Jeetje, wat een slecht nieuws allemaal. Meiden heel veel sterkte!!!!!! Door al dat vervelende nieuws begin ik hem toch echt te knijpen voor woensdag dan heb ik mijn eerste echo. Ik denk dat ik deze topic even links ga laten liggen zal wel meelezen maar ik trek me dit zo aan en de herinneringen van mijn mk liggen dan weer vers in mijn geheugen.
hele dikke knuf, krijg ook wel de kriegels voor mijn echo woensdag maar ben te verslaafd om weg te blijven hihi
oh cindy lieve meid wat vind ik het vreselijk voor je maakt me erg bang omdat we een beetje "in hetzelfde schuitje" zaten.. jij in de 2e ronde, ook onzeker over je NOD en laat pas positief getest.. pfff vreemd toch, net nu de misselijkheid enzo sterk de kop opstaken gebeurt zoiets... ik vind het echt onbegrijpelijk... veel sterkte voor jou en je mannetje.. probeer je voorlopig wat op te trekken aan je lieve dochtertje en hopelijk mag het snel terug lukken (vast wel!) ik weet dat het moeilijk is om er zo over te denken maar vind maar troost bij elkaar en we zijn er hier voor je wanneer jij dat wil! ongelofelijk dikke knuffel van Lola
Jeetje Cindy nee toch... Wat een kl*te nieuws zeg! Weet ook niet zo goed meer wat ik moet zeggen. Heeel erg veel sterkte in elk geval voor jou en je vriend... *knuffel*
Jeetje kom ff snel kijken op het forum en lees veel slecht nieuws Annemiek en Cindy heel veel sterkte
....................... weet gewoon niet meer wat te schrijven.... ik lijk elke keer hier in herhaling te vallen.... zijn ook geen woorden voor, behalve sterkte!
valt wel mee, gelukkig morgen werken en woensdag vrij over een half uurtje MvM, hoop dat die test een beetje vet uitslaat Na al dat slechte nieuws, misschien een beetje rare vraag. Maar kan nu vanavond echt geen etenslucht verdragen, hoe doet iedereen dat nu met eten koken?
Moet eerlijk zeggen dat ik niet echt uitgebreid gekookt heb laatste dagen.......... Eet beetje simpel...... Anders heb ik een vriend die wel kan koken....., verder probeer ik er niet zoveel aan te denken.... kookluchtjes valt trouwens wel mee... in verhouding tot, de luchtjes die mn baby en peuter vandaag gebrouwen hadden... fijn die tandjes ook..... "goeiemorgen, mama"....
Heel veel sterkte met het slechte nieuws...wat is het toch kwetsbaar allemaal. Toch is het zo moeilijk dat je er zelf niets aan kunt doen, hoe goed je ook je best doet met gezond eten enz. enz. Pff...Ik denk aan jullie!
Toetje, heel veel sterkte! Annemiek, oh nee toch! Ook voor jou heel veel sterkte! Hopelijk krijg je toch alsnog goed nieuws volgende week! Ik duim! Cindy, jij ook al slecht nieuws! Pfff zo rot voor je! Heel veel sterkte! Wendy, kan me voorstellen dat je kwaad was op die hond! Gelukkig betalen ze wel een ander paar. Happy, super dat je schoonouders wel blij waren! En je eigen ouders volgen wel hoor! BEG, oei zo misselijk geweest? Da's nie leuk. Maar wel een heel goede bevestiging, toch?! Nieuwe zwangeren: dikke proficiat! Zo, iedereen waar ik niet op gereageerd heb: sorry maar het is zooooveeeeelllll!
vandaag op werk had iemand hamburger ofzo gehaald en soep ofzo, vette lucht en toen daarna sigarettenrooklucht en toen moest ik rennen voor de wc
@cindy, ach meissie toch...veel sterkte... @luchtjes...ik heb geen last van kookluchtjes maar wel van luchtjes die in de koelkast hangt. Elke keer als ik de koelkast open doe dan komen al die luchtjes in mijn gezicht en daar word ik misselijk van. na al de slcehte berichtjes van de echos...vind ik het nu wel erg eng, zit er wel vaak aan te denken en ik hoop zo dat de tijd snel voorbij gaat...
Voel me ook wat "down"...... probeer me elke keer voor te houden dat: "zolang ik geen reden heb tot anders denken, zoals bloedverlies etc, etc, het wel goed zal zitten daarbinnen... Erg confronterend als alleen vandaag twee keer, zo is, dat dit zelfs niet zo hoeft te zijn...
Hier ben ik dan Gelukkig was alles ok. Vruchtzakje, kindje, kloppend hartje. Volgens de echo ben ik 9 weken, zelf dacht ik 8w6d dus dat klopt wel redelijk. Het vage is alleen dat ik het nog steeds niet echt kan geloven Hierbij een (vage) foto van frummel. Ik ben 30 augustus uitgerekend. Mag ik nu wel hier mee blijven kletsen? (Bij mijn zoontje was ik ook bijna 2 weken overtijd)