September 2010 mamma's deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door lizab, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Seth

Seth Niet meer actief

ja dat neem je over he???!!

moet zeggen dat zelfs mn vriend elke keer schrikt van zo'n nieuws...
    (dat vertel ik hem....) omdat hij soms zo simpel denkt over "zwanger worden/ zwanger zijn".......

2. Lola82

Lola82 Bekend lid

28 okt 2009
    852
    0
    0
    nee hier ook... vriend slaagt er wel beter in om positief te denken..

hij zegt dan: we hebben geen reden om aan te nemen dat het niet goed zit..

klopt.. maar voorlopig ook geen reden om aan te nemen dat het WEL goed zit (want kwaaltjes zeggen blijkbaar niks!)

ben enorm bang voor wat ik straks te zien ga krijgen (of voor wat ik niet te zien ga krijgen) en moet nog tot 18u wachten :(

ook succes met alle andere echo's vandaag!

3. Hitchke

Hitchke Fanatiek lid

3 sep 2009
    1.342
    1
    36
    de mijne wilt niet denken aan zulk slecht nieuws... hij trok een beetje wit zelfs...

4. Zijvandehoek

Zijvandehoek VIP lid

8 jun 2009
    6.894
    0
    0
    Het moet vandaag een mooie dag worden qua echo's.
    Succes meiden.

5. wuppie

wuppie Bekend lid

16 jul 2006
    621
    0
    0
    hoi meiden.....
    ik ben gisteravond zo geschrokken, heb er nauwelijks van geslapen vannacht. Ik moest naar het toilet en ja, mijn grootste nachtmerrie.......bloed op het papier, niet veel maar toch, ik ben er helemaal nerveus van. Nu is er niets meer aan de hand maar toch...... vertrouwen is even ver te zoeken. Wel vanmorgen gebeld voor een datum van de echo, 11wk, 15 februari om kwart over 10. Maar mocht ik nog een keer bloedverlies hebben dan bel ik voor een snellere datum hoor..........
    Poeh zeg........
    Voor alle meiden met intake/echo vandaag suc6!

6. Lola82

Lola82 Bekend lid

28 okt 2009
    852
    0
    0
    @wuppie: in belgie is het zo - als je bloedverlies hebt - dat je onmiddellijk mag komen voor een echo, al is het maar voor je eigen geruststelling..

ik zou er toch eens over nadenken want 15 feb is nog lang om in onzekerheid te leven, toch?

7. Hitchke

Hitchke Fanatiek lid

3 sep 2009
    1.342
    1
    36
    wuppie idd wel verschieten, heb je bij vk gevraagd wat het kon zijn, het bloed ???

8. wuppie 01

wuppie 01 Fanatiek lid

1 jun 2007
    1.817
    10
    38
    ojee wat een nare dag was gisteren ik wil alle dames heel veel strkte wensen.

Dames vandaag met een echo succes.

Lola ik probeer ook zo te denken als je vriend heb er vertrouwen in anders maak je jezelf echt gek.

iemand had het over waarom wel of niet een vroege echo. Ook ik vind dat het tegewoordig wel wat eerder mag door het internet weten we zoveel meer dan vroeger en hebben we meer contact met andere en je hoort ook vaker dat iemand een mk krijgt ,dat het wel fijn zou zijn dat je met een week of 8 iets meer weet.
    Ik kreeg zelf met 12 weken een mk had nog geen echo gehad en wist echt niet wat me gebeurde een eerdere echo had me mischien een beetje voorbereid.

9. sedese

sedese Fanatiek lid

23 sep 2009
    1.674
    936
    113
    Vrouw
    Oh Wuppie kan me voorstellen dat je schrok!
    Misschien inderdaad vk bellen voor een wat eerdere echo?
    Het hoeft natuurlijk helemaal niks te zijn (adertje oid) maar toch..

10. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    @wuppie, dat duurt nog zo lang 15 februari...kon het niet nog eerder?

ik word er een beetje emotioneel van al die slechte berichtjes...
    ik heb veel moeite gedaan om zwanger te raken na 1 1/2 jaar, 1 misrkaam gehad 6 jaar geleden, mijn zoontje is na 2 1/2 jaar behandeling geboren (te vroeg ook nog). ik moet er niet aan denken om nu een miskraam/ vroeg geboorte of wat dan ook te krijgen...

dat geld voor iedereen trouwens. wens niemand een miskraam/vroeg geboorte of een doodje kindje...

11. Seth

Seth Niet meer actief

#731 Seth, 26 jan 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 26 jan 2010
    gatverdamme.......

15 februari..... vind het soms absurd hoor......!!!
    ik moest met mijn eerste vmk, maar wachten tot 8 weken.... en dan nog eens bellen....;)
    (dit was trouwens HA, die dat zei)

Soms het idee dat ik (en jij blijkbaar ook niet) hard genoeg "piept".... of dingen niet erger maakt ofzo.....;)

Gewoon bellen en desnoods maar opblazen!!

