September 2010 mamma's deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door lizab, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    goedemrogen meiden...

heb gisteren gewerkt en o wat duurde de avond lang. ik was moe, misselijk en had behoorlijk veel slaap.

Ik ben vandaag neusverkouden geworden en heb weer hoofdpijn. Dat was gister avond weg...

a.s. woensdag echo, mijn man denkt dat het een 2 ling of 3 ling...kindje is welkom maar ik zit niet op een 2ling te wachten

2. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Zo lekker uitgeslapen, lig nu nog lekker in m'n bedje met zp pagina op m'n iPhone. Ik moet zeggen dat ik erg vast slaap en ook rare dromen heb, dat ik soms wakker wordt en dan kijk van oef gelukkig is het maar een droom.

Vanmiddag gaan we naar een ik hou van Holland opname. Ik heb er zin in, ben erg benieuwd hoe dat nou in het echt in z'n werk gaat.

We zijn lekker allemaal weer een daggie verder.

3. Amle

Amle Niet meer actief

Jane: lijkt me leuk, zo'n opname bijwonen. Veel plezier!!

4. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    wij ook hahah, alleen wel 's avonds hihi

5. Peace

Peace Fanatiek lid

24 okt 2009
    2.553
    245
    63
    Goedemorgen allemaal!

Jeeej ik mag ook aftellen tot woensdag! :D En ook maandag en dinsdag werken dus de dagen gaan lekker snel!

@ Elif; heeeel veel sterkte!! *Knuf*
    @ Dara; gelukkig dat het bij 1x bloedverlies is gebleven!
    @ Cybi; voor gegevens op onze site kun je Linda86, mamavan4 of Ktje pb-en.
    @Miracle; veel plezier vandaag!
    @ Negen maanden beurs; ik ga ook :) Weten jullie al op welke dag jullie gaan?
    @ Nieuwe zwangeren; gefeliciteerd en welkom!

Zoo ik heb toch een hoofdpijn deze heel week :( Wordt alleen maar erger pfff. En ook een loopneus!

6. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    Veel plezier jane!

Hier ook rare dromen gehad, vannacht droomde ik dat ik 2 kids had, oudste een meisje en 2e was een jongetje haha

7. Peace

Peace Fanatiek lid

24 okt 2009
    2.553
    245
    63
    Zo wat leuk, dat lijkt me echt gezellig ! Tenminste hoe het eruit ziet op tv;) Ben benieuwd!
    Veel plezier!!

8. Amle

Amle Niet meer actief

Haha, dan zouden we elkaar zo tegen het lijf kunnen lopen.... maar wij gaan 's ochtends/'s middags.

9. sedese

sedese Fanatiek lid

23 sep 2009
    1.674
    936
    113
    Vrouw
    leuk Jane! veel plezier
    wordt druk woensdag met echo's :D
    @9 maanden beurs..ben verleden jaar naar de jonge gezinnen beurs geweest..was zo ontzettend druk, kon eigenlijk nergens kijken..zal bij de 9 maanden beurs ook wel druk zijn maar ach wel gezellig..weet nog niet of ik ga

10. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Ik laat jullie vanavond weten hoe de opname was

11. Amle

Amle Niet meer actief

Ik ga nu denk ik al 5 jaar naar de 9-maandenbeurs. Ik vind het altijd erg leuk. Wel druk hoor, maar ik kan eigenlijk altijd wel kijken waar ik wil. Voordeel is wel dat wij altijd zonder kinderen gaan. Dan heb je de tijd en zit je niet met voeden/huilen/kinderwagen etc.

12. sedese

sedese Fanatiek lid

23 sep 2009
    1.674
    936
    113
    Vrouw
    ja, dat is inderdaad waar, dan kun je eigenlijk op je gemak lekker een dagje weg hmm goed idee misschien ;)

13. cybi

cybi Fanatiek lid

30 okt 2009
    1.324
    0
    0
    Randstad
    Ik heb vanwege mijn werk met de negenmaandenbeurs te maken, dus mij zul je er zeker vinden! Kan het niet precies uitleggen want ik ben nog altijd bang voor bekenden op het forum ;)

14. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    ik ben vorig jaar naar de 9mndbeurs gegaan. Ik vond er niet veel aan... dit jaar ga ik niet

15. Lola82

Lola82 Bekend lid

28 okt 2009
    852
    0
    0
    @ Karagoz: waarom denkt je man aan een 2-of 3-ling? :)

hier vandaag iets minder misselijk en dadelijk ongerust uiteraard!
    dinsdag EINDELIJK de echo, wel pas om 18u!

groetjes

16. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    Ik zie veel over de 9 maanden beurs voorbij komen, ik heb daar geen tijd voor helaas, en bovendien heb ik niks "nodig" hahaha. Hier is alles al aanwezig nog. De meiden die gaan, veel plezier! (wanneer is dat eigenlijk?)

Ik ben een beetje brakkig nog van mijn verjaardag, ik hou het een beetje kort, morgen de verloskundige maar bellen voor een afspraak...

17. Toetje77

Toetje77 Bekend lid

29 feb 2008
    800
    12
    18
    NB
    Het ziet ernaar uit dat ik veel te vroeg gejuicht heb en jullie weer moet gaan verlaten. De menstruatie is er nog niet, maar de testen van vanochtend (positief, maar wel veel lichter dan voorgaande dagen) en de lage temperatuur zeggen mij genoeg. Als ik morgen nog geen menstruatie heb zal ik wel nog het ziekenhuis bellen om toch bloed te laten trekken, maar ik geloof eerlijk gezegd niet meer dat dit nog goed kan aflopen:(

18. bereke

bereke Niet meer actief

Oh nee toch toetje! Ik hoop op alsnog goed nieuws voor je!!!

19. Seth

Seth Niet meer actief

:(..............

Ga toch duimen voor dat wondertje....
    Succes....

20. Happy28

Happy28 Lid

12 jan 2010
    96
    0
    0
    Activiteitenbegeleider
    Veluwe
    Sterkte voor de meiden met twijfel en onzekerheid!!

Gisteravond hebben wij het tegen mijn ouders verteld, wel vroeg maar ik wil gewoon m'n moeder kunnen bellen als ik vragen heb en kunnen vragen: mam had jij dat ook enz. enz. En daarbij: als het misgaat laat je het hen ook weten. MAARRR; reactie was niet wat wij gehoopt hadden...Mijn ouders zijn vrij gelovig en vinden het niet fijn dat wij samenwonen en ongetrouwd een kind krijgen. Natuurlijk wist ik dat wel maar tóch hoop je op een leuke reactie of in ieder geval een felicitatie...Het viel zó ontzettend tegen! Nu zit ik weer te huilen nu ik dit schrijf.
    M'n vriend en ik hebben allebei een potje zitten janken toen ze weg waren! Een nieuw wonder, een kleinkind, wat maakt het dan uit of je wel of niet getrouwd bent het is en blijft een wonder en nog wel uit hun eigen bloed!!!

Verder: gelukkig ben ik weer beter. Wel wat misselijk maar dat kunnen ook de hormonen zijn!

Deel Deze Pagina