September 2010 mamma's deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door lizab, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    WOW mooie buik hoor!!

2. Leeuwtje83

Leeuwtje83 VIP lid

8 mei 2008
    9.079
    313
    83
    Vrouw
    Software Engineer
    Nieuw-Zeeland
    Hallo meiden :)

Ik heb bijgelezen, maar, zoals meer dames hebben, ben ik het grootste gedeelte alweer vergeten *schaam!*

@Kilo's: Ik ben nog maar 1 kilo aangekomen volgens de dokter, dus dat valt nog wel mee

@Buik: Begint steeds meer te komen, maar gaat nog niet zo hard. Ach, da's toch altijd het geval bij de 1e?

@Citroentje: Mooie buik!

@Seth: Ik vind die jurk prima kunnen als 'trouwjurk'. Erg mooi model, staat je vast goed :)

@theLady: 12 weken, gefeliciteerd! :D

@Tepels: Zijn bij mij wel iets gevoeliger, maar niet zo dramatisch als sommige van jullie het hebben. Mijn hormonen daarentegen zitten nog steeds in een achtbaan, kan om het minste geringste in tranen uitbarsten. Mijn arme man moest me gisteravond ook alweer bij elkaar rapen :p

@Echo: Morgen! Morgen! Morgen! :D

3. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

@lola, alleen maar fijn om zo vroeg al een beetje een idee te hebben of het een jongen of meisje is ;)
    ik zou ook graag eerder willen weten als dat hier mogelijk was en we er niet al te ver voor hoefden te rijden :p

ik begin nu wel een beetje "bang"te worden dat het een meisje is haha,

ik zou het heel leuk vinden hoor begrijp me niet verkeerd, zou het erg leuk vinden zelfs... maar mijn gevoel zegt een jongetje en ik betrap mezelf erop dat ik soms zeg : schaat het kereltje schopt weer :p

dus voor mijn gevoel is het al echt een hij :p terwijl het zometeen misschien wel een zij is :p en dan heb ik haar soms hem genoemd ;):):)

en ik droom steeds over een jongetje, en ik kijk het meest naar jongensgeboortekaarten..... meestal is je gevoel wel juist... maar soms hoor je ook dat je gevoel je compleet in de steek gelaten heeft... en daar ben ik nu een beetje bang voor haha :p:p

4. sebasel4a

sebasel4a Fanatiek lid

23 dec 2009
    1.000
    0
    36
    NULL
    NULL

Ik was bij mijn eerste zwangerschap er van overtuigd dat het een jongen werd en toen ging ik voor een echo en zeiden ze een meisje.
    Had toen echt het gevoel dat kan niet!! haha.

5. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    ** even een ego bericht**

Hier heel erg geschrokken. Mijn vader werd vanavond rond 6 uur niet goed. Pijn op de borst en uitstralingen naar de armen. Toen kwam er een ambulance en hebben ze een hartfilmpje gemaakt. Deze was goed gelukkig.

Maar helaas hij kreeg het steeds weer terug en nu hebben ze hem dus net met de ambulance opgehaald en naar het ziekenhuis gebracht. Daar is hij als het goed is net aangekomen en nu maar hopen dat ze straks bellen met goed nieuws......:( hij moet in ieder geval wel blijven vannacht......

**einde ego**

6. trishka

trishka Fanatiek lid

6 mrt 2009
    4.621
    0
    36
    Jeetje meid, wat erg! Hoop dat t allemaal meevalt meis, sterkte.. KNuf!

7. sebasel4a

sebasel4a Fanatiek lid

23 dec 2009
    1.000
    0
    36
    NULL
    NULL
    Wendy heel veel sterkte!!

8. Leeuwtje83

Leeuwtje83 VIP lid

8 mei 2008
    9.079
    313
    83
    Vrouw
    Software Engineer
    Nieuw-Zeeland
    Wendy: Hele dikke knuffel! Ik duim voor je dat alles goed is.

9. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Papa heeft idd een infarct gehad en ligt nu op de hartbewaking. NU lijkt alles onder controle en morgen wordt er verder onderzoek gedaan. Ik probeer nu maar wat t e gaan slapen.

10. Amigo1985

Amigo1985 Fanatiek lid

9 sep 2009
    3.300
    0
    0
    Gastvrouw
    Limburg
    Hallo allemaal ik post ook weer eens hier.. Ik lees iedere dag mee, maar krijg het moeilijk bij gehouden hier..

