September 2010 mamma's deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door lizab, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. franzje

franzje Lid

25 nov 2009
    27
    0
    0
    NULL
    NULL
    Toetje gefelicteerd en welkom!!

2. Zijvandehoek

Zijvandehoek VIP lid

8 jun 2009
    6.894
    0
    0
    All: ik wil jullie even wijzen op mijn bericht onder mijn banner. Het is zeer belangrijk voor vrouwen die zo graag zwanger willen worden, maar waarbij dit niet lukt doordat zij bijvoorbeeld geen eisprong hebben/krijgen.

Moeders voor Moeders, maakt van de opgeslagen urine met het zwangerschapshormoon HCG een medicijn, waardoor vrouwen WEL zwanger kunnen worden.

Echter doen weinig vrouwen dit, omdat het te veel moeite is en ook omdat zij er gewoon niet bij stil staan.

15% van de zwangere vrouwen steunt Moeders voor Moeders
    Dat is (vind ik) BAR WEINIG.

Dus meiden help waar je helpen kan.
    Je maakt er zo veel mensen blij mee
    .

Google naar Moeders voor Moeders of klik de banner aan op deze site en meldt je aan!

Én ook niet onbelangrijk, geef het aan elkaar door!

Bedankt voor het lezen en nog meer bedankt als je je hebt opgegeven
    :)

3. Zijvandehoek

Zijvandehoek VIP lid

8 jun 2009
    6.894
    0
    0
    Welkom en Gefeliciteerd nieuwe zwangeren! :D

4. januari2010

januari2010 Niet meer actief

Ha Meiden,

In het vorige topic heb ik me al eens voorgesteld maar helaas ging het ook voor mij te snel op mee te kunnen blijven lezen.

Nu zie ik dat een aantal van jullie al vrij vroeg een echo hebben gehad, omdat ik sinds maandag bloed verlies en sinds vandaag vrij heftig krijg ik morgen een spoedecho.

Volgens mijn verloskundige ben ik morgen 6 weken en 2 dagen, zelf dacht ik dat ik nog wat minder ver was maar dat doet er verder niet toe.

Hoe groot is de kans dat ik morgen een kloppend hartje zie!? Of beter zagen degene die een vroege echo hebben gehad (ook rond 6 wkn) al een kloppend hartje?

Maak me behoorlijk zorgen en zou enorm opgelucht zijn als ik een hartje kan zien, de vk geeft echter aan dat het ook gewoon goed kan zijn en dat ik dan geen kloppend hartje zie...

Bedankt vast voor de reacties!

5. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    Hoi hoi,

Ik meld me ook hier...

Ik weet niet of ik in het begin erg veel zal meeschrijven aangezien mijn vriend en ik nogal overvallen zijn door door deze zwangerschap, ik ben 26 augustus pas bevallen van ons 6e kindjeen ondanks dat ik nu bijna 5 maand volledige borstvoeding geef en een mirena spiraaltje toch zwanger.

Ik geloof dat het "blij zijn" nog moet komen, maar ik vind het denk ik wel fijn om mijn "ei" kwijt te kunnen hier en toch weer een bijzondere periode delen met andere zwangeren.

Groetjes MD!

6. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

@ zvdh ik wou dat ik mee kon doen, maar ik gebruik medicijnen en ben chronische ziek waardoor ze mijn urine niet kunnen gebruiken + ze halen niet op bij mij en ik heb geen rijbewijs om het ergens heen te brengen.

@ januari2010, ik hoop voor je dat alles goed zit !! zelf had ik bij zoonlief een echo met 6 weken en 4 dagen toen klopte het hartje wel.

@ mamadeluxe, gefeliciteerd en welkom :D jeetje het 7e kindje alweer onderweg !!

7. Happy28

Happy28 Lid

12 jan 2010
    96
    0
    0
    Activiteitenbegeleider
    Veluwe
    Hoi allemaal!!

@ veel sterkte voor degenen die dat nodig hebben!!!!

@ nieuwe meiden: welkom!

@ Zijvandehoek: ik heb vanmiddag mvm gehad, inderdaad vertelde die mw. dat er maar weinig vrouwen meedoen, jammer!!! Ik ben nog maar 5 wk en 5 dagen maar volgens de mw. van mvm was ik verder óf is het een tweeling. Het is zo'n duidelijke test: maakt ze bijna noooit mee zo vroeg in de zwangerschap...Tja, wat moet ik ervan denken?

Liefs!!

8. sjan

sjan Fanatiek lid

1 okt 2008
    1.934
    1
    0
    Administratief/CRM medewerkster
    In Brabant
    @ Januarie ik hoop dat je morgen een mooi kloppend hartje ziet!
    me duimen draaien voor je......

@ ik deed gelijk mee aan MvM en mijn test was ook superduidelijk dat ze ook al zei dat ik aardig hormonen had en of een tweeling.

