Even n paar daagjes afwezig geweest ( behoorlijk ziek) en heb n aantal blz terug gelezen. Helaas werd ik er niet echt vrolijk van. Sterkte voor alle meiden die nog in onzekerheid leven of waarbij het mis is gegaan. Ik moet ook nog lang wachten ( 17 febr)... @Lola: succes straks! Het ergste ( buiten dat ik de hele dag misselijk ben) vind ik dat ik totaal geen energie heb . Hebben meer meiden hier last van? Net nu ik een drukke periode op mn werk heb, mis ik de energie. Ook het spelen met mn dochter schiet er n beetje bij in. Ik voel me erg schuldig dat ik haar nu vaker tv laat kijken....maar dan kan mama ff uitrusten. Echt erg... Ik hoop dat mn energie snel terug is. Bij mn vorige zwangerschap had ik t minder erg, maar ik kan me herinneren dat ik me vanaf 14 wk weer geweldig voelde..pfff...nog 7 wk. Hoe zat dat bij jullie?
immetje... hier ook energieloos hoor..... ennuhhhhh hoop dat je gelijk hebt hoor, maar bij mijn tweede zwangerschap kwam de energie niet terug.... toen ik het zei bij de vk... (omdat ik dacht dat de floradix niet hielp) zei de vk... je hebt nu een gezin om voor te zorgen, dat kun je niet vergelijk met een eerste..... (dan is het vaak makkelijker om naast je werk je rust te pakken...)
whaaa.....help... maar ik heb het idd al vaker gehoord. Dan laat die nesteldrang maar komen..hahah...want nu heb ik echt geen energie om t huishouden te doen..blll...
we blijven moet houden ook al was het vandaag een domper maar hebben er zeker nog hoop op dat het goed komt alvast bedankt voor de steun gr teddybeer
vanaf 7 weken??? en hoe doet iedereen dat dan hier die nog geen 7e weken zijn?? een vruchtje is rond de 5e week te zien,tussen de 6 en de 7e week gaat het hardje kloppen. vriendin heeft vorige week een echo gehad was 5 weken, was vruchtje te zien maar zonder hartje. maar das nog te vroeg...
ik heb bij je test gekrabbeld.... moet je maar eens kijken in mijn album.... bij testen van oktober..... die was paar dagen voor nod...
Hier weer terug van de echo. Alles prima!! Frummeltje gezien van bijna 2 cm, hartje klopt en gyn zei dat er nu nog maar 5% kans was op een miskraam. Ben helemaal gelukkig!!!
Ik had vanmiddag ook een giga vreetbui. Nu gelukkig niet meer haha. Hmm...ik had gezegd hier minder te komen kletsen. Blijkbaar zijn jullie toch te verslavend haha
@Prulleke, fijn dat de echo goed is hoor!! Tja jezelf prikken is niet zo fijn, maar ik denk dat het wel zal wennen hoor, je gaat het in elk geval minder eng vinden en je weet waar je het voor doet he!! Succes. @Teddybeer, pfff balen zeg meid, ik hoop voor je dat je toch minder ver bent dan je dacht... duim, duim.... sterkte de komende weken! @Miranke, super! En al een aardig kindje, 2 cm Jeeh!! Fijn
Oh goed nieuws! Super super! Dat had dit topic wel nodig hé! Teddybeer, hopelijk ben je indd gewoon minder ver dan gedacht! Ik duim!!!
Fijn dat je een goede echo hebt meis. Succes met het prikken. Ook ik moet elke dag prikken. Alleen de Fraxiparine (de bloedverdunners dus).