@cindy24, ik was gisteren nog aant denken: waar zit ze toch! wat een mooie buikjes! hoe ist het verder met je kwaaltjes? hier vandaag al iets minder misselijk hoewel ik echt nog walg bij de gedachten aan eten.. en alle geuren maken me misselijk! zelfs men eigen parfum @de rest: heeft er iemand vandaag of morgen nog een echo?
Hee ja was druk druk druk!!! Ja misselijk ben ik zo`n beetje de hele dag maar kan ook echt van die eetaanvallen krijgen!!! En moet ontzettend veel plassen, minder maar goed!! Ik mag eindelijk maandag!!!
Hier gaat het wel goed. Veel plassen en slechter slapen. Verder word ik wel onzeker van alle zwangerschappen die niet goed gaan hier. Jeetje wat zijn et er veel...
ja erg veel wordt er niet zekerder van .... Ja even kijken of alles goedzit vindt ik wel fijn!! Tuurlijk is alles gewoon goed daarbinnen maar vindt het toch wel spannend!!!
Ja echt.. je bent er nu toch vaak mee bezig dat het fout kan gaan als je dat allemaal leest.. Het lijkt ineens een mirakel als het goed afloopt... In het prille begin kon ik mij troostten met de idee dat ik uberhaupt al zwanger KON worden.. dat als het fout zo gaan dat ik tenminste wist dat het al KON.. maar zo kan ik er echt niet meer over denken nu. Ben echt al superfel gehecht aan dat kleine mensje in men buik.. Ongelofelijk wat je moet meemaken als dat foutloopt Uitgaan van het beste tot het tegendeel bewezen is.. ofzoiets?
ja altijd ervanuit gaan dat het goedzit daarbinnen hoor!! Hier zijn eenmaal zoveel vrouwen en er gaan altijd zwschappen mis helaas.... Ik ben gewoon uit zelfbescherming voorzichtig maar was dit bij mijn dochter ook en daar was alles ook goed!!! Vertrouw op je lichaam!!!
Ik vind dat ook wel lastig om te lezen hoor, al die vmk's. Natuurlijk vraagt niemand erom, maar juist het feit dat het zomaar kan gebeuren; bij iedereen, maakt mij ook een stuk onzekerder! Wat fijn Cindy en Lola dat jullie al snel een echo hebben! Ik kan ook niet wachten, eerst de VK dan maar eens bellen... haha! Seth: zag ik nu in jouw onderschrift dat je toch eerder voor een pret-echo ergens kan komen? Dat zou wel fijn zijn!
Maar weet nog dat dit bij de januarimama's ook zo erg was zeg....... heb laatst terug zitten lezen, en als je dan keek hoeveel er afvielen in het begin niet normaal...... nouja zie je maar hoeveel miskramen er eigenlijk voorkomen....en hoeveel vrouwen dit verdriet "stil bij zich dragen"...... Wordt toch bijna nooit over gesproken... (in het echie).... Hopelijk was het dit..... en blijven de rest van onze ukkies zitten..
Amle Ja, heb het kunnen regelen.... en eigenlijk duurt het me nog te lang... (ben ook ongeduldig)... maar 9 weken is wel een mooie termijn om al echt een beetje kindje te zien.....
Meiden wij mogen erg blij zijn hoor!! Ik besef dit maar al te goed, al heb ik nooit dit verlies hoeven mee te maken!! Ja ik krijg deze in het zk vandaar ook zo vroeg!!
ik heb naast de algemene symptomen vandaag ook hoofdpijn er bij gekregen... het is idd schrikken als je al die vroege vmk's leest..
Hallo meiden, ff snel tussen het werk door Sterket voor de meiden die een vmk hebben gehad/krijgen, ik leef met jullie mee en weet helaas hoe het is. Gelukkig gaat alles hier nog goed, en heb morgen 8:15 uur de 1e echo! Spannennnnnnnnnd !!!
Hoi! Ik weet nog niet of me ik me hier mag melden of toch bij de oktober mama's. (wisselende cyclus dus kan ergens tussen 24 sept en 3 okt uitgerekend zijn) Vinden jullie het goed als ik hier wat mee lees tot ik het zeker weet? Ik mag maandag gaan bellen voor een afspraak voor een echo. Die krijg ik rond de 7 weken. We hebben al een zoontje van 31 jan. 2008 en in september vorig jaar heb ik een mk gehad. Dat voelde vanaf het begin niet zo goed. Helaas dacht de vk dat het vruchtje al afgekomen was maar was dat niet zo. Hierdoor heb ik pas 2 maanden later een curettage gehad. In ieder geval allemaal gefeliciteerd met jullie zwangerschap!
hoofdpijn heerst ook momenteel... tenminste ik hoor hier iedereen over keelpijn en hoofpijn en misselijk.... (zoontje, vriend en schoonma waren ook al de klos) Weet nu ook niet of de hoofdpijn en misselijkheid van mn zwangerschap komen... of van gewoon niet lekker zijn..... Probeer iig veel te drinken, hoofdpijn in zwangerschap is vaak vocht tekort..... en kan sowieso geen kwaad....
oei.. wat ga jij wakker liggen vannacht.... Wel fijn dat je gelijk zo vroeg mag!!!!!! alleen misschien een nadeel voor het hebben van een volle blaas.... of je krijgt inwendig, denk ik....
Die eerste echo's zijn idd zo spannend! En het duurt altijd veel te lang. D'r heerst idd vanalles. Afgelopen dinsdag kreeg ik plotseling koorts en keelpijn, en nu is het weer weg. Ik heb tot nu toe alleen last van gevoelige borsten, bandenpijn als ik nies ofzo en enorm emo!