Als eerst wendy heel veel sterkte!, probeer idd maar lekker te gaan slapen, je paps wordt nu goed in de gate gehouden..

@tepels: hier ook pijnlijke tepels, denk niet zo zeer dat het bij mij aan het weer ligt, heb er vooral tijdens het werk last van en tja dan is het moeilijk om even te krabben..

@Lola, dinsdag ga jij na maastricht he? Ik ben vorige week geweest was super leuk, ze doen daar echter geen uitspraak over geslacht, het zijn echte leerlingen die nu in de opleiding zitten voor het maken van een termijnecho.. Ik had ook al gevraagd of ze iets konden zijn, maar helaas.. Dat adres waar jij na toe gaat in Belgie, hoever licht dat van Maastricht vandaan? Is misschien iets voor ons om daar na toe te gaan..

@Angelsound, sinds 8 maart heb ik voor het eerst het hartje gehoord.. Nu om de paar dagen, ik heb hem nu naast het bed liggen, dadelijk nog maar eens luisteren.. Ik heb trouwens de gel bijna op, iemand een idee wat je dan zou kunnen gebruiken? Of is alleen die gel goed?

Ik ga lekker na bedje! Slaap lekker allemaal!

11. Lola82

Lola82 Bekend lid

28 okt 2009
    852
    0
    0
    Hoi meiden,

@ Wendy: veel sterkte meid, hij is in het ziekenhuis vast in goede handen! Moet wel schrikken geweest zijn!

@Amigo: oh jammer, dan ga ik snel een afspraak maken voor een geslachtsbepaling in Lommel (ligt op een 60-tal km van maastricht, uurtje rijden) - Echobaby - HOME

@angelsound: ik gebruik em dagelijks (savonds op de bank) - vind het HEERLIJK! je hoort ook zo de bewegingen in het water.. soms horen we zo heel sterk het hartje en dan ineens ZWJOEJ en dan zwemt hij/zij weg :D het wordt wel met de week duidelijker..(omdat beebje groter wordt mss?)

groetjes!!!

12. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Wendy sterkte met je vader, het is niet niks. Mijn moeder heeft het ook twee keer gehad. Gelukkig goed vanaf gekomen maar je schrikt je wezenloos.

13. trishka

trishka Fanatiek lid

6 mrt 2009
    4.621
    0
    36
    Pfff wen, hoop dat je nog een beetje hebt kunnen slapen meid..

angelsound: heb nog geen angelsound, maar ga m denk ik zo maar eens bestellen.. zag dat ie niet zo duur was :) .

@ hier, kleine is over t algemeen rustig geweest, hij heeft wel veel gehoest maar is maar 1 keertje wakker geweest dat ie een knuffel wilde.. vandaag maar lekker rustig aan doen :) !

14. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

sterkte wendy !!!

ik krijg zo bezoek, dus ik ga er meteen weer vandoor wou even wendy sterkte wensen

15. Seth

Seth Niet meer actief

meisje toch.... heel veel sterkte....!!!
    ken de stress, mijn moeder heeft het hier ook gehad...... :(

Steek hier een kaarsje aan.....
    xxx

16. Seth

Seth Niet meer actief

heeeeeee mn banner ziet er weer anders uit vandaag!!!!!
    :)

ooo tuurlijk ben weer een week verder......
    T liijkt nu al echt meer mini-baby....... :)

17. Hadassa

Hadassa Fanatiek lid

6 jun 2009
    3.926
    422
    83
    Hoi meiden,

Mijn tepels zijn ook erg gevoelig en soms erg pijnlijk. Idd. als ik het koud heb, zijn ze erg pijnlijk. Dit heb ik al vanaf bet begin van de zwangerschap. dat mijn borsten pijnlijk zijn. Maar nu lijkt het wat minder te worden.

Een angelsound heb ik niet, misschien dat ik hem wel wil gaan aanschaffen, lijkt me wel erg mooi om te kunnen luisteren naar ons kleintje. Maar ben bang dat ik niks hoor, omdat ik van mezelf nogal een buik heb helaas.

Volgende week heb ik pas weer een echo, wachten duurt best lang vind ik en omdat ik niks voel, kan ik me soms wat onzeker voelen.... herkenbaar?

