WAt fijn..... Gefeliciteerd met je goede echo..... We (ik) kon wel wat positief nieuws gebruiken nu..... van mij mag je mee blijven kletsen hoor!!! vind je wel gezellig....
Ik meld me weer af. In 2,5 maand tijd de 2e miskraam die er aan gaat komen. En het komt weer net zo hard aan als de vorige keer. Dit doet zoveel pijn. Wil iemand mij van het lijstje halen? Voor alle meiden een hele fijne zwangerschap. Geniet er van, het is zo'n mooie en speciale periode in je leven.
ik hou ook altijd even mijn adem in als de koelkast opengaat of als ik iets in de vuilbak moet werpen
@Cindy ik wil je heel veel sterkte wensen! @Noukje jeetje zeg..heel veel sterkte! Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen..wat een vervelend nieuws vandaag.. @Pisum gefeliciteerd met je mooie echo, fijn dat er ook goed nieuws is.. @BEG lekker rustig aan doen!!
Noukje, nee! Pfff nog meer slecht nieuws, het is wel een nare dag vandaag! Heel veel sterkte meid! En ook voor Cindy en Annemieke!
Ik heb ook al een tijd niets meer van Linda en Ktje gezien nee..hoop dat alles goed gaat..hoop op goed nieuws van MaryWoods en Yasmine..ook eerste echo vandaag..
@Noukje veel sterkte meid! Voor de meeste onder ons een echte ongeluksdag blijkbaar @Pisum: ondanks dat je wellicht een augustusmama zal zijn heb ik je er toch graag bij hierzo
Pisum, wauw mooie echo! Geniet ervan!!! En dat besef zal stillaan wel groter en groter worden hoor! Noesje, heel veel sterkte meid! Wat oneerlijk....
Pisum: Ik lees net dat je een goede echo hebt gehad, wat ontzettend fijn! En errug gezellig als je hier mee blijft kletsen.
Thanks meiden! Ik vind het allemaal heel dubbel. Zoveel slecht nieuws ook.. ik hoop dat het bij iedereen verder allemaal goed mag blijven gaan...!
ik heb geeen buikpijn/kramp, heb geen bloedverlies of wat dan ook. Maar het blijft gissen of het goed zit. Je kan niet je zelf van binnen bekijken... ben nog net zo missleijk als altijd, net zo moe als altijd maar de stoelgang is wat beter... @noukje...sterkte meis...
He Karagoz zie dat je ook as woensdag voor de echo gaat, ik ook..en na het slechte nieuws van vandaag word ik toch wel erg zenuwachtig..
ik ben ook zenuwachtig...ik ben zo bang dat het niet goed zit daar binnen...manlief zegt alleen maar dat er een meerling groeit...
Nee, meiden, wat een slecht nieuws allemaal vandaag... Cindy en Noukje: ik weet niet goed wat te zeggen, er zijn bijna geen woorden voor behalve heel veel sterkte!! Pisum: gelukkig ook goed nieuws. Mooie (vage ) echo! Etensluchtjes: geen last van... gelukkig. Tijdens mijn 1e zw.schap werd ik hondberoerd van de geur van wasmiddel.... Hier: vind het ook erg eng om te lezen allemaal, die miskramen. Je weet nooit hoe het precies kan. Zelfs zonder bloedverlies e.d. kan het dus 'gewoon' misgaan.... En dan te bedenken dat ik nog iets van 5 weken op een echo moet wachten.........
Oh meiden, wat een slecht nieuws vandaag. Cindy, Annemiek en Noukje, heel veel sterkte! Gelukkig ook goed nieuws vandaag Pisum! @ BEG; ik vooral moeite met vlees, alleen al de aanblik van vlees kan ik over mn nek gaan en de baklucht helemaal. Heb manlief zijn eigen vlees laten bakken en de rest zelf gedaan. En ja die koelkast (en afvalbak).... even adem inhouden als je hem open doet. Heb nog steeds niets van de gyn gehoord, dus weet nog steeds niet wanneer ik voor de echo mag. Begin er wel naar uit te kijken, durf nog steeds niet echt blij te zijn.
Beetje raar na al het slechte nieuws, maar... MvM is net langsgeweest en zie hier het resultaat: Bekijk bijlage 46438 Ze vond het heel bijzonder ons verhaal waarom ik wilde meedoen, was in de 25 jaar tijd dat zij het deed, de 2e keer dat ze zoiets hoorde. Heb gelijk de flessen en kan gekregen. En gekozen voor de dvd En nog een tijdschrift gekregen.