lizab; ook al zo'n mooi buikje setje; wat verdrietig, heel veel sterkte elif; wat vreselijk die onzekerheid, toch blijf ik voor je duimen, het hcg is wel gestegen toch? Trek je het nog een beetje, kan me voorstellen datmaandag nu wel heeeeel ver weg lijkt mejejo; ook al een mooi beginnend buikje alien; pff, wat heftig zeg. Snap dat je je nu ontzettend onzeker voelt, maar hoop dat je desondanks toch alvast een beetje kunt genieten karagoz; volgens mij zie ik daar al een heel klein buikje ontstaan yasmine; gefeliciteerd met je mooie echo. Zou idd je schildklier zo snel mogelijk goed laten instellen. Vooral in het begin van de zwangerschap is dat erg belangrijk voor de ontwikkeling van je kindje Ik heb ook een te traag werkende schildklier en moest meteen meer medicijnen gaan slikken whow het gaat wel erg snel in dit nieuwe topic Heb vanochtend weer mn ontbijt eruitgegooid, was eigenlijk niet eens zo misselijk, maar het kwam er opeens zomaar uit. Nu is het weer oke hier ook enorm onzeker, vorige keer zwanger van een lege vruchtzak en heb nu alweer nachtmerries van dat echo-beeld (en de ellende daarna). Merk dat ik heel terughoudend ben en nog steeds niet echt blij, eerst maar eens zien of we deze keer beter geknutseld hebben. Vorige keer had ik er helemaal niet bij stil gestaan dat het ook wel eens mis zou kunnen gaan, was echt helemaal vol vertrouwen en nu juist het tegenovergestelde
Zit trouwens naar al die buiken te kijken en het valt mij op, dat bij iedereen de navel dus open staan. Logisch, maar bij mij is mijn navel nooit meer geheel terug in vorm gekomen. Ik had een knipoog laat maar zeggen, maar hij staat nu nog steeds open Hoe is het met jullie navel verlopen
Mijn navel is iets breder..mijn navelpiercing zit ook veel losser (gaatje waar de piercing doorheen zit is ook breder).
Heb mijn navelpiercing sinds de zwangerschap toen uitgedaan. Ik kon er niet meer tegen. Het stond zo strak. En tot nu toe, heb ik 'm niet meer terug in gedaan, omdat het gewoon anders oogt.
kortom: het oogt anders door de knipoog???!!! hier was alles weer terug naar voor de zwangerschap...... Had nu alleen die streep nog... maar wellicht omdat ik nog t/m september bv heb gegeven, dat het nog niet weggetrokken was.....
ooo als ik nou geen kindjes had.... of alleen een die nog sliep vanmiddag was ik gaan liggen...... bleehh... probeer hier wat afleiding te vinden dan maar....
Mooi hoor, al die buikfoto's! Krijg er spontaan weer zin in Dit ben ik bij 38 weken: Bekijk bijlage 45083
Had je foto gemist... blader nu terug en zie ik hem opeens.... tjeetje... jij droeg echt ver naar voren.......!!! Over het algemeen klopt het volgens mij wel..... al droeg ik zowel met zoon als dochter meer in de breedte...... p.s. die buikband heb ik ook!!!!!
Nu ik zo al de foto's terug kijk, zou ik er zo graag zo veel willen laten zien. hihi. Maarja, dat ga ik jullie maar niet aan doen. Over een half uur komt de MvM. En ik moet nu al plassen, maarja even inhouden dus. Zit mij ook net te bedenken, dat ik niet echt een plaspotje heb . Nemen zij voor de zekerheid ook postjes mee En anders wordt het het dopje van de haarlakbus , dat is het enige wat ik nu in de aanbieding heb.
De buikbanden liggen er nog, dus kan ze zo weer gebruiken. Echter stond het bij mij snel niet meer. Ik was rondom over mijn hele lijf zo ONWIJS gegroeid (veel veel veel vocht), dat het ook niet meer stond hoor. Ik voelde mij net mevrouw 'Storthoop' kennen jullie die nog (Freggels en niet de tekenfilm). Of ik voelde mij ook eh hoe heet ie ook al weer. Ja, Ma flodder. Sinds de zwangerschap ben ik zo onwijs gegroeid en het is ook niet meer zo mooi weg getrokken. Nee dat voelt niet fijn. Hebben meer mensen dat? Ik zie of lees zoveel verhalen, dat het allemaal zo weer strak is getrokken in no-time?
@ alle buikfoto's mooi hoor. Hier geen foto's op de comp. van vorige zwangerschap. @citroentje, deel 2 ivm dat alle topics nu na 1000 berichten gesloten worden. @all we zitten alweer op 100 berichten. Binnen een week zitten we dus op deel 3. Nou, hier de eerste verjaardagsvisite alweer gehad. (f is jarig vandaag) Ik ben gevloerd en F ook.
Gefeliciteerd met F Nu dan even uitrusten meis En wat betreft het feit dat we over een week op de 1000 berichten zitten. We gaan het mee maken Lizab. Merken vanzelf dat het niet zo overzichtelijk dan dat zij denken. Of wij hebben het bij het verkeerde eind en het werkt prima. W gaan het zien.