12. wuppie

wuppie Bekend lid

16 jul 2006
    621
    0
    0
    ja, ik probeer wel rustig te blijven, er is nu niets meer aan de hand maar toch knaagt het wel, ik bel sowieso als het nog een keer zo is!
    Oh ja, mijn Hb was nu al te laag, 6,9, moet nu al starten met de Floradix.......jakkes........maar het helpt wel!

13. Sabbe

Sabbe Fanatiek lid

7 aug 2007
    2.976
    0
    0
    Wetteren (B)
    goeiemorgen

wat een nare berichten gisteren :( het slaat gewoon in mijn buik. Sterkte allemaal

Succes aan de dames die vandaag mogen!

Grts

14. Seth

Seth Niet meer actief

ik gooide het altijd in de jus d' orange!!! dan is het wel te doen... je schijnt trouwens ook pillen te hebben....
    maar hier bij de drogisterij verkopen ze die niet....

15. wuppie 01

wuppie 01 Fanatiek lid

1 jun 2007
    1.817
    10
    38
    wuppie had even je berichtje gemist het zou heel goed niks kunnen zijn maar als je onzeker blijft zou ik terug bellen.

Seth moet zeggen dat ik helemaal geen moeite hoefde te doen om een vroege echo te krijgen zowel bij de vk als het ziekenhuis niet.
    vorige zwangerschap was in een andere woonplaats en ook daar geen moeite. vind het verschil eigenlijk niet kunnen

16. Seth

Seth Niet meer actief

is dit even verwarrend.... *veegt slaap uit de ogen* probeert voor een moment wakker te zijn..... en :
    Oja, tis een andere wuppie.......:D

Tis ook belachelijk al die verschillen, maar heb ik denk ik al 10x gezegd, vraag me trouwens ook af... als ik nu niet de invalster had gehad, maar echt mn vk, of ik dan ook geen vroege echo had gehad..... maarja.. dat zullen we niet weten.....

17. wuppie 01

wuppie 01 Fanatiek lid

1 jun 2007
    1.817
    10
    38
    Seth ja ik snap dat je even wakker moest worden.

Waarom bel je niet gewoon je eigen vk nog een keer op zeg je dat je teveel zenuwen heb?

18. Lola82

Lola82 Bekend lid

28 okt 2009
    852
    0
    0
    ja vind ik dat je gelijk in hebt wuppie01.. zij zijn er voor ons, het is hun job om ons te helpen en zeker om ons gerust te stellen.. niets zo vervelend dan wachten en al die spanning kan ook niet goed zijn voor het vruchtje!

19. Seth

Seth Niet meer actief

Ach.... ik wil niet zo "piepen"...... ;)

Dat doe ik wel hier op het forum.....:D

Heb nu die pretecho geregeld.... wacht ik daar wel op....is iig niet meer zolang als de 19de

20. Annemiek1975

Annemiek1975 Fanatiek lid

3 aug 2008
    2.165
    0
    0
    Filiaalleidster
    Neerkant
    Goedemorgen dames,

Dank jullie voor alle lieve reacties. Ik had voor jullie zo gehoopt dat ik gister de enige zou zijn met slecht nieuws.
    Heb gister erg veel gehuild. Heb het grootste deel van de dag op bed gelegen. En wat ook zo onbegrijpelijk is is dat de kwaaltjes er nog gewoon volop zijn. Volgens de gyn blijven die dus ook gewoon net zo lang als dat het vruchtzakje blijft zitten. De misselijkheid lijkt wel erger geworden te zijn, maar dat kan ook goed door het verdriet, onbegrip en boosheid komen.
    Ik heb me gister ook de hele dag al afgevraagd waarom? en of het ons uberhaupt wel "gegund" is (en dan bedoel ik niet door jullie of de mensen om ons heen, maar van daar boven) dat wij een kleine mogen verwelkomen. Het is nu voor de derde keer in een jaar mis gegaan. En we zijn bijna 2 jaar bezig. Hopelijk gaan ze in het ziekenhuis nu ook nog verder kijken of ze iets voor ons kunnen betekenen. Want tja, de meeste behandelingen zijn er toch om het zwanger raken en niet het behouden van een zwangerschap. En tja, 3 keer in een jaar zwanger raken geeft aan dat daar dus eigenlijk niets mis is. Maar goed, het vertrouwen in mijn lichaam is dus helaas wel verdwenen op dit moment.

Dames ik hoop dat vandaag een veel betere echo dag is dan gister en dat er vanavond mooie foto's te bewonderen zijn.

Liefs Annemiek

Deel Deze Pagina