September 2010 mamma's deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door lizab, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamanouk

Mamanouk Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.086
    0
    0
    nee erg hoor..

zo heb net een bak schips op gegeten, blognese van Croky,
    mijn vriend is er toch nog niet en hij moet zelfs nog naar de winkel, dus eten doe ik denk ik pas om 7 uur

2. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    mag best, zat hier vanochtend aan de ketchupchips hahah

3. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Zo, heb weer nieuwe kratten en flessen van MvM, ook heb ik vandaag de dvd gekeken van ''het wonder van een nieuw leven''

Was mooi om te zien, we hebben toch maar besloten om lekker een pizza te bestellen. Ik vindt het ook zonde om duur uit eten te gaan waarvan ik waarschijnlijk niet veel ga eten en pizza daar had ik ook wel zin in. Die zou zo elk moment hier worden gebracht

4. silkie

silkie Actief lid

31 mrt 2009
    470
    0
    0
    even een mopermomentje.....
    Mag pas 16 febr voor de eerste echo naar de gyn. Ben dan al 9 wkn zwanger (en een MK en een ingewikkeld medisch geval, dan mag je toch eerder?!?). Na de MK werd me op het hart gedrukt om zo snel mogelijk een afspraak te maken omdat het belangrijk was om me al in een vroeg stadium goed in de gaten te houden....... en dan krijg je een echo bij 9 wkn!
    Daarbij ben ik echt onwijs onzeker door die lege vruchtzak van de vorige keer en gebruik ik medicijnen die eigenlijk niet mogen in het eerste trimester (maar als ik eindelijk bij de gyn ben is het eerste trimester al bijna om) Gggrrrr

De secretaresse vond het ook een beetje vaag en zei dat ik via de huisarts wel een eerdere afspraak voor alleen een echo kon krijgen. Zit nu te twijfelen of ik daadwerkelijk zo hysterisch ga doen of dat ik gewoon geduldig af ga wachten tot de 16de

5. Bajou

Bajou Fanatiek lid

10 feb 2009
    4.599
    1
    0
    België
    he mamatjes, hoe gaat het ermee?
    Ik moet nog steeds wennen aan het idee hoor... heb zo de indruk dat het anders zal worden eens een echo wat meer info geeft... heb nog geen afspraak kunnen maken. druk druk druk en kan tijdens werk niet bellen.

6. Seth

Seth Niet meer actief

Denk het ook.... ik bedoel.... met 7/8 weken kan hij vaak gewoon uitwendig.....
    ik heb dan zoiets van: zeg dat dan gewoon....;)

7. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    ik heb mijn echo woensdag uitwendig gehad...als het niet duidelijk was dan zou het inwendig gaan maar gelukkig niet...vind die dingen al zo erg...

8. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Dat vindt ik nou ook, niet erom heen draaien

9. Seth

Seth Niet meer actief

Ik zie je onderschrift onder je banner.... en vind het ook vreemd...
    Snap er echt geen reet meer van, hoe ze het nu doen met die echo's.....
    Weet wel dat ze vanaf 8/9 weken wel meer zien op een echo... maar wat extra controles, zou ik jou geval ZEKER op zn plaats zijn!!!!

10. Seth

Seth Niet meer actief

Hoor trouwens net dat mijn echobureau zelfs samenwerkt met het sophia kinderziekenhuis!!!:$

Weet ik iig.. dat het niet zomaar mensen zijn.....

11. trishka

trishka Fanatiek lid

6 mrt 2009
    4.621
    0
    36
    Ik zou zeker wel stennis maken meid, ik heb ook eens een vmk gehad en ik heb mn echo op 6 weken en 5 dagen. In jouw geval zou dat al helemaal moeten kunnen! Gewoon maandag je ha bellen hoor!

12. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    manlief is cheese union chips gaan halen..had er in eens trek in

13. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    hihi lekkerrrrrrrrrrr

14. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    Ow wat vinden jullie van die skoda reclame?
    Van die grootouders die dan zo'n mega-olifant uit de kofferbak toveren?
    Spuuglelijk ding, maar die reclame vind ik wel supergrappig!

15. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Dat is niet niks meid. Dan is de 20 weken echo voor jou helemaal spannend zeg. Ik begrijp je reactie heel goed hoor. ik ga heel hard voor je duimen dat je kindje helemaal gezond is!

16. Hitchke

Hitchke Fanatiek lid

3 sep 2009
    1.342
    1
    36
    mijn avondmaal vandaag was

1 sandwich met fricandon en warme krieken
    1 sandwich met jonge kaas en appelmoes
    en 1 bokaal frosties

ik geloof men eigen ogen niet !!!

17. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

@vosje, gewoon lekker van je afschrijven hoor meid,
    en je reageerde (vind ik ) helemaal niet zo heftig hoor,
    ik begrijp je keuze.

@silkie, ik zou zeker gewoon lekker hysterisch doen als dat nodig is om een vroege echo te krijgen !!

@ ik weet even niet meer wie sorry, maar jeetje zeg, 4 weken naar amerika.... heeeerlijk !!! ben stiekem jaloers :p

@ testen, omdat ik chronische ziek ben word het kindje om de 2 a 3 weken in de gaten gehouden d.m.v. echo + vanaf week 25 elke week aan de ctg.
    de 20 weken echo moet ik naar nijmegen om een speciale medische echo, deze is een stuk uitgebreider dan de "gewone" 20 weken echo.

ik ga verder geen combinatie testen of nekplooimeting o.i.d. laten doen, vandaag bij de gyn vroeg ze nog of ik het boekje van down dat ze de vorige keer heeft meegegeven heb door gelezen en nog over na hebben gedacht,
    wij hebben gezegt dat het geen zekerheid bied of je wel of niet een kindje krijgt met het syndroom van down, het is altijd een KANS berekening,(heeft de gyn zelf tegen ons gezegt dat het altijd een kansbereking is en ze het nooit zeker kunnen zeggen,) en wij zouden het kindje niet laten weg halen, dus tijdens mijn zwangerschap wil ik niet weten of hij/zij wel of geen down heeft.

18. vosje2000

vosje2000 Fanatiek lid

28 mei 2007
    3.777
    1
    0
    Thuismama en vrijwilligster voor diverse organisat
    Tnx sann en mejojo :)

19. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Ik zou gewoon lekker hysterisch gaan doen meid. die spanning is ook niet goed voor je nu.

20. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    welk echobureau heb je als ik vragen mag?

Deel Deze Pagina