September 2010 mamma's deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door lizab, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. silkie

silkie Actief lid

31 mrt 2009
    470
    0
    0
    @Mejojo; succes bij de HA, hoop dat het meevalt en je zoontje snel weer beter is.

@Mammanouk; spannend! maar het is toch wel erg vroeg voor een GUO? Wij mogen met 18 wkn, maar volgens de gyn was dat al uitzonderlijk vroeg

Pisum en Trishka ook succes bij de echo

@Hadassa; wat maak je mooie dingen!
    Mijn moeder maakte vroeger ook vaak kleren voor ons. Vaak heel bijzonder en we waren apetrots. Helaas heb ik dat talent niet overgeerfd.

Baal nu al van de antistollingsspuiten. Bah, ze zijn echt vervelend, twee keer geprikt en heb nu al twee blauwe bovenbenen. Moet spuiten tot 6 wkn na de bbevalling, dus heb nog heel wat prikjes te gaan. (Hoorde dat ik eigenlijk al vanaf het moment dat ik wist dat ik zwanger was had moeten spuiten, dus heb er iig al twee maandan vanaf weten te snoeprn)

Heeft iedereen de kraamzorg al geregeld? Ik moet dat nog steeds doen, maar weet niet zo goed voor welke organisatie ik moet kiezen. Snap ook niet waarom je het al zo vroeg moet regelen, je weet toch niet wanneer je precies bevalt

2. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

@ voorgevoel, ik had de eerste 12 weken het idee dat het een meisje zou zijn, ik was er echt van overtuigd. ( ik heb het zelfs nog op de site van de mamma's staan dat ik denk dat het een meisje is :p) maar daarna heb ik gedroomd over een jongetje.en toen nog meer dromen over een jongetje, en toen begon ik te twijfelen, en was er toen bijna van overtuigt dat we een zoontje zouden krijgen....

maar ik was niet verbaasd dat hij zei : het is een meisje,

ik ben weer terug van de dokter, zoonlief heeft een fikse keelontsteking,

hij wou nog geen kuurtje doen, hij wou tot vrijdag afwachten en als vrijdag nog niet over is dan krijgt hij medicijnen.

we zijn nu bij oma en hij heeft een waterijsje voor de keel gekregen van oma ( ach moet een keer kunnen toch )
    zo krijgt hij vocht binnen en het slikken doet wat minder zeer bij een ijsje ( vind ik zelf altijd),

ik ben vandaag hier niet veel te vinden, zoonlief voelt zich echt niet lekker, en ik ga lekker met hem bankhangen knuffelen en verwennen,

3. silkie

silkie Actief lid

31 mrt 2009
    470
    0
    0
    Ohh, wat zielig, je kleine kereltje met een keelontsteking.
    Ijsjes is idd een goed idee. Je hebt van die perenfruitijsjes (volgens mij van Ola) die zijn echt geweldig als je keelontsteking hebt. Lekker zacht en koud

4. Mamanouk

Mamanouk Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.086
    0
    0

ja ik vind het ook vroeg mijn gyn zei ook met 18 weken missschien wel eerder want het apparatuur word steed sbeter...
    de assistente stuurt mijn gegevens door dus ze zullen wel weten hoever ik ben dan toch??
    ze kunnen niet zomaar iemand plannen....

kraamzorg hier al geregeld...

5. Mamanouk

Mamanouk Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.086
    0
    0

beterschap met je zoontje, en hoop dat het snel beter gaat

6. Mamanouk

Mamanouk Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.086
    0
    0
    @voorgevoel, ik weet het niet misschien hoop ik aan de ene kant een meisje maar ik denk dus een jongen...voor mijn vriend zou een meisje leuk zijn, hij heeft alleen een zoontje, en ik heb van beide al 2
    nou hoop dat ze het vanmiddag kunnen zien,
    we vertrekken rond 12 uur, zoontje weg brengen en om kwart voor 2 moet ik er zijn...

7. Sabbe

Sabbe Fanatiek lid

7 aug 2007
    2.976
    0
    0
    Wetteren (B)
    ik heb het telkens al fout gehad en mijn man telkens al juist... Maar nu weten we het allebei niet.
    Mijn gevoel zegt een jongen, maar mijn symptomen doen mij denken, een meisje :)

