hier een foto van het geslacht.... ze ligt hier in een hele rare houding haha rechterbeentje omhoog en het onderlichaam gebogen maar als het goed is kun je het hamburgertje goed zien
Hallo allemaal ik ben uitgerekend op 22 september ben nu 28 en heb al een zoontje uit mijn vorige relatie van 8 jaar. Ik weet niet of ik me nog wel aan kan melden in dit topic aangezien het al een poosje loopt. Nou ja iig allemaal van harte gefeliciteerd dat de drie maanden grens voor bij is en met de zwangerschap zelf natuurlijk. knuffels
Ik heb ook diabetes en spuit dus al insuline in mijn buik. Door die antistollingsspuiten kun je fllinke blauee plekken krijgen en als je daar dan de insuline in spuit, wordt dat niet goed door je lichaam opgenomen. Mijn buik is dus "gereserveerd" voor de insuline. @zwangertje; welkom en schrijf gezellig mee! @mejojo; Aahh, dus dat is een "hamburgertje"
mejojo mooie foto's nou hier in het ziekenhuis aan gekomen, na 3 kwartier wachten aan de beurt... en ja hoor het was indd te vroeg voor de GUO dus over 5 weken terug komen.. wel ff een echo gehad om een foto te krijgen, nu is hij niet zo duidelijk maar we kwamen niet voor niks...
gelukkig heb je je kindje nog even kunnen zien :d en eigenlijk ook wel leuk toch... dat je over 5 weken dan weer een echo krijgt... heb je nu gewoon een extra echo gehad hebben ze al wel kunnen zien of je een jongetje of meisje krijgt ?
Dankje jullie wel dames. Mijn gevoel klopte ook ...... @ Mejojo beterschap voor je kleine ventje! en wat een schatje hoe ze ligt hihihihi..... @ Mamanouk dus je weet het nog niet ik heb ook mijn GUO staan in april dan ben ik 20 weken....
@ zwangertje.. welkom bij ons clubje zoonlief voelt zich al wat beter.. koorts is nu 39 dus weer een graad gezakt dat is mooi. hij heeft nu ook al een halve beker drinken op ... dat is meer dan hij gister heeft gedronken .... gister hebben we die echo gehad... en schoonmoeder wist dat... maar ze vraagt ons ( ze is hier nu) echt nergens naar, nou wij zeggen ook niets, als we het een keer over de baby hebben dan praten wij gewoon over ze zij en haar we gaan het niet net als de vorige keer proberen geheim te houden ik ga zo even eten maken voor ons, zoonlief wou niet eten, alleen beetje vla... nouja prima voor een keertje, kan me voorstellen dat je geen honger hebt als je niet lekker bent, zo even lekker met zoonlief in bad en dan gaat hij naar bed , en hopelijk gaat het vannacht beter als afgelopen nacht
nee we hebben het niet gevraagd dom natuurlijk maar goed we krijgen dan weer een echo en dan weten we het zeker... of over 2 weken, dan moet ik naar de gyn
dames ik ben terug van de echo alles zag er goed uit. we hebben niet zulke hele mooie foto's mee gekregen, maar ik was toch heel blij want de belangrijkste dingen waren a. dat het kindje er heel goed uitzag, tot zover geen afwijkingen geconstateerd en b. dat we het geslacht konden zien ennnnnn.... *tromgeroffel* mijn voorgevoel (en dat van mijn man) klopt!! it's a GIRL we zijn allebei helemaal blij. een jongen was natuurlijk ook hartstikke welkom, maar het is toch leuk als je voorgevoel klopt
wauw zeg wat leuk al die geslachtsbepalingen!!! @ pisum: fiiijjnn!! klopte dat voorgevoel van jullie lekker zeg! ik weet het normaal gezien zaterdagavond, dan gaan we speciaal voor geslchtsbepaling naar Lommel
Hoi allemaal, Heb al veel te lang geen berichtje meer achtergelaten maar steeds de tijd niet voor gehad, sorry! Beloof dat ik binnenkort wat meer meelees en reageer! Wat gaaf dat een aantal van jullie al een geslachtbepaling hebben gehad! Wij zijn net voor de laatste echo van het 3d-onderzoek geweest. Zaterdag ben ik 13 weken, moet mijn banner nog even goedzetten. De baby was onwijs aan het bewegen de hele tijd dus ze kon haast geen echo maken hihi! En ik maar steeds mn adem in houden...! Gelukkig was alles goed, lengte was helemaal gemiddeld en we hebben voor het eerst het hartje ook horen kloppen! Geweldig! Wij willen ook graag weten wat het wordt en ze kon voor 70% zeggen dat het een jongen is! Zowel mn vriend als ik dachten dit! We wachten nog wel even met vertellen tot de 20 weken echo voor de zekerheid! Maar het allerbelangrijste is dat alles goed is! Nou ga even een stukje terug lezen (niet alles want dat is niet te doen haha) en zal weer wat vaker reageren! Allemaal een fijne avond!
pisum gefeliciteerd met je meid..... miracle ben benieuwd of het echt een jongen is... neem aan dat dit door de NUB theorie is..... (?) mij is twee maal verteld dat ze met deze termijn echt nog niet het geslacht kunnen zien, dus dan moet het via nub zijn (lijkt me??) Tot zover kloppen de voorgevoelens wel he?? ben hier ook aardig nieuwsgierig...en opeens beetje aan t dubben,(meer door mn onzuiver huid...) maarja eerste gevoel telt he...??!!
die vrouw in lommel heeft een zodanig goed toestel (2d) dat ze het wel echt al kan zien schijnt... is dat zo prulleke? kijk maar in mijn album, op 10w zie je mooi het gezichtje al met oogjes en neus.. dat zie je op een standaardecho ook niet!!
Hoi Seth, Ze zeiden dat het met 3D rond de 12 weken waarschijnlijk wel te zien is (zeiden ze in het ziekenhuis....)ben benieuwd strakkies met 20weken! Wat is jou gevoel? En bedoel je je met onzuivere huid dat ze dan zeggen een meisje? Want ik heb ook een onzuivere huid!