September 2010 mamma's deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door lizab, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Goh ik moest echt lang zoeken!
    Was helemaal van slag van het laatste berichtje dat we gesloten gingen worden. Gelukkig een nieuw topic!

2. Dominique71

Dominique71 Bekend lid

25 mrt 2006
    978
    0
    0
    Hoi meiden,

elk bericht begin ik met te zeggen dat ik het niet meer bijhoud. Ik hou het echt niet meer bij. We hebben sinds vanochten een nieuw topic en we zijn nu bij blz 15. Ik kan mijn eigen berichten niet meer vinden om te kijken of ik enige reactie krijg. Als ik ze vind merk dat ik niet zo veel reactie krijg om dat ik natuurlijk niet in ga op wat het gesprek van het moment is.

Ik denk dat ik mij even terugtrek. Ik laat volgende week wel even horen hoe mijn echo ging en in klets in een een later stadium wel weer mee.

Sorry, jullie kunnen er ook niets aan doen. Ik voel mij gewoon buitengesloten omdat ik geen tijd heb om alles elke dag bij te lezen. Dus ik probeer het even niet meer.

Echt echt geen verwijt. Ik vind het gewoon even jammer en ik kom later wel weer terug.

3. Alita

Alita Niet meer actief

is ook moelijk soms dominique er zijn gewoon een hoop dames hierzo....

4. Seth

Seth Niet meer actief

Dominique....
    jammer... maar tis even niet anders....

moet zeggen dat ik soms ook hele berichten mis, terwijl ik wel op dat moment ON-line ben...
    (net als de foto van zij van de hoek)......

Heb hier ook niet altijd alle tijd.... vandaag heb ik een dag, dat ik ff niets doe.. dus dan wel.....

ik reageer ook niet altijd op alles en iedereen..... (heb dit iig niet bewust gedaan)

Alvast veel succes met je echo... en laat inderdaad ffies wat weten....
    tot later...

5. sedese

sedese Fanatiek lid

23 sep 2009
    1.674
    936
    113
    Vrouw
    @Dominique leuk dat je nog even laat weten hoe je echo is, ik heb nu nog tijd maar vanaf volgende week ook wat minder..dan zal ik denk ik ook veel missen..
    @Pisum werkse lief dat je aan ons denkt :D

6. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

@ domique, begrijpelijk hoor, ik reageer ook niet op alles,
    het is gewoon erg druk hier, en je leest gauw ergens overheen,

maar je bent altijd welkom dus laat maar wat horen wanneer je er zin in hebt ;)

7. Toetje77

Toetje77 Bekend lid

29 feb 2008
    800
    12
    18
    NB
    Hallo,

Ik denk (hoop) me hier ook aan te kunnen sluiten. Ik ben 1 dag overtijd, iedere test die ik doe, en geloof me kruidvat is nu schatrijk door mij, is positief. MAAR ik heb op 5 januari, dus 16 dagen geleden, pregnyl gespoten (zit HCG in) en die kan volgens de assistente in het ziekenhuis de test beïnvloeden totdat ik 4 dagen overtijd ben :$. Gek genoeg (ben namelijk een geboren pessimist) denk ik dat dat niet klopt en dat ik wel degelijk zwanger ben, maar vraag me niet waarom :D
    Ik ben dus nog een newbie op dit forum en durf nog niet helemaal enthousiast te zijn, maar wil er gewoon van uit gaan dat ik zwanger ben, gewoon omdat ik voor één keer eens positief wil zijn, net als al die peperdure testen :)

8. lizab

lizab Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    Zo meiden, ben ik ook weer even.

Dominique, begrijpelijk hoor. Ik zit nu bijna 3 jaar op het forum en merk dat ik er nu pas een beetje gewend aan begin te raken (de snelheid)

Pisum, werkse.

Mejojo, deel 9? ik denk eerder deel 90. :D

Nou, lig ik net lekker op de bank en F in bed, schoonmoeder voor de deur. De volgende verjaardagsvisite dus. Toen nog een buurman, dus nog steeds geen rust (voel me net zo'n aansteller met mijn rust..)

Iedereen net weer weg. F. hangt lekker op de bank achter Baby TV (ze is tenslotte jarig)

Oja, ze klapt net knetterhard met haar hoofd op tafel. Blauwe plek op haar voorhoofd. Wat kan ik daar op smeren??

9. Toetje77

Toetje77 Bekend lid

29 feb 2008
    800
    12
    18
    NB
    Oh ja, en als ik dan eigenwijs ben en er van uit ga dat ik gelijk heb ben ik waarschijnlijk op 29 september uitgerekend, of loop ik nu wel heeeeeel erg hard van stapel?;)

10. Seth

Seth Niet meer actief

o dacht dat het na 14 dagen er zeker uit was....
    (meen ik ergens gelezen te in mn vaste tempclubje... van diegene die pregnyl gebruikte.... hoeveel gebruikte je...? kan ik ff navragen...)
    dus ik zeg gewoon: gefeliciteerd!!!!!!:)

ennuhhh wel meedoen met mvm he??!!:D

11. sedese

sedese Fanatiek lid

23 sep 2009
    1.674
    936
    113
    Vrouw
    Hai Toetje welkom en gefeliciteerd (en inderdaad we gaan er gewoon vanuit dat het goed zit! :D) spannend

12. Hitchke

Hitchke Fanatiek lid

3 sep 2009
    1.342
    1
    36
    jaaaaaa toetje welkoooomm

13. Toetje77

Toetje77 Bekend lid

29 feb 2008
    800
    12
    18
    NB
    Ik heb 16 dagen geleden 5000 eenheden pregnyl gespoten. Ik las overal op internet dat dat na een dag of 10 zelfs al uit je lijf is, dus heb ik het ziekenhuis gebeld, maar de assistente zei dat ik moest wachten tot ik 4 dagen overtijd ben omdat het tot dan nog invloed kan hebben. Nou ja, ik heb al een paar keer eerder te vroeg getest :) en was dan altijd negatief, raar dat de pregnyl toen geen invloed had en nu terwijl ik overtijd ben opeens wel, daarom geloof ik het niet.

Natuurlijk doe ik mee aan MVM, ze hebben mij toch ook geholpen ;)

14. Seth

Seth Niet meer actief

Toetje...
    ik heb de vraag nog ff in de andere groep gegooid... zitten ook (helaas) een paar kenners.....

maaruhhh je bent gewoon zwanger hoor!! dus binnenkort je banner wijzigen!!!

15. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
    vallen en stotengel van vsm helpt goed, verkoelt ook wat. Maar wel snel smeren eigenlijk...

enne nog gefeliciteerd!!

16. lizab

lizab Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    Thnx. zal het zo nog wel even halen. is het niet voor deze keer, dan heb ik het vast in huis voor een volgende keer. :)

afspraak voor de echo ook gemaakt. 9 februari 9 uur.
    zal hem ff pb'en voor de site.

17. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
    Daarom hebben wij het standaard in huis met onze stuntman;)

18. Toetje77

Toetje77 Bekend lid

29 feb 2008
    800
    12
    18
    NB
    Thanks. Ja ik geloof het ook wel. Ben nog wel voorzichtig en wacht ook nog even met mijn banner aanpassen, maar ik heb er nu gewoon vertrouwen in. Nu maar hopen dat ik straks niet een keiharde klap krijg :)

19. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    hier dat spul ook standaard in huis. wij hebben een stuntvrouw:D

20. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Alvast, voorzichtig, gefeliciteerd. Zou idd gek zijn als juist nu ineens de pregnyl zou hebben. spannend hoor, ik duim voor je

Deel Deze Pagina