Hoihoi!! Nou, we zijn weer een heel stuk vrolijker hier Schoonmam reageerde zo enthousiast: moest huilen van blijdschap en kon over niets anders meer praten!! Mijn schoonouders zijn gescheiden en we wilden ook vanmiddag nog naar schoonpap maar daar zijn we nog niet aan toe gekomen. Gaan we zo nog even heen. Weer helemaal opgeknapt van de reactie!! Ook van jullie lieve berichtjes,heel fijn hoe meelevend iedereen is hier... Ik zie zoveel meiden die nu al voor 9 weken een echo hebben...Pff, gelukkig doe ik op 4 febr. al een soort 'pretecho' want anders had ik echt niet kunnen wachten hoor!!! Veel plezier met de echo's! Fijne avond nog!!!
Helaas moet ik jullie definitief verlaten, ik heb te vroeg gejuicht. Op naar de 30ste ronde Ik wens jullie allemaal een voorspoedige mooie zwangerschap. Liefs Toetje
Hoi Hoi, Ook ik wil mij bij dit topic aansluiten. Ben nu 5 weken zwanger en weet het dus precies een week. Erg spannend allemaal. Heb 3 februari ons eerste gesprek bij de verloskundige en daarna wordt er en afspraal gemaakt voor een echo. Ik hoop echt dat die wat eerder mag dan 12 weken. Ben erg onzeker en maak mij zelf alleen maar banger door verhalen van miskramen te lezen. Het is ons eerste kindje en dus helemaal nieuw. als het allemaal goed gaat wordt ons wondertje eind september geboren. groetjes Sannie
Toetje heel veel sterkte meis, neem de tijd om dit verlies te verwerken en laat je verdriet er zijn! Happy, gelukkig zijn er ook mensen in je directe omgeving die wel blij voor jullie zijn. Geniet ervan! Welkom Sannie en proficiat. Morgen eindelijk onze eerste echo. Ik vind het doodeng. Na twee vmk 3 dagen na nod (en posi test) ben ik zo bang dat we morgen geen hartactie te zien krijgen.Het zal dus zo wie zo emotioneel worden morgen. Ik zal wel iets laten horen zodra we thuis zijn morgen. Liefs Annemiek
Happy: Wat superfijn dat je schoonmoeder wel erg enthousiast reageerde en zo blij voor jullie is. Dat maakt idd een hoop goed. Ik hoop dat je ouders ook snel de vreugde en blijdschap die je schoonmoeder vandaag heeft, gaan overnemen. Toetje: Veel sterkte! Jane: Jammer dat jullie vak verloren heeft, wel weer een bijzondere ervaring zo'n opname. Alle nieuwe zwangeren: Welkom en gefeliciteerd!
Annemiek: Veel succes morgen met je echo, kan me voorstellen dat je het een spannend gebeuren vindt. Hou ons op de hoogte!
Dag Dames, Hier ook een september Mama. Mijn eerste zwangerschap en vind het allemaal doodeng. Ik heb behalve vermoeidheid geen klachten. Inmiddels schoonmoeder en eigen moeder op de hoogte gebracht. Het voelt voor mij nog zo onwerkelijk aan, nog niet echt het idee zwanger te zijn.Ben me er nog niet helemaal bewust van. resp. 17 en 18 februari afspraak voor 1e echo en intakegesprek bij verloskundige.
@Nieuwe zwangeren: gefeliciteerd en welkom!!! Was een drukke dag zeg, mn meisje had nogal wat aandacht nodig. Om 7 uur lag ze er gelukkig lekker in en kon ik ff snel afwassen en de speelgoedravage opruimen. Net een hele tijd aan de klets geweeest met mn schoonzus. mn broer en zij zijn vandaag naar duitsland verhuisd. Ik ga gauw kijken zeg, ben supernieuwsgierig naar eht huis
Hier alles goed. Eigenlijk niet heel veel te melden behalve dat de hond van mijn schoonzus de dure schoenen van Jesse dwars door de midden heeft gebeten...grrr Ik was echt heeeel kwaad klote beest en hij heeft niet eens op z'n flikker gehad. Gelukkig krijgt Jesse van haar een nieuw paar.
Nieuwe zwangeren: gefeliciteerd! Logisch hoor die onzekerheid. Hebben we allemaal op z'n tijd maar gelukkig zitten er onder deze september mamma's ook een paar ervaren mamma's!! Wij komen net bij mijn schoonvader vandaan en dat was ook weer een TOP moment...Hij was helemaal in de war en kon het niet geloven. Heerlijk!!! Hij wilde gelijk een abbonnement op de dierentuin nemen maar dat hebben we nog maar even tegen gehouden Dit doet ons weer enorm goed...En..m'n ouders zullen vast wel bijdraaien; ze hebben nog een heel aantal maanden (als het goed is!!!) om eraan te wennen..
