Ik begrijp je zo goed. Eng he! Vorige keer totaal geen tekenen en vanmorgen/vandaag, was de angst ineens daar. Dan denk ik ook, is dit mijn intuïtie of is dit de angst. Dus wat je zegt, houd mijn lichaam mij voor de gek of .... Wanneer moet jij Tassie221?
Goh Seth, wat vervelend. Ik hoop dat het na vandaag wat rustiger aan gaat met je misselijkheid en overgeven.
Bij mij gebeurde dat maar niet en ben ik met week 15/16 pas gecuretteerd. In maart zwanger, 20 mei de echo met conclussie mk en 3 juli gecuretteerd en augustus weer opnieuw begonnen met zwanger proberen te worden. Heel eng. Ik ben wel weer blij dat ik niet zo lang in onzekerheid hoef te zitten en zo lang op een echo moet wachten als bij de andere meiden. Dan zou ik ook een pretecho laten maken.
ja ik wacht ook al een tijdje hé, ik krijg pas men echo bij 9 weken terwijl er hier al veel zijn vanaf week 6 zoals ook jij... je zit dus negen weken in totale onzekerheid, heb ook nog geen kinderen dus weet totaal niet wat er me te wachten staat... weet jij of iemand wanneer meeste kans op miskraam afneemt?
ik ook haha maar hij is er nu weer wel heel licht.. Hitcke na 3 maanden (13 weken) geloof ik Dit is mn tweede maar ik vind het ook weer heel erg spannend hoor..bij de eerste kreeg ik ook al met 6 wkn een echo (daarvoor vmk) en nu met 8.5 week..begin nu ook wel zenuwachtig te worden..
ja wel lopen blijkbaar gelijk op, ja spannend he, bij mij zal het juist geen negen weken zijn... pffff nog 6 dagen slapen hehe
hier was streep nog niet weggetrokken...de tijd nog niet voor gehad... buikfoto's gevonden dit was buik vorige zwangerschap met 7w 3d Dit was mn laatste buikfoto met 41 weken.... kun je je nu toch niet voorstellen, dat we over een tijdje allemaal (weer) zo zijn....
Yep nog 6 nachtjes... Maarrr ... we hoeven het al geen week meer te noemen. Heb trouwens last van rugpijn, hoofdpijn en mijn maag gaat weer zeer doen. Heb twee boterhammen op met het ontbijt maar oei ... het lijkt dan alsof ik wel 6 boterhammen op heb. Nou ja, misschien zijn dat weer tekenen, dat ik niet moet zeuren en dat het wel oke zit daar beneden in de baarmoeder. Hoop zo dat het niet fout gaat Wie niet trouwens ... hoop dat we allen snel de eerste 12 weken bereikt hebben meiden
Wat heb jij een bescheiden buik Seth Ik heb een foto van mijn buik (mobiel foto) en die is zoooo groot (vind ik he ). FF kijken of ik 'm kan vinden en of ik 'm kan plaatsen.
nou inderdaad Seth kan me ook nog niet helemaal voorstellen dat ik straks weer zo'n buik heb! (die van jou valt trouwens nog mee) Ik mag volgende week woensdag voor de echo Hitchke en ZVDH
Bekijk bijlage 45078 foto: 23 november en Mees is 5 december 2008 dus geboren. Na deze datum is mijn buik nog gewoon verder gegroeid hoor. OEF.. Hoop dat het lukt, want dit is de eerste keer dat ik een foto in een bericht neerzet. Maar hetzelfde dus als bij de NOD-lijst zie ik.