ik moet ook nog veel fotos laten afdrukken, de bewerkte dan... de onbewerkte heb ik 2 weken geleden in een album geplakt..maar loop nog een jaar achter.. deze foto is van gisteren van me zoontje, bewerkt in lightroom en corel http://i46.tinypic.com/104s3h5.jpg @prulleke, neem de tijd meis...snap je helemaal
Zo, net een deel twee en zie eens hoe snel we alweer op pagina 5 zitten. Mooie echo's, mooie buiken en mooie foto's komen er alweer voorbij. En prulleke, sterkte! Zelf ben ik ook een beetje benauwd. Volgende week een echo, maar vorige zwangerschap kreeg ik niets vermoedend, bij de eerste echo (7wk) te horen dat ik een mk had, dus ik knijp 'm nu toch wel een beetje. Vanmiddag moeders voor moeders.
omdat ik op 6 weken 7 kilo was afgevallen had de dokter een vermoeden dat mijn schildklier over actief zou zijn. Daarom had hij een test aangevraagd. Tegen de verwachting in was het resultaat eigenlijk mega slecht in de andere richting, schildklier werking is bijna nihil...dus zwaar onder actief ...hij verschoot zich een bult en het verklaart ook het gewichtsverlies niet. Dus hij heeft me nu gezegd dat ik heel snel alles moet laten onderzoeken om dat toch zo snel mogelijk in orde te krijgen. Ik heb nog niet gegoogled naar wat het eigenlijk betekent en wat de gevolgen zijn voor mijn kleine koffieboon...
@ Yasmine: gefeliciteerd met je mooie echo! (ik dacht dat wij beiden op de 25e mochten komen, mocht je toch eerder?)
yasmine Wat mooi dat je jullie koffieboon hebt gezien..... oei, je schildklier, is minder...... Wellicht maar niet googlen hoor..... soms is internet niet echt geruststellend..... je arts kan het wellicht beter uitlegggen....
Yasmine mooie echo meid. Succes met je schildklier, hopelijk kunnen ze het snel verhelpen. Zijvandehoek, ik heb volgende week ook een echo. Ook ik ben als de dood dat het niet goed zal zijn. Hopelijk houd mijn lichaam mij niet voor de gek en zit het nu goed. De vorige keer waren de voortekenen nu al aanwezig en zei mijn gevoel ook dat het fout was. Nu weet ik het niet, de kwalen zijn goed maar de twijfel blijft.
@voel me trouwens klote vandaag..... laatste 3/4 dagen al overgeven..... voel me nu echt,.. bleehhhhhh...... Voelt alsof ik zo weer moet rennen.....
Alien ik ben met heel veel tranen de site aan het bewonderen..wat een schatje jullie Jasmijn..en wat moet dit moeilijk geweest zijn voor jullie..over 9 maanden zal Jasmijn meekijken als trotse zus en waken over haar broertje/zusje
Haha ik zag het net Yasmine! Ik wacht maar weer (on)geduldig af tot maandag... @ Prulleke: erg begrijpelijk hoor, ik hou me ook een beetje op de achtergrond hier. Wil eerst een mooie echo voordat ik "gezellig" kan gaan kletsen over mn zwangerschap na mn miskraam in november..
Waarom hebben we eigenlijk een deel 2?? Zo zullen er wel een aantal delen komen tot okt 2010.... Zag een mooie echo voorbij komen. Balen dat je voor de schildklier verder onderzoek moet laten doen.
@Prulleke gelijk heb je tot snel @Yasmine gefeliciteerd met je mooie echo! @Karagoz en mejojo prachtige buikjes!
Begrijp wat je bedoelt....... maar je bent iig net zoveel zwanger als de vrouwen met een dikke(re) buik..... ennuhhhh eerste zwangerschap kun je niet vergelijken met een volgende.. wat dat betreft....
dat weer wel...haha... ik draag sinds vandaag een positie broek, de bovenkant wel dubel geslagen anders zit hetniet lekker, bij mijn zootnje droog ik het bij 10 weken pas
@ zijvandenhoek heb dus ook die panische angst hé, om dan geen kloppend hartje te zien bij de gyn en zeggen ja we gaan het vruchtje laten afkomen, brrrrrrr
Shit..... ben ik hier aan t zoeken... ben ik volgens mij .... het cdtje met buikfoto's van dochter kwijt.... grrrr snap er niets van.....