@mejojo.. wat leuk een meid!!! Vandaag mocht ik heerlijk 2 uur eerder weg van me werk... maar nu ben ik nog alleen thuis de mannen zijn bij oma en die eten daar8) en ons zoontje blijft daar lekker slapen ( altijd op dinsdag) Ik heb donderdag eindelijk een echo.. en dan ben ik precies 12 weken JOEPIE .. ik heb vandaag wel heel beel last van mijn benen alsof ik nu ineens 180 kilo weeg ofzo 8)( terwijl ik maar 58 kilo ben ) whahaha hebben jullie daar ook last van of ben ik de enige met benen van beton.. en ik wordt gek van de pukkels ik heb ze zelfs boven me borst nou daar heb ik van me levensdagen nog nooit een pukkeltje gehad en vind het ook best genant omdat het er uitziet als een grindttegel. hahah...8):x maar ondanks alles ben ik in een super vrolijke bui en kan mijn dag eigenlijk niet meer stuk en hoe dat komt.. ik zou het niet weten hahaha.. nou ik ga maar even eten maken voor me zelf anders eet ik helemaal niet of pas om een uur of elf en dat is niet de bedoeling.. toedels xxx
mejojo.... oooohhh vervelend voor je, een meid......... dat gaat ECHT ff wennen worden voor je...... heb hier van de week stiekem de wens voor een knul uitgesproken... (of een hele rustige meid, bestaan die??) want tjeetje wat kunnen meiden kattig zijn zeg.... dag en nacht verschil hier..... knijpen, bijten, krijsen, gillen, katten..... etc. etc..... hahahahahaha echt waar.... maar ff serieus.... van harte gefeliciteerd met je meid hoor...!!!!!! Tis allebei leuk.... anders maar allebei leuk!!! (ps. maakt mij niet uit hoor, wat ik erbij krijg... , maar van de week was ik dr ff zat.... )
hoi meiden, @ mejojo: waaauw helemaal super ! ben jaloers ! bij mij konden ze het jammer genoeg niet zien.. het waren vroedkundigen in opleiding dus dat was nog heel primitief.. ze konden zelfs nog niet meten! en de vroedkundige zelf had niet veel tijd dus wel een beetje een domper!! maar ben heel blij dat ik prins(es)je nog eens kunnen zien heb! lag eerst op een bolletje te slapen maar na enkele minuutjes strekte hij/zij zich en was het weer heel actief! op een gegeven moment was het zelfs zo een haar-kammen-beweging aan het maken! so cute!! zaterdag dan maar naar Lommel voor een geslachtsbepaling.. ik MOET en ZAL het deze week nog weten fijne avond!!
@ seth... ja ik heb het al van mijn ouders gehoord meisjes zijn kattig, gemeen,sneller jaloers, gebruiken hun nageltjes schijnt nu eenmaal in een meisje te zitten ik denk dat rustige meisjes indd niet bestaan maar ik bereid me er maar vast op voor @lola, jammer dat ze niets hebben kunnen zien, maar gelukkig heb je je kindje wel kunnen zien hoop voor je dat ze zaterdag wat zien bij de pretecho !!
lola ohhhh dat is wel balen, zeker omdat je er zo naar uitkeek..... nouja tis zo zaterdag!!!!! Heb trouwens 2 weken gelee geprobeerd om nog een pretecho bij vriendlief los te peuteren...(niet bij babyview maar waar ik eerder geweest ben) ofja geslachtsbepaling... maar ik moest maar wachten..... zucht... al heeft hij wel gelijk... anders sla ik door...
jaaaa en dan sta je te shoppen voor sinterklaas .... sta je in een speelgoedzaak en komt al het roze je tegemoed..... zie meisje hier al helemaal met al die roze zooi spelen over een paar jaar.... want tjeetje voor meisjes heb je echt veel..... en lekker tutten.... al moet ik zeggen dat ze voor jongens ook echt leuke stoere kleding hebben tegenwoordig.... mijn zoontje draagt ook een (feyenoord) ketting en heeft al ruim ene half jaar twee oorbellen.... van die diamantjes...a la beckham, wou hij zelf.... dus ach... eigenlijk kan je met allebei tutten tegenwoordig... dus tja....
