Cindy, Annemiek en Noukje heel veel sterkte, bah wat een nare berichten!!! Hier is de pc wel weer gemaakt maar even druk met de voorbereidingen voor onze vakantie volgende week en vanalles plannen voor de aankomende verbouwing!(moeten hier nu wat vaart achter zetten hahah, vandaag onze nieuwe keuken gekocht) Dus geen zorgen dames ik leef nog
pff na al die slechte berichten durf ik morgen niet... ben zo bang dat ik hetzelfde nieuws morgen hier ook moet vertellen. had mijzelf voorgenomen om niet te komen even. maar t blijft trekken. maar die berichten schrik je toch meteen weer van. ben zo bang,ongeloofelijk. maar als ie morgen goed is dan ben ik nog niet gerust hahahah dus ja. maar als er maar een begin is toch... morgen om 9.10... duimen jullie??
hier nog iemand die zal duimen en waarvoor geduimd mag worden tegen 18u brrrrrr heb er geen goed oog in na al die berichten hier! de statistieken zeggen 1 op 10 gaan mis maar als ik dit allemaal lees kloppen die statistieken toch niet hoor!
Oh meiden wat gaat het toch vaak fout hier Alsof er een vloek eerst op ons forum Niet leuk! Meiden, ontzettend veel sterkte!! Wat afschuwelijk voor jullie Ik ga toch maar even wat afstand nemen hier..Ik ben door mijn mk al zo bang dat het weer fout gaat, en nu komt het allemaal toch wel erg dichtbij. Ik zit mezelf elke keer gek te maken..Ik lees nog wel af en toe mee hoor. En als ik straks (hopelijk!) voorbij de 12 weken ben dan kom ik jullie weer lastig vallen Meiden met echo deze week (incl ik donderdag) heel veel succes en ik duim nu dubbel zo hard op positief resultaat! Móet gewoon
Pffffff wat een slecht nieuws pisum fijn dat je een mooie echo hebt ik begin hem ook een beetje te knijpen, ben benieuwd 10 februari als ik m'n eerste echo heb
Jane, ik ook 10 februari pas. Noukje, sterkte meid wat een rot bericht. Pisum, gefeliciteerd met de goede echo!
Voor alle september 2010 mama's van ZP Vandaag voor de echo of intake: Lizab intake vk Marsab 2e echo Lola 1e echo Prulleke 1e echo Dames, heel veel succes allemaal!! (misschien vergeet ik nog iemand die niet op de lijst staat? of ik heb er per ongeluk overheen gelezen) Morgen is het zover, dan ben ik aan de beurt voor de 1e echo
*duimt voor de volgende dames heeeel hard* Lizab intake vk Marsab 2e echo Lola 1e echo Prulleke 1e echo
gisterenavond deed onze cvketel het in eens niet meer. ik kreeg hem niet aan de praat en mijn man ook niet. Om 23.15 uur kwam een monteur en die heeft hem gemaakt...het was in eens zo koud in huis. Op een gegeven moment 16 graden... heb net maar 5 minuten van mijn ontbijt kunnen genieten voordat het in de wc pot lag...fijn... @meiden met een echo..veel succes en graag goede beruchten
Hoi, heb nog niet alles kunnen teruglezen maar lees wel slecht nieuws zeg Meiden ik wens jullie veel sterkte.... Vandaag idd alleen positieve berichten hoor (gewoon maar de komende tijd!!!) Voor de dames vandaag veel suc6! Brrr wat is het koud vandaag! @Karagoz maar goed dat je ketel het nu weer doet hihi!
Meiden met een echo vandaag: heel veel succes! Ik blijf duimen en hoop hier goede berichten te kunnen lezen! @karagoz: bah, wat koud! Gelukkig is ie snel gemaakt! En wat balen dat je ontbijt de weg naar de toiletpot zo snel gevonden heeft....
*duim,duim,duim,duim* voor alle echo's van vandaag! Dat het maar een goede dag mag zijn! Succes dames..
Jeetje wat veel mk zeg. Alle meiden heel veel sterkte met dit verlies! De meiden met een goede echo, proficiat! Succes voor degene die vandaag mogen... Morgen mag ik ook, om 9:30. Dus gelukkig vroeg. Maar je wordt er idd wel beetje moedeloos van hoe vaak het misgaat hier. Ik zit ook op een ander forum en daar is het gisteren bij 1 iemand misgegaan. Maar verder nog niet. Voor alle misselijke onder ons, wat balen hè dat misselijke gevoel... Ik heb het alleen 's avonds en dan vooral als ik te veel gegeten hebt. Ik lees dalijk wel even de reacties van de echo's! Liefs Michelle
komaan meiden met echo's vandaag, doet da goe hé ! succes! was er gisteren echt ni goed van van al dat slecht nieuws, begon zelf ook wat te ongerust te worden..........