ( hoewel ik natuurlijkniet weet hoe het voelt als een luchtbel kapot springt maar toch voelt het zo) oh even terug gelezen.... ik ben het dus met seth eens nog een paar daagjes meid !! dan weet je of je een zoontje of dochter krijgt
@ thelady GEFELICITEERD!! lekker gevoel!! Ik wil ook zo graag iets voelen....moet nog zo lang wachten...mn vriendin voelde het pas met 21 wkn (en dna heel vaag):S....zo jammmerrr!! liefs
Hoi meiden, @ The Lady: gefeliciteerd! @ Beeb voelen: toevallig voelde ik vanmorgen de eerste duidelijke beweging! Ik voel al wel een tijdje plopjes/vlinders, maar vanmorgen een echte tik. Wat heerlijk weer. Even een naar berichtje van hier... Ons zoontje was dus al verkouden, en omdat hij het gisteren zo benauwd had, en begon te klagen over pijn in de borst en koorts kreeg, zijn we toch maar even naar de HAP geweest. Hij heeft een lichte longontsteking! Jeetje wat zielig voor die kleine man. De antibiotica slaat al aan, dus dat is wel fijn. Nu kijken wanneer het volledig weg is. Maar was helemaal ondersteboven van het nieuws zeg. Een fijne avond meiden. Liefs Michelle
@ michelle, hopelijk voelt je ventje zich gauw weer beter, @ thelady, gefeliciteerd manlief heeft weer avond dienst, ik ga zo maar eens naar bed, ben erg moe, lig de laatste dagen smiddags ook al even op bed wanneer zoonlief gaat slapen.... ben zoooo moe de laatste tijd... fijne avond meiden.
Ik vanaf 12 weken, wel heel zachtjes hoor maar nu weet ik precies waar ze zitten en hoor ik ze luid en duidelijk. Elke ochtend luister ik even naar ze, ik merk nu wel dat ik veel meer hoor, ik hoor ze nu echt bewegen maar misschien komt dat wel omdat er twee in mijn buik zitten. Ze zitten echt precies boven mijn schaambot. Ohja vandaag hebben we een kamer gekocht bij babypark in Kesteren, we waren beide verliefd op dit kamertje en ook nog voor een redelijke prijs. We hebben een tweede ledikantje erbij gekocht uiteraard. Kamer Vancouver:
@ angelsounds: ik kon het hartje horen bij ruim 10 weken en nu luisteren we bijna elke avond even. Hoor inderdaad de baby ook bewegen en soms ook het vruchtwater 'borrelen'. Als ik het hartje gevonden heb (soms direct, soms echt wel ff zoeken!) roep ik m'n vriend en als hij dan luistert is het soms weer weg omdat de beeb nog alle ruimte heeft om te bewegen. @ Kamer: leuk hoor Jane! ziet er mooi uit. Wij gaan kijken naar een babykamer van stijgerhout, kan je helemaal op maat laten maken en we vinden dat robuste wel erg gaaf, in combinatie met fris groen en héél veel lammetjes!!! Nu kan ik eindelijk los gaan met m'n schapen/ lammetjestik!! @ Schoenen: geslaagd voor trouwschoenen vandaag!!!! Nu echt slapen!!! Trusten!
Alvast een goeie morgen meiden jeetje wat ben ik er vroeg bij deze ochtend hé om 9 uur half 10 naar bed gegaan... maar kan niet meer slapen,lig alleen maar te woelen en te draaien. hopelijk slaap ik straks weer.... @jane hele mooi kamer !! @happy ..fijn dat je geslaagd bent voor schoenen
Wow meid, ik hoop dat je nog een beetje hebt kunnen slapen .. Hier was kleine om kwart voor 7 al wakker grrr, vond ik te vroeg dus even laten huilen en hij is gewoon nog in slaap gevallen tot half 9 ... mag ook wel want hij was vanacht voor t eerst deze week weer wakker geworden, gister verjaardag gehad en daar heeft ie en veel meegemaakt en heeft ie denk ik op de tocht gezeten want hij is snipverkouden.. arme jongen .. Vandaag een heerlijk rustige dag, Straks om 10 uur mag ik zelfs nog eventjes slapen van manlief als hij eenmaal wakker is .
Goeiemorgen. Hier ook vroeg wakker. Man had de nacht dus kwam om half 7 thuis en dan word je toch even wakker. En er was een logee en die werd om 7 uur wakker en dochtertje hoorde hem praten dus kwam ook gelijk haar bed uit. Ach ja heb iets aan mijn zondag nu.
goeiemorgen... ik kon om 03.00 weer slapen, heb heerlijk geslapen tot een uur 7 toen werd ik wakker, maar manlief was er al uit voor zoonlief dus ik kon blijven liggen tot half 9 ( toen moest hij weg voor voetbal) @trishka, ik ben al heel gelukkig als mijn ventje tot half 7 slaapt haha heerlijk moet dat zijn als hij weer tot half 9 verder slaapt hopelijk is zijn verkoudheid gauw over,
ik heb de kleine nu 2 keer gehoord met de angelsound... heerlijk gevoel... en de kleine voelen, ik voel het wel maar ook niet elke dag,... en het is indd plopjes en wat verschuiving....