Wat leuk mejojo! een meid!! Geweldig! Van harte gefeliciteerd! Heeft je man de honkbalknuppel al uitgezocht voor de pubertijd? @citroentje O jee.. Ik zou hem denk ik steeds terug blijven leggen.. Aanhouder wint? Makkelijk praten voor mij hoor (wij gaan dit probleem nog krijgen over een paar maandjes), maar ik denk dat als je hem toch in het ledikantje laat slapen hij morgen weer net zo lang door gaat tot je hem daar in legt. Tenminste.. Dat zou mike wel doen haha HEEL veel succes! Dat zal nog wel een lastig avondje worden..
@Mejojo: Gefeliciteerd, een meisje! Van allebei ƩƩn nu dus! @Hitchke: Fijn dat de operatie goed verlopen is *knuffel* @Elif: *Duim, duim, duim!*
@Ego: Daarnet mijn moeder gebeld voor haar verjaardag, en had een e-mail gestuurd met een paar van de echo foto's. Dus aan de telefoon bekeek ze die mail... Stilte... Vervolgens hoor ik haar huilen, zo lief! Ze is er erg blij mee, zowel voor ons als voor haarzelf. Ze wil al jaren oma worden
aaa wat leuk leeuwtje! @hitchke Sorry, Ik had over je berichtje heen gelezen geloof ik! Gelukkig is alles goed gegaan!
leeuwtje ahhhhhhhhh wat cute hoe ze reageerde! Leuk meid dat ze blij voor jullie is . Ik ben trouwens echt een lucky bastard ! Mijn 12 weken echo ging vorige week zo gehaast dat ik morgen terug mag komen en dan nemen ze wat beter de tijd voor me.. Nu belt een uurtje geleden mn vk me op met de vraag wat ik vrijdag te doen heb? Ze heeft de echoscopiste opleiding gevolgd omdat ze oever een tijdje op hun pand ook een echoapparaat krijgen, tot nu toe is er aleen op t andere pand 1. Nu moet ze natuurlijk wel kundig blijven en af en toe dus ff oefenen om t niet te 'verleren' ... Nu heb ik t geluk dat mn vk vroeger mn bovenbuurvrouw was en nu vroeg ze dus of ik vrijdag zin had in een xtra echo . Is als t goed is een superdelux apparaat, denk niet dat ik foto's mee krijg maar een extra kijkje in de buik sla ik natuurlijk echt niet af . Ben echt superblij . Ow heb rond half 5 de alecto doppler binnen gekregen, die is zonder gel ofzo? Dacht trouwens wel even de kleine frum te horen maar de andere donder was ook op onze slaapkamer aan t spelen dus kon niet echt goed luisteren.. morgenochtend als manlief naar werk ik ff rustig nog eens luisteren .
Huh Seth, als ik kijk naar de tekst in je handtekening, is je dochter net in januari een jaar geworden en dan nu al zo erg dit soort dingen doen? dan is ze wel erg vroeg erbij hoor haha! Mijn dochter heeft dit nooit gehad, gelukkig niet. Is een heerlijke pittige meid, op de juiste manier! Dus van haar wil ik er wel een stuk of wat haha!
Meiden harstikke bedankt!!! De tp is goed gegaan, was wel ietjes minder kwaliteit geworden van zeer zeer goed, naar zeer goed/ goed Maar we zijn er erg blij mee. Nu veel warms eten en drinken van de acupuncturist en dan hopen dat het innesteld!!!! Mejojo wat geweldig proficiat!!! Sjan zou het vanavond horen toch?? xxxxx
Gave manier om het te vertellen Leeuwtje! Gefeliciteerd met je mam's verjaardag. Lijkt me wel moeilijk als je zo ver weg woont dat je dit niet zo met haar kan delen en zij dan jullie kindje niet zo vaak ziet. Tenminste, neem aan dat je niet een paar keer per jaar naar NL vliegt!