alweer heel wat nieuwe meiden erbij, leuk!! Gefeliciteerd... toetje, sterkte meid. weet iemand hoe het met loki is...?? reactie, ik vind het zo hard hoe mensen kunnen reageren, niet leuk dan, mijn schoonmoeder zei nog, nog 1 erbij, maar dat was ff schrik denk ik, ze is superblij!! ze maakt het voor de 1e keer echt mee, het word haar 2e kleinkind en bij de 1e had mijn vriend geen contact met haar. Maar hier ook in de familie 1 die erg kwaad is geworden... (vrouw van mijn broertje) ze zit zelf in de MMM maar dat geeft nog niet het recht vind ik om zo te reageren. meiden die morgen een echo hebben, succes. ik wil ook weer, nou ik mag 10 februari weer naar de gyn en ga gewoon vragen om een echo
@Happy, fijn dat je schoonouders wel leuk reageerden. En idd, je ouders zullen vast wel bijdraaien! @Toetje, hele dikke knuf en heel veel sterkte. @Sannie, welkom en gefeliciteerd. @Annemiek, heel veel plezier vandaag bij je echo, hoop dat je wordt verblijd met een sterk knipperend hartje! @Rodayna, welkom en gefeliciteerd @Wendy, heeft je schoonzus wel sorry gezegd tegen jullie? en is die hond wel opgevoed??? @Mamavan4, geen idee hoe het met loki is stond zelf met 1 been in de mmm, had wel alle onderzoeken achter de rug, en moest alleen nog wachten op mijn menstruatie om te beginnen met de injecties. en ben nooit boos geweest op anderen die wel zwanger konden worden. Wel pissig als ze dan van die stomme opmerkingen maakten, dat ik me er niet zo mee bezig moest zijn enzo. Dus erg jammer dat er mensen zijn die sommigen het niet gunnen. @all, zweten jullie 's nachts ook de tent uit? heb alleen een onderbroek aan, en heb het 's nachts zoooooooo warm!! Oh ja, en vanochtend weer staan kokhalzen, maar dat kwam omdat ik even een potje met pies moest vullen voor de mevrouw van MvM voor vanaaf. Heb verder best wel last van krampen. Voel me verder ook sinds dit weekend niet echt meer misselijk. Voel me ook helemaal niet zwanger ofzo Wel lijkt het of mijn buik weer wat groter is geworden, maar kan ook niet echt meer naar de wc, eet wel genoeg groentes. Fijn van die trage darmen... Nou weer genoeg geklaag, fijne dag verder!!!
Goedemorgen! Volgens mij weer een aantal echo´s vandaag, spannend! Meiden heel veel succes en plezier! Kom vanmiddag natuurlijk even spieken! @Toetje, veel sterkte.... @Happy, gelukkig waren je schoonouders heel enthousiast. En met je eigen ouders komt wel goed! Gelukkig ben je niet meer zo misselijk maar geen kwaaltjes wordt je ook weer onzeker van he! Heb ik ook @BEG, ik heb het snachts ook heel warm! Slaap ook met bijna niks aan want anders is het gewoon te heet! Fijn dat je minder misselijk bent, maar van weinig tot geen kwaaltjes wordt je ook weer onzeker he...Ik heb nog steeds alleen af en toe wat gevoelige borsten en blij vlagen een beetje misselijk maar dat is vaak snel over en verder alleen savonds moe. Hoop dat we straks allemaal weten dat het goed zit en lekker kunnen genieten! Gister bij de trouwlocatie wezen kijken, zag er erg leuk uit! Binnenkort gaan we nog meer bekijken, leuk hoor! Nog 3 nachtjes en dan mogen we naar de VK en daarna aftellen naar de echo...(weet nu nog niet wanneer)! Normaal vliegt de tijd maar het kruipt nu echt voorbij hihi! Nou ga op naar mijn werk en daarna weer sporten als ik niet te moe ben! Fijne dag allemaal!
hoi meiden, @diegene die vandaag een echo hebben: succes en laat gauw iets horen/zien!!! @beg: ik ben vandaag ook ineens niet echt misselijk bij het opstaan (wel totaal geen zin in eten maar geen braakneigingen zoals afgelopen dagen) en dan ineens poef *onzekerheid* het is ook nooit goed zweten doe ik niet echt, heb het wel altijd te warm (deken van me af gooien en sochtends dadelijk alle vensters open in huis) @nieuwe mensen: welkom en proficiat met jullie kleine wondertje!
oh jee, je leest een paar dagen niets en dan is opeens het forum weg, blijkt er een deel twee te zijn, en heb ik 58 pagina´s bij te lezen................... niet te doen............ probeer het wel maar dat gaat ws. niet lukken met twee kleine kinderen in huis.... Verder gaat alles wel redelijk hier, ben behoorlijk beroerd de hele dag, moet gelukkig niet spugen, ook is de vermoeidheid erg maar goed...... ik ga ervanuit dat het beter gaat worden na de twaalf weken! Vanmiddag eindelijk intake bij de vlos en dan ook een datum voor echo! grutjes maar weer!