Bah bah bah nee toch Shit zeg Ik ga toch duimen voor je dat je minder ver bent. Heel veel sterkte in ieder geval!
Mijn laatste ongesteldheid was 27 november, maar ik testte eerst steeds negatief. Pas 15 jan. een posi test, waardoor ik dus denk/weet dat ik een hele lange cyclus had en dus korter zwanger ben dan gerekend vanaf 27 nov. Misschien ben jij toch ook later zwanger geraakt?? Een vruchtje is met een vaginale echo te zien vanaf 7 weken meende ik.... maar pin me hier niet op vast! Ik blijf voor je duimen!!!
ahaaa dat verklaart een hoop. Ik had altijd onregelmatige cyclussen, tussen de 31 en 41 dagen en waarschijnlijk toen 33 of 34 dagen...
Je moet inderdaad naar de duur van de cylus kijken. Mijn cyclus was onregelmatig en heb er dus heel wat negatieve testen doorheen gejaagd. Ik testte op 8 jan. nog negatief en op 15 jan. duidelijk positief! Vandaar dat ik dus, ondanks mijn laatste ongi op 27 nov., nog maar 'zo kort' zwanger ben.
Ja, maar daarom zou ik toch ook wel graag iets eerder een echo wensen. Ik weet nu niet precies hoe ver ik ben, het is een beetje 'optellen, aftrekken en gokken'. Maar ja.... we zien het wel! Ik bel denk ik morgen voor een echo-afspraak en hoop die nog eind feb. in te kunnen plannen!
Begrijp je helemaal, ik moet ook nog ffies geduld hebben voor mijn 1e echo, ook eind febr. als ik 12 weken ben, morgen prikken we daarvoor een datum met de VK tijdens de intake.
@ prulleke: proficiat met je goede echo! lijkt me zalig! en veel succes met de medicatie.. het is idd voor het goede doel he! @ teddybeer: jammer om te horen meid.. maar toch de moed niet opgeven hoor! zolang er geen bloed is moet er toch wel iets zijn denk ik dan! ikzelf moet nog 2u geduld opbrengen.. om iets na 6 vanavond ben ik aan de beurt.. heb zooooveeel stress!!!! ik denk dan: mijn cyclus was zo snel terug goed na de pil, ben zo snel zwanger geraakt daarna.. het kan toch niet allemaal meezitten he ik laat jullie iets weten vanavond.. ga wel nog eerst bij men ouders eten na de echo dus zal pas na 20u zijn! groetjes
Ik ga afsluiten en naar huis (ja, ik zit op mijn werk... erg hé) Tot vanavond en dan hoop ik veel goede berichten te kunnen lezen
Teddybeer.. probeer positief te denken... ik heb in een ander topic je eerte testen gezien... en ik had al het idee dat je korter zwanger zou zijn als jezelf dacht...!!! Schreef het toen daar al..... Dus ik heb nog goede hoop voor je!!!
Prulleke, proficiat met de goede echo, en het spuiten went vanzelf, hoe vaker je het doet, hoe minder eng je het vindt. Teddybeer, o wat een spannende weken nu, ik hoop dat er de volgende keer toch echt geen leeg vruchtzakje meer te zien is, maar een mooi vruchtje. De rest die nog moet vandaag veel succes!!!