Hee Leeuwtje, wat een geweldige foto's. Ik had ze al in je album gezien, echt super hoor! Gefeliciteerd met deze goede echo, neemt wel onzekerheid weg denk ik. En ja. dat je het nog steeds onwerkelijk vind, dat herken ik maar al te goed. Ach, voor je het weet loop je met een dikke buik meid en wordt je wakker geschopt in de nacht!!! Dikke knuf!
Sterkte Hitchke, ik ben niet van het kaarsjes branden, maar wel van het bidden! Dat zal ik doen ok! Hopelijk mag ze er heelhuids doorheen komen en is ze snel weer de oude! Dikke knuf, Hadassa
ik doe mijn best zo heel veel valt er niet aan aankopen te kopen helaas een paar leuke pakjes voor de eerste weken that's it. mijn zusje heeft heel veel ongedragen pakjes voor een meisje, en ik heb nog heel veel ongedragen tot bijna ongedragen pakjes van zoonlief liggen maar ik ga uiteraard wel ff winkelen ik ben er denk ik ook achter waarom zoonlief zo hangerig is.... hij voelde opeens zo warm aan... heeft het ventje 39 graden koorts... heb er maar even een paracetemol ingedrukt.. hopelijk voelt hij zich straks wat beter.... vind het nooit fijn weg gaan als mijn kindje zich niet lekker voelt... ( gelukkig heeft mijn mams 5 kindjes en weet wel hoe ze er mee om moet gaan die red zich wel )
Prachtige echo Leeuwtje. De 3D foto kom ik niet uit wijs Iedereen die vandaag een echo heeft, succes.
Haha, wist je dat niet?? Moet je echt doen joh, dat is echt een soort van baby paradijs!! Zoo gaaf haha! Veel plezier...!
Och Mejojo, wat sneu voor je zoontje. Hoop dat zijn temperatuur snel dalen zal. Wel grappig hoe jij het gebruik van paracetamol omschrijft Ik noem die dingen altijd bommetjes, daar lijken ze een beetje op.
Ja het lijkt er wel op, heel af en toe kan ik nog een kloddertje krijgen bij het vegen, maar verder gelukkig niet meer. En bij jou?
hihi dat ligt wel makkelijker in de mond.. @ hadassa, ik wist wel wat babypark was... ben al een paar keer in enter bij babypark geweest... maar wist niet dat daar ook in de buurt een babypark was maar ben blij dat je het even gezegt hebt
Goeiemorgen, @ Lola: ach jee, das idd niet leuk om mee te maken. Je kon er niets aan doen. Kiezen tussen jezelf (en de kleine) en een kat is makkelijk @ Mejojo en Sjan: veel plezier met de echo's vandaag! @ leeuwtje: mooie echo's meis! Ik brand ook een kaarsje voor je oma. Verder weet ik niet meer wat er geschreven is... Ons zoontje is al aardig opgeknapt. De longontsteking is bijna over, nog een paar dagen de AB-kuur en het moet helemaal weg zijn. Gelukkig! Wij hebben 13 april de 20 wkn echo. Hoop zo dat alles werkt en op zijn plaats zit bij de kleine. Wij willen dan ook wel weten wat het is, als ze het kunnen zien. Anders zien we het vast wel bij de pretecho met 26 wkn. En ik vertel het ook hier Gisteren tijdens het schaken voor de 2e keer een duidelijke tik gehad van ons Spruitje Werd er helemaal blij van, en verloor prompt de partij, omdat ik er niet meer bij was met mijn hoofd hahahaa... Allemaal een fijne dag. Liefs Michelle
oehhhh mejojo spannend hoor vandaag! Hier heeft kleine gelukkig weer gewoon doorgeslapen, word nu toch wat lekkerder wakker merk ik hahaha dus ben blij dat ie t zo goed doet . Vandaag een beetje huisgebonden, als t goed is komt vandaag de angelsound binnen en manlief heeft ook nog eens mijn pin mee dus kan niet eens boodschappen doen grrrrrr! Vandaag maar lekker een relaxdagje met de kleine en hopelijk vanmiddag ff naar andere kleine lusteren .
he dames, Ik ben weer terug van vakantie. We hebben het heerlijk gehad. ivy had de tijd van haar leven in eht zwembad en het indoorspeelparadijs. Heerlijk om haar zo lekker te zien genieten. Nu morgen nog lekker vrij en dan donderdag weer werken en manlief moet morgenochtend alweer voor 2 weken weg. bleh, leven van alledag weer
op die manier... en nu je het zegt dat je dat cadeau hebt gekregen weeet ik het alweer... spannend... ik moet wachten tot morgen... en hoop ook zo dat ze het al kunnen zien... enne slapen, mijn vriend hoor echt niks.. du sik moet er altijd uit.
raar is dat eigenlijk maar goed zal er ook wel bij horen.... nog ff en dan voelen we het echt duidelijk