September 2010 mamma's deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door lizab, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    goedemrogen meiden...

redelijk geslapen vannacht...hier ligt er ook sneeuw...

@vosje...jeetje wat een buik al

2. franzje

franzje Lid

25 nov 2009
    27
    0
    0
    NULL
    NULL
    goedemorgen meiden
    Hier in Breda is het ook wit!
    Ik heb net even een half uurtje liggen bijlezen.

Vosje ik ga voor je duimen dat jullie kind helemaal gezond is.

Mejojo wat een mooie echo

Ik weet even niet meer wie niet een vroege echo kreeg ondanks de voorgeschiedenis, maar ik zou zeker op mijn strepen gaan staan! Jouw kind jouw lijf en gevoel!

Wat buikgroei betreft, mijn broeken zitten nu al niet meer lekker en gisteren had ik een etentje met vriendinnen (die nog niet weten dat ik zwanger ben) en ik knalde bijna uit mijn panty.Misschien gaan ze nu wel denken dat ik zwanger want zelfs ik schrok van de buik die ik onder mijn
    jurk zag!!
    @klachten ik ben sinds maandag misselijk, heb gelukkig nog niet overgegeven

3. Hadassa

Hadassa Fanatiek lid

6 jun 2009
    3.926
    422
    83
    Haha, ja heeeeel laat lag ik erin, we waren ook heel laat thuis vandaar. Normaal gesproken lig ik er al lang in hoor, ben s'avonds echt heel erg moe en doe niks meer. Voor dat ik zwanger werd, deed ik van alles s'avonds, maar nu ff echt niet meer. Had al wel een paar uur in de auto geslapen gelukkig!

Auto immuun ziekte, wat houdt dat precies in?

4. Miracle1984

Miracle1984 Bekend lid

5 jan 2009
    727
    0
    0
    Goedemorgen!

Hier ook weer sneeeuw!

@Vosje mooie buik al hoor!

@Jane hoe vond je Avatar? Ik vond het echt een gave film. Normaal kan ik niet stilzitten bij lange films maar hier had ik het niet eens door (behalve mijn benen dan ;) )

@BEG veel plezier met vertellen aan je moeder vandaag!

@relatie, wij zijn dit jaar 8 jaar samen en trouwen volgend jaar.

Ik ben savonds steed zoo moe, echt om 19.00uur al helemaal kapot. Gisteravond op bed gaan liggen en wou daar popstars kijken maar viel om 21.00uur al in slaap....Vanmorgen weer vroeg wakker. Ik kan al een aantal dagen niet echt naar de wc (sorry) en heb zo'n opgeblazen gevoel dat is echt niet fijn! Strakkies maar even roosvicee laxo kopen kijken of dat helpt. Andere tips zijn welkom! Vanmorgen ook weer wat misselijk maar die gele vla hielp redelijk gelukkig! Vanav ga ik naar de bingo :p ik hoop dat ik het vol hou!

Fijn weekend allemaal!

5. Hadassa

Hadassa Fanatiek lid

6 jun 2009
    3.926
    422
    83
    Kids zijn een dagje logeren, heerlijk rustig wakker geworden vanmorgen samen... Vandaag op pad voor verf, latex en iets voor op de grond, voor onze nieuwe slaapkamer.... leuk!

Allemaal een heel fijne dag wens ik jullie toe.... tot laterzz!
    Hebben trouwens gisteren aan mijn ouders en 3 zusjes verteld van onze zwangerschap, allemaal zo enthousiast... mijn moeder vroeg,en weet je al hoeveel het er zijn, met een big smile... hahaah. als het er meer zijn dan krijg ik er ook een paar he zegt ze ook nog haha! Ze zit in een rolstoel, maar het zou haar nog wel lukken zegt ze, een kindje opvoeden. haha! De reden waarom ze dat vraagt/zegt is omdat het bij ons gelukt is via hormoon injecties... en ik vaak en snel overstimulatie had. Bij deze behandeling had ik zeker 2 eitjes die meededen... en mijn mannetje denkt dat het een tweeling is.... nou ik niet hoor!!

Nou ben ik echt weg!!!!!

6. Jizzy

Jizzy Bekend lid

10 okt 2009
    550
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had ook 2 eitjes die gesprongen zijn en bij mij zijn ze ook beide bevrucht :p
    dus alles kan :D

7. Jizzy

Jizzy Bekend lid

10 okt 2009
    550
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goeie morgen btw :)

BEG succes met vertellen aan je moeder!!

8. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    thanks meiden!

heb even net ontbeten
    4 geroosterde boterhammen!!!

kan nu alleen geen pap meer zeggen hahah

9. franzje

franzje Lid

25 nov 2009
    27
    0
    0
    NULL
    NULL
    Veel plezier met het vertellen BEG!!
    Wij hebben het gisteren aan onze beste vrienden verteld en zij is zwanger vd 2e en ze moest zo huilen van blijdschap!
    Dat is toch erg ontroerend!
    ik merk dat ik zelf ook erg emo ben, kan het nieuws niet meer kijken zonder een traan te laten!

10. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Miracle en Michelle, het was echt een goede film! Wel jammer dat hij zo laat begon want ik had op het eind wel moeite. Maar omdat je zo graag het eind wil weten heb ik het volgehouden. Kwart voor 1 waren we thuis.

Verder ben ik nu nog erg moe......

11. Mamanouk

Mamanouk Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.086
    0
    0
    ohw jee je weet dus nog niks, je moet nogwachten tot 4 februari zie ik, spannend

12. Mamanouk

Mamanouk Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.086
    0
    0
    oh zo veel kan ik niet op hoor...
    succes met vertellen vandaag

13. Mamanouk

Mamanouk Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.086
    0
    0

jammer dat jullie pleegkindje weg gaat, maar zijn broertje blijft dus wel...
    waarom gaat die andere nu weg??

14. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

@auto-immuunziekte, mijn SLE is een soort reuma, dus ontsteking van bot spier gewrichten pezen etc etc, maar ook van mijn organen (incl. huid)
    mijn lichaam weet niet wat goede of slechte cellen zijn.
    mijn eigen lichaam valt zich als het ware zichzelf aan.

door prednison word mijn hele afweersysteem plat gelegd waardoor ik sneller ziek word ( griep verkoudheid mex.griep etc etc als een ander omdat ik dus geen afweer systeem meer heb)
    het is gelukkig niet erfelijk.

@ zeurende mensen, nou had ik hier geen last van... hier juist dat we nog maar heeeel lang moesten wachten !!!! ( behalve mijn ouders en zusje, die wisten dat ik jong moeder wou worden en dat het er met manlief wel een keer aan zat te komen :p)

toen de eerste geboren was zei iedereen : zo nu is het wel even genoeg hé ( behalve mijn ouders en zusje die wisten dat we graag 2 kort op elkaar wouden :p)
    jullie hebben nog tijd zat voor een 2e geniet maar eerst van de eerste,
    hier zeurende mensen dus dat ze GEEN kindje wouden bij ons,

15. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    @Hadassa: wel heftig zeg SLE. ik ken wel de gewrichtspijn omdat ik artrose heb, maar het lijkt me heel heftig als je dan ook nog s om de haverklap ziek wordt door je slechte afweer. Mag je nu die prednison gebruiken?
    @BEG: veel plezier met vertellen. pff, ik heb er ook zo'n zin in zeg.
    @rest: fijne dag allemaal
    @Realatie: wij zijn al ruim 14 jaar bij elkaar waarvan nu 7,5 jaar getrouwd!

Heerlijk tot kwart voor 9 geslapen vanmorgen. Net lekker samen met mn meisje gedouched en die ligt nu uitgeteld in dr bedje.
    Hier ligt ook sneeuw!!!

16. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    oja zeurdende mensen: hier heel veel last van gehad voor Ivy geboren werd. Ik werd natuurlijk steeds wat ouder dus iedereen vond het wel s tijd. Helaas wisten ze niet dat ik al miskraam op miskraam had gehad en we dus al een hele tijd bezig waren. Wel gek ook, een vriendin en ik begonnen tegelijk met proberen en toen Ivy geboren werd was haar dochter al bijna 5.

17. trishka

trishka Fanatiek lid

6 mrt 2009
    4.621
    0
    36
    Goeiemorgen meiden!

Jizzy, krijg jij een tweeling :$ :D ?

18. trishka

trishka Fanatiek lid

6 mrt 2009
    4.621
    0
    36
    BEG Veel plezier vanmiddag, ben echt benieuwd hoe ze reageren!

19. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

20. Hadassa

Hadassa Fanatiek lid

6 jun 2009
    3.926
    422
    83
    Hmmm... hahah! ik weet het, het is heel goed mogelijk ja! Maar ikw acht gewoon rustig af. Heb jij IUI gehad of ook alleen OI?

Deel Deze Pagina