Ik ben benieuwd naar jullie geslachtsbepalingen, gaan jullie het zeggen of houd je het voor jezelf? Ik weet niet wanneer wij die gaan doen, we krijgen waarschijnlijk elke controle wel een echo denk ik, dus weet niet of ik dan nog een extra 3 of 4 d echo ga doen. Vind het best prijzig allemaal.

Seth, leuk jurkje! Nu nog een leuke sluier idd en je bent helemaal de bruid! Ohh ja, ga je bruidsschoenen aandoen?? Leuke dingen hebben ze daar op die site, leuke tuniekjes vooral! Ik ga binnenkort maar eens lekker aan het snuffelen tussen patroontjes en stofjes, en dan een paar leuke tuniekjes/jurkjes voor mezelf maken voor deze zomer!

Mijn pleegzoontje was vanmorgen helemaal overstuur. Hij gaat sinds enige weken naar de psz en dacht dat hij daar vanmorgen ook naartoe zou gaan. Dat viel hem vies tegen dat dat niet doorging, en hij was er erg overstuur van en bleef dit ook. Nu heb ik hem even op zij bedje gelegd, zodat hij otr rust kan komen. Anders blijft hij er echt in hangen en gaat hij echt niet spelen en wil hij alleen maar aan mij hangen etc. Nu ff lekker in zijn bedje, met zijn doekje tot rust komen. Ik zit nu in de kamer naast zijn kamer en hoorde hem net al zachtjes geluiden maken. Dan weet ik dat hij er weer bovenop komt. Best lastig hoor voor hem, en hij is nog zo jong dus snapt het echt niet als ik zeg dat hij vanmiddag naar schooltje toe mag. Sneu hoor...

Ik had ergens gelezen dat iemand een echo had vandaag, veel plezier en hopelijk zien we hier snel een mooie foto verschijnen en mag alles fijn goed zijn!

Hebben jullie al over namen gedacht eigenlijk? Hoe doen jullie dat, vernoemen jullie je kind(eren) of niet? Toen ik zo'n 6 weken zwanger was en in de wachtkamer bij de gyn zat voor een echo samen met mijn man, las ik ergens in een tijdschrift een naam van een kindje en die vond ik zo mooi. Liet hem aan mijn wederhelft lezen en hij vond hem ook direct erg mooi. Heel vreemd, maar die naam blijft nu steeds in onze gedachten en het lijkt hem al helemaal te worden. Op een jongensnaam kunnen wij echt niet komen, en zijn we ook helemaal niet mee bezig.

Wij hebben een vrouw in onze (kerk) gemeente die toen ik net wist dat ik zwanger was, dus rond de 4 weken, dit al aan mij zag. Ze kan bij ogenblikken in het gezicht van iemand zien dat die vrouw zwanger is ven een jongetje of meisje. Bij mij zag ze gelijk dat ik zwanger was van een meisje terwijl ik nog niks had gezegd! Als je zwanger bent van een meisje, vertoont je gezicht (bij ogenblikken) een heel vrouwelijke kant, bij een zwangerschap van een jongen ziet ze mannelijke trekken in het gezicht verschijnen. Heel bijzonder hoor. Ze had nl. allang gezien dat bv. Wendu van Dijk zwanger was van een meisje... En zover ik het weet heeft ze het altijd goed. Spannend hoor, het zou wel kloppen met mijn eigen gevoel... we wachten af! Zou zo geweldig zijn, ook voor mijn dochter, ze wil zooooo graag een zusje krijgen! Broertje is ook goed voor haar, alleen als ze mocht kiezen.... dan een zusje!

Nou ga ik echt stoppen en wat doen hier! Allemaal een heel fijne en heerlijk zwangere dag toegewenst!

Liefs,

Hadassa

18. Hadassa

Hadassa Fanatiek lid

6 jun 2009
    3.926
    422
    83
    Wendy, kan erin komen dat je enorm geschrokken ben van dit bericht omtrent je vader. Sterkte meid en hopelijk mag hij snel weer helemaal opknappen. Heeft hij vaker last van zijn hart gehad of komt dit ineens vanuit het niets vallen?

19. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    dat heb ik ook hoor, maar ik denk dus dat het een meisje is :D
    straks is het helemaal niet zo :) vind ik niet erg hoor, nog een jongen zou ik ook geweldig vinden. maar ik heb gewoon zo'n voorgevoel van een meisje..

20. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    sterkte Wendy!! :(

Amigo: je kunt ook gewoon haargel gebruiken hoor, dat doe ik ook :D

Deel Deze Pagina