September 2010 mamma's deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door lizab, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lola82

Lola82 Bekend lid

28 okt 2009
    852
    0
    0
    Meiden ik zit even met iets.. daarstraks tijdens de echo zei een studente "wat is dat" en die wees naar iets op de echo en toen zei de vroedkundige "dat was een contractie..je moet dan verder tijdens de echo nog eens checken.."

maar ze zijn daar nimmer op teruggekomen

iemand enig idee of dat kwaad kan?? was dat mss met er een uur aan bezig te zijn/te duwen?

2. trishka

trishka Fanatiek lid

6 mrt 2009
    4.621
    0
    36
    sorry meid geen idee? denk niet iets belangrijks toch, anders waren ze er nog wel een keer over begonnen toch?

3. Lola82

Lola82 Bekend lid

28 okt 2009
    852
    0
    0
    Mijn blaas was supervol EN ze hebben een uur op men buik zitten duwen.. dus dat er eens een contractie op het scherm verscheen (ik voelde ze niet) lijkt me niet abnormaal dan...

4. sjan

sjan Fanatiek lid

1 okt 2008
    1.934
    1
    0
    Administratief/CRM medewerkster
    In Brabant
    Dames ben net terug van de echo en we zagen het gelijk al.......
    en me gevoel klopte wij krijgen een zoontje :D

Hij was super beweegelijk en had al hikjes :D

Nu ben ik echt moe dus ga lekker pitten.

Fijne avond allemaal

5. Mamanouk

Mamanouk Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.086
    0
    0
    ohw wat super... een meisje en een jongen erbij... meiden van harte...
    ik hoop ook dat ik morgen meer weet

ga nu douchen en op bed

6. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

@ elif :D:D:D:D:D:D:D:D:D

@ sjan.. wat leuk dat je een zoontje krijgt !! gefeliciteerd :D

@all

zoonlief is vannacht heel erg aan het spoken geweest, hij is om 22.00 uur wakker geworden en wou pas om 02.30 gaan slapen toen papa met hem naar beneden ging om op de bank te liggen,
    hij wou niet in zijn eigen bed, niet in ons bed, maar naar beneden, daar viel hij zo in slaap,

de koorts is ondertussen flink gestegen en hij zit al ruim bij de 40 graden, hij eet niet, en heeft ook echt nog niets gedronken ( buiten zijn avondfles+ochtendfles) terwijl hij normaal letterlijk wel 800 tot 1000 cc aan water,diksap o.i.d per dag drinkt,
    de luiers zijn zo goed als droog... zal ik de dokter bellen of moet ik nog even wachten ? het schijnt normaal te zijn als kinderen 3 a 4 dagen koorts hebben, en zoonlief zit nu op dag 3.

7. Popkoorn

ik heb toch maar even de huisarts gebeld, en ze vond het toch wel verstandig om heel even langs te komen gezien hij niet drinkt,en de koorts niet zakt met paracetemol maar stijgt.

8. Mamanouk

Mamanouk Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.086
    0
    0
    goed dat je gebled hebt hoor, als een kleintje niet plast is het niet goed... dan krijgen ze indd te weinig vocht binnen.
    laat je het even weten hoe het is gegaan??

9. Mamanouk

Mamanouk Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.086
    0
    0
    hier de zenuwen voor de echo vanmiddag... hoop echt dat ze alles wel kunnen zien, nou ja anders kom ik over paar weken terug...

10. Mamanouk

Mamanouk Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.086
    0
    0
    Pisum echo + geslachtsbepaling
    Trishka echo

Mamanouk GUO (echo)

andere meiden ook succes vandaag

11. Popkoorn

@ meiden met een echo.. succes en veel plezier !!

mamanouk, jij ook heel veel succes, was al helemaal vergeten dat je vandaag de guo had, hopelijk is alles in orde :d daar gaan we voor hé ;)

zoonlief ligt al de hele tijd op mijn buik, en ik zit achter de laptop aan de tafel, ik kan geen kant op :p als ik ook maar beweeg gaat hij weer huilen, hij wil gewoon rustig bij me liggen... zometeen maar eens even lekker met hem op de bank liggen, dit is ook geen doen :p half 10 gaan we naar de dokter,

12. Prulleke

Prulleke Bekend lid

16 jun 2009
    719
    0
    0
    @lola, braxton hicks zijn voorweeen. en die kan je niet zien op een echo. dus dat zal het niet zijn. die braxton hick uitvoerig gehad tijdens mijn opleiding.
    die vrouw in lommel is echt super aardig!! ik ben daar ook geweest met 13w3d en zag voor 100% een jongen!

13. Hadassa

Hadassa Fanatiek lid

6 jun 2009
    3.926
    422
    83

Wow Sjan, wat geweldig! Een zoon! Super leuk hoor, en ook dat je gevoel helemaal klopte! Gefeliciteerd!

Nu kan je los in het blauw haha! Geniet ervan!

Groet,

Hadassa

14. Hadassa

Hadassa Fanatiek lid

6 jun 2009
    3.926
    422
    83
    Goedemorgen allemaal trouwens! Ik ben moe... Gisterenavond was ik al erg moe! Ben gistermiddag een paar uur aan het shoppen geweest in een stoffenzaak en heb enorm leuke stoffen gekocht voor leuke gave kleding voor mijn dochter. Mijn handen kriebelen om eraan te beginnen! Ze is er ook helemaal wijs mee! Ik heb nog nooit plaatjes gepost hier en moet nog uitvinden hoe dat werkt, en anders kijk op mijn blog
    Ik heb me trouwens op onze hyves aangemeld, en ik ben dus... hoe kan het ook anders Lydia

Groet,

Hadassa

15. Hadassa

Hadassa Fanatiek lid

6 jun 2009
    3.926
    422
    83
    Ik had een probleem met de link van mijn blog, dus heb hem uit het vorige bericht gehaald. Met deze moet het goed gaan hoop ik!

Lydia's creatieve uitingen

16. Mamanouk

Mamanouk Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.086
    0
    0
  17. Zijvandehoek

Zijvandehoek VIP lid

8 jun 2009
    6.894
    0
    0
    Pisum echo + geslachtsbepaling
    Trishka echo

Mamanouk GUO (echo)

andere meiden ook succes vandaag[/QUOTE]

Spannend Pisum, jeej wat gaat de tijd ineens snel he :)
    Ik moet nog wachten tot het einde van de volgende maand.

Trishka en mananouk succes met de echo he. WOW.

18. Zijvandehoek

Zijvandehoek VIP lid

8 jun 2009
    6.894
    0
    0

Ja hoor ik heb weer wat gemist zie ik.
    Gefeliciteerd met het feit dat jullie weten of het een jongetje of een meisje is. En hadden jullie het zelf goed voorspeld/ aangevoeld? ;)

19. Sabbe

Sabbe Fanatiek lid

7 aug 2007
    2.976
    0
    0
    Wetteren (B)
    goeiemorgen!

wat leuk dat er al dames het geslacht weten.
    Ben zelf ook zo benieuwd... maar is nog wel eventjes... (8 april)

Fijne dag verder!

Grts

20. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Meiden wat leuk dat sommige het van jullie al weten! Ik hoop dat ze het bij ons volgende week dinsdag ook kunnen zien. Wij denken twee jongens

Deel Deze Pagina