8. teddybeer86

teddybeer86 Bekend lid

30 mrt 2009
    841
    0
    0
    hoi dames,
    leuk joh dat sommige van jullie al weten of jullie zoon of dochter krijgen.
    Wil ik stiekem toch ook wel weten.
    ik weet niet of wij uberhaupt een pretecho laten doen. aangezien ik al 3 echo's heb gehad en tot de 20 weken echo nog 3 echo's heb gepland. Vind het dan beetje zonde.
    Wanneer kunnen ze bij de gyn in het zh zien wat je krijgt! weet iemand dat?
    gister de angelsound binnen gekrgen. GElijk geluisterd natuurlijk. Alleen hoe moet je je eigen hartslag en dat van je kindje onderscheiden. Overal waar ik maar luister in me buik hoor ik me eigen hartslag. Natuurlijk ook fijn om te horen, je weet dat je leeft hahahah. maar daar hebben we hem niet voor gekocht. En wie weet is het ook wel te vroeg om te luisteren en wie weet komt het door mijn overgewicht. maar ja. ... we wachten in spanning af.
    vorige week donderdag (toen was ik toevallig 12 weken), hebben we onze kinderwagen besteld. manlief moest eerst s''ochtends naar zh, en s'middags weer een keer. tjah wat gaan we dan doen. Ow we rijden wel even naar apeldoorn naar de kinderwinkel. helaas snel uitgekeken. Euhm ja....nu.... nou dan rijden we even door naar amersfoort.daar hadden we een folder van gekregen op de 9 maanden beurs. we wisten alleen dat hij in amersfoort zat, we hadden geen adres of niets. hahaha. maar ja we hebben een hollandse mond dus dat kwam goed. Daarna was ik helemaal brak.
    maar het was echt een leuke zaak.
    zal even kijken of ik een foto erbij kan zetten.
    dit is hem dan! dit is kinderwagen/wandelwagen en we kregen er als cadeau een maxi cosi bij.

jippie, dit is trouwens mijn 100e bericht!!!

9. teddybeer86

teddybeer86 Bekend lid

30 mrt 2009
    841
    0
    0
    hier is de kraamzorg inmiddels ook al geregeld. we moeten nu alleen nog even wachten voordat we intake krijgen.
    maar goed.

manlief en zijn fam hoopt stiekem op een jongen, en ik en mijn fam hopen stiekem op een meisje. Ach we wachten af. Het is beide welkom want is tot slot ons eerste wondertje. maar het lijkt mij zo leuk om met een meid lekker te tutten. ook altijd gedaan met me halfzusjes. ach we wachten gewoon lekker in spanning af.
    trouwens.... wij hebben hier 3 hondjes. (2x jack russel en 1 x jack russel X Friesse stabij) Hebben/hadden sommige van jullie ook al honden(tjes) terwijl je zwanger was van de 1e. hoe hebben jullie dit gedan om ze zoveel mogelijk er bij te betrekken.
    missachien iemand tips?

gr

10. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Leuk zeg dat een aantal al weten wat eht wordt. gefeliciteerd!!!

@Teddy: mooie kinderwagen!
    @Mejojo: ach zielig een keelontsteking. beterschap!!!

11. Eclipse

Eclipse Bekend lid

24 dec 2009
    544
    0
    0
    Wat leuk dat sommigen al weten wat ze krijgen :D. Dat duurt bij mij nog wel even.
    Hier inmiddels de 12 weken gepasseerd jeeeej :D. Morgen krijg ik weer een echo.. vind het wel weer spannend.

@ Teddy: Intake is hier ook pas met 7 of 8 maanden. Kreeg wel een informatiepakket. Leuke kinderwagen trouwens!

@ Mejojo: Ach, wat zielig. Beterschap hoor!

12. Hitchke

Hitchke Fanatiek lid

3 sep 2009
    1.342
    1
    36
    we zitten trouwens weer aan 500 pagina's meiden..................

13. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Jep wordt zo weer een deel 3

14. Alita

Alita Niet meer actief

he dames!!

@Teddybeer waarom krijg jij zoveel echo`s?

Ik heb nu dus echt geen voorgevoel over wat het gaat worden......bij dochter wist ik het wel al maar nu niks!!
    Wel is mijn hele zwschap compleet anders!!!

15. Prulleke

Prulleke Bekend lid

16 jun 2009
    719
    0
    0
    @silke, ik moet ook voor de bloedstolling spuiten,maar ik spuit in mijn buik. heb het een keer in mijn been gedaan en dat deed mij toch zeer... dus voorloppig nog in mijn buik hihi

16. Seth

Seth Niet meer actief

en ze doet het al wat maandjes hoor.......!!!!
    al toen ze nog maar 4 tandjes had........!!!!

had mn zoontje op geven moment 4 tandjes in zn rug staan....;)

17. Seth

Seth Niet meer actief

Gefeliciteerd!!!!:D

18. Seth

Seth Niet meer actief

nou ben niet ver gekomen met mn reacties...
    maar dochter is wakker....

19. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

Jullie hadden nog echo foto te goed van mij

hierbij ons mooie meisje, (L)

20. Hitchke

Hitchke Fanatiek lid

3 sep 2009
    1.342
    1
    36
    mejojo, leg me nu eens uit hoe je ziet dat het een meisje is ???????

Deel Deze Pagina