moet zeggen dat ze het ook bijzonder vonden..... hahahaha maar tuttebel lag met alle echo's er bijzonder mooi voor.... wacht ik heb nog een aparte.... die zie je ook niet zo vaak... moment
Oh jeetje zeg, die is wel wat duidelijker! Het is dus maar net hoe ze het foto'tje nemen inderdaad. Ben benieuwd eigenlijk; over 3 weken krijgen we nog een echo of dat dan ook weer inwendig is of dat het uitwendig is.
Wauw Seth, wat mooi duidelijk. Ik had een inwendige echo bij 7w1d en toen zag je echt alleen maar een stipje op de foto!
laatste die ik wil delen.. en zal ik jullie niet te veel lastig vallen met foto's uit de oude doos.... 4d pretecho met 18 weken..... bewust zo vroeg gedaan... om een "mensje in wording te zien.."...
Denk dat de aparatuur ook veel scheelt...!! De echo's van mijn zoon waren ook helemaal niet zo duidelijk.... denk dat ik bij dochter net nieuwe aparatuur had ofzo..... 20 weken echo wat trouwens ook absurd mooi... hopelijk word nu mn pretecho ook zo mooi.... tja nog ff wachten..
Wauw echt mooi en duidelijk!! Heb vorige week echo gehad 7,3 en toen zag je niet veel kwam volgens gyn omdat mijn baarmoeder naar achter gekantelt lag. En in mijn vorige zwangerschap ook niet zo'n mooi duidelijke echo gehad.
Mooi zeg, het is toch echt een wonder als je dit zo ziet.. Ik kan niet meer wachten tot morgenvroeg.. Ben blij dat hier weer eens wat goed nieuws te lezen valt, geeft me weer wat vertrouwen..
Nee heb voor de 2d gekozen..... Ze doen eigenlijk op deze termijn ook niet 4d...ofja als je zou willen wel..... maar eigenlijk is dat niet zo mooi..... dus denk dat het vergelijkbaar is met jullie medische echo's... alleen denk ik dat ze wat meer moeite doen om alles mooi op de foto vast te leggen...want daar doe je het eigenlijk voor natuurlijk... PRETecho...... dus tja ech naar vreemde dingen kijken ze natuurlijk niet.....
@mandy, gefeliciteerd met je frummeltje.. @seth...mooi echo fotos... ik mag morgen...ben zo zenuwachtig...ga zo lekker naar mijn bed, is het sneller morgen..whaha
karagoz Succes gewenst... en probeer goed te slapen hoor!!! anders duurt het nog lang voordat het morgen is...!!
Meiden met goede echo's GEFELICITEERD!! Meiden met een slechte echo heel erg veel sterkte en een dikke knuffel.