Vandaag naar de VK geweest gesprek gehad ze hebt gelijk een fax verstuurd naar de ziekenhuis voor een prenatale diagnostiek i.v.m. met schoonbroertje die de syndroom voor Angelman heeft... eerst de zorgen van 13 weken halen en nu voor de syndroom.....zucht....hoop dat ik gauw kan genieten van me zwangerschap

9. Happy28

Happy28 Lid

12 jan 2010
    96
    0
    0
    Activiteitenbegeleider
    Veluwe
    En Sjan?? was dat ook zo? was je ook verder dan je dacht?

Sterkte hoor met al die zorgen!

10. yasmine1974

yasmine1974 Actief lid

19 jul 2009
    377
    0
    0
    Ik heb mijn eigen kleine bedrijfje
    far far away land
    zeg, ik draai een paar uurtjes mijn rug en er zijn gewoon 11 pagina's meer....:(

Januari, je vroeg of je een hartje kon horen kloppen op een vroeg echo..Ik heb vanmorgen een echo gehad op 6 weken en 3 dagen en ik hoorde het hartje supergoed.

Ik zag het zelf niet knipperen maar blijkbaar was ik de enige want mijn man en de verpleegster zagen het heel goed.

Ik hoop dat je spoedig een positief antwoord krijgt.

xx

11. sjan

sjan Fanatiek lid

1 okt 2008
    1.934
    1
    0
    Administratief/CRM medewerkster
    In Brabant
    hey meis ik ben precies zoals mijn banner ik ben een dag terugezet ipv 8 weken 2 dagen nu 8\weken 1 dag...

dankje wel meis

12. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Wow jullie kletsen wel snel. Kan het echt niet bijhouden.

@Berichtje MvM, goed zo!
    Ik deed bij mijn dochter mee en nu weer. Vind het niet meer dan normaal. Je helpt elkaar toch? Plassen doe je toch. Opvangen is dan een kleine moeite.

@Test, die van mij was ook mega positief. Vorige keer ook. De vrouw van MvM (zelfde als vorige keer) zei: "Meid wat heb je toch weer veel hormonen!":D

Pfff moeten jullie ook zoveel plassen?
    Echt niet normaal meer. En flinke hoeveelheden ook! Heb voor vandaag al bijna 1 fles vol van MvM:$

13. mmuisje

mmuisje Bekend lid

23 dec 2008
    589
    0
    0
    Goed berichtje voor MvM! Ik doe ook mee hoor :) Volgens mij ligt in ons topic het gehalte gelukkig wel hoger dan de 15%....

Welkom nieuwe zwangeren, gefeliciteerd!

@januari, ik heb een echo gehad met 6 weken, met kloppend hartje (gezien en gehoord). Hoop dus voor je dat jij dat ook zult zien!
    Maar hou er ook wel rekening mee dat het net zo goed kan dat het nog niet zo is. Maar hoop voor je van wel! En dat het allemaal goed zit!

Wow 7e kindje mamadeluxe :$

14. Toetje77

Toetje77 Bekend lid

29 feb 2008
    800
    12
    18
    NB
    Als het echt zo is wil ik absoluut meedoen aan MvM want het is inderdaad zoals hier al gezegd werd, plassen moet je toch en dan is het opvangen een kleine moeite. Ik heb ook (hopelijk nu de laatste keer) gebruik gemaakt van dit medicijn waarvoor MvM de urine inzameld en als ik daadwerkelijk zwanger ben wil ik dit graag terug doen want je helpt er andere vrouwen enorm mee. Ik vind het dus ook klasse dat daarop gewezen wordt hier op het forum ;)

15. Happy28

Happy28 Lid

12 jan 2010
    96
    0
    0
    Activiteitenbegeleider
    Veluwe
    Nog even een vraagje aan degenen die een vroege echo hebben gehad: voor de 8 weken.
    Is dat dan een inwendige echo geweest?

16. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Jeetje ik kan het echt niet meer bijhouden, ik lees af en toe mee maar met een 36/40 uur per week baan kan ik het niet bijbenen......ik probeer af en toe bij te lezen en kom wel vaak ff kijken maar op iedereen reageren gaat me niet lukken

17. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

bij de zwangerschap van zoonlief kreeg ik tot 15 weken de echo inwendig, ( dit is wel onder behandeling van de gyn, hoe het bij de vk is weet ik niet.)

18. Zijvandehoek

Zijvandehoek VIP lid

8 jun 2009
    6.894
    0
    0
    Ook ik ben 5 weken en 5 dagen zwanger en tegen mij is niets gezegd over mijn goede test. Zo zie je maar weer ;)
    Volgende week donderdag hoop ik te gaan zien of het er één of twee zijn.

Goed dat je het ook hebt gedaan! Maakt een mens blij toch.

En meiden die het niet kunnen doen, omdat je medicijnen slikt.
    Is begrijpelijk toch dat het niet kan.
    Ik wil de mensen stimuleren, die wel een bijdragen kunnen leveren.
    En jullie kunnen wel helpen door mee te stimuleren door het verder te vertellen naar de vrouwen die het wel kunnen doen toch.

YEAH

19. Zijvandehoek

Zijvandehoek VIP lid

8 jun 2009
    6.894
    0
    0
    Ik loop ook bij de gyn, maar dat het tot de 15e week is :$, kan ik mij niet meer herinneren :D.
    