Ik ben gister al om 19:00 gaan slapen.. Had hoofdpijn en was er gewoon echt ff klaar mee. Vanmorgen weer om 6:30 op door onze kleine bandiet. Die wordt altijd tussen half 7 en 7 wakker. Vanmorgen lekker met zn drietjes en de hond door het bos gewandeld. 2 vosjes gezien
Wat is het rustig hier..... Vanmiddag ook lekker met mijn moeder gewandeld met de hond en mijn moeder ook de hartjes even laten luisten. Vondt ze helemaal geweldig Mejojo vervelend dat je niet in slaap kon komen. Als het koud is buiten of veel waait heb ik zo'n last van mijn tepels, ze doen echt zeer en vindt het echt niet prettig. Na een kwartier wordt het wel minder maar och wat doet het pijn. Hebben meerder van jullie hier last van?
Jaaaaaaaa, heb er ook last van hoor.. erg irri af en toe hahaha! Zeker omdat ik normaal gesproken heel weinig gevoel heb in mn tepels hahaha. Ben echt een vergiet btw.. ik net naar de winkel om geld te pinnen, kom ik terug met allerlei boodschappen maar zonder t geld .. hoezo zwanger hahaha!
Zwangerschapsdementie Heb ook al mijn tandartsafspraak vergeten vorige maand, nu mag ik binnenkort weer komen dus hoop dat ik dat niet vergeet....
Haha jaaaa.. dat klinkt bekend . Vorige week toen ik in de stad was, deed het ook zo'n pijn aan mijn tepels. En dat vergeten heb ik ook. In de winkel, als ik iets moet teruggeven aan iemand.. erg hoor .
Dames ik heb alles wel gelezen maar helaas niks meer onthouden..maar volgens mij gaat het met iedereen goed op het moment.. ik kom nog ff een buikfoto showen....deze is van vandaag
Goeiemiddag trouwens.... heb hier net weer een positiejurk besteld... gisteren uitnodiging gehad voor feest MET dresscode... Ik moet als bruid.... (zou ook voor het eerst zijn...) maarja carnavals-bruidjurk ga ik echt niet passen 13 mei... dus nu jurk besteld... en iemand charten die een "sluier" kan maken.... Dit kan toch wel als "bruidjurk" en daarna voor de zomer...?? OTTO - meer mode dan je aan kan! (van de week ook maar eens weer eens een buikfoto maken... het groeit maar door...)
He dames, bedankt voor de felicitaties! Voelt idd lekker, 3 maand voorbij... 1/3 voorbij... nog 6 maanden te gaan Hah! Hopen dat alles goed blijft gaan, ook voor jullie! Liefs
woooshhh Morgen kan ik zeggen dat ik morgen de geslachtsechoheb hoe dichterbij of het komt hoe langzamer de tijd gaat en hoe meer zin ik er in heb ben wat dat betreft echt een klein kind haha @tepels... ik heb er ook last van.... net als bij zoonlief heb ik het meest last van mijn rechter tepel... die doet zooo ontzettend zeer, @ seth, ja hoor die jurk kan heel goed , daarna lekker aan als zomerjurk !! @citroentje... mooie buik !! ik zal binnenkort ook weer eens een foto maken.
@ citroentje; mooi buik hoor! @ seth; kan best hoor die jurk, maar heb je m dan in het wit? @ tepels; hier ook erg pijnlijk en idd als de wind er op staat, of onder de douche bbbbrrrr. Voor de ervaringsdeskundige dames hier; blijven die borsten nou de hele zwangerschap zo pijnlijk, of neemt dat ook weer af @ vergeetachtig; ben gisteren 3x naar de AH geweest en kom er vandaag achter dat ik nog meer vergeten ben @ angelsound;als ik jullie zo hoor begin ik toch weer te twijfelen of ik er toch eentje zal kopen. Had eigenlijk besloten om het niet te doen, ben bang dat ik echt helemaal in de stress raak als ik het een keertje niet kan vinden. Maar het is nartuurlijk wel super om het hartje zo te kunnen horen.
thanx voor jullie reacties.... Nee lichtblauw.... maar ach mn moeder is een keer in t groen getrouwd.... een keer in het blauw.... ennuhhh in het wit geloofd toch niemand met die dikke buik..... Vergeetachtig... zucht... al weken,..... met vanalles.... en alles op de verkeerde plaats leggen.... dingen in de koelkast wat er niet hoort.... maar ach vorige zwangerschap stond ik mn vuile was op te hangen... Moet zeggen dat het volgens mij ook nooit meer geheel weg gaat..... of te veel aan je hoofd met een kleintje??!! of ik ben vanaf 2007 nooit goeid ontzwangert... hahahahaha met al die zwangerschappen...
hoi meiden! @ mejojo; morgen kan ik ook zeggen dat ik morgen de geslachtsecho heb haha! heerlijk! en zoveel te korter het komt, zoveel te meer ik me kan "verzoenen" (lees: blij ben) met een jongetje @ seth: hele mooie jurk! en het kan zeker! leuke site trouwens!! @ tepels: weinig of geen last van.. ik ga verder eten klaarmaken.. ben zo blij dat ik terug lekker kan koken zonder misselijk te worden/zijn! fijne avond allemaal Lola
@ lola, krijg je met 14 weken al een geslachtsecho ?? waar laat je dat doen dan...ik dacht dat 16 weken zo'n beetje het vroegst was maar wel heerlijk dat je het dan al zo vroeg kunt weten
in belgie (echobaby.be) ziet de vroedkundige het al op 13 weken.. ik moet dinsdag op 14w2d (eig 3d) voor een onderzoek naar Maastricht en dat duurt 1,5u.. ik veronderstel dat men dan wel een gokje durft wagen op die tijd! en anders ga ik eind deze week naar Lommel!
Ai voelen doei k nog niet en de angelsound, in mijn geval Doppler vergeet ik iedere keer klaar te leggen. Ook ik hoop snel wat te voelen hoor.
Mooie jurk seth ! Kan zeker de weten hoor, leuk een feessie met een dresscode . citroentje, mooi buikkie , zal van de week ook wel weer wat posten want hier groeit net als wat anderen ook maar door hahaha. Voor de rest vergeet ik vast weer op mensen te reageren, maar ben ook ff een beetje gaar... sowwy! Manlief hier helemaal blij, ajax gewonnen tegen psv.. pfff nog een half uur en dan zijn de samenvattingen ook weer afgelopen en ben ik weer eventjes van t voetbal gebeuren af hahaha! Ow en Seth, je hebt een pb , dikke knuf!
Ehm .. ik heb wat gemist wat die jurken betreft En vergeetachtig JIJ SETH neeeeeuj Zelf moet ik trouwens zeggen dat de vergeetachtigheid een beetje weg ebt. tenminste dat denk ik En ja met een kleine en in jou geval twee kleintjes is dit helemaal niet zo vreemd. Je hebt niet zoals bij de eerste even tijd om te gaan liggen en even de boel de boel te laten.. SNURKEN: bij mijn vorige zwangerschap schijn ik dus ONWIJS gesnurkt te hebben en ik betrapte mijzelf er ook al eens op. Deze zwangerschap zeg ik wel eens tegen Hijvandehoek "ik snurk duidelijk een stuk minder dan bij de vorige zwangerschap he". Dan begint hij hard te lachen en verteld dat ik drie bossen omgezaagd heb. hihi, dan weet hij ook maar eens hoe het is om wakker te liggen van iemand die snurkt. hij kan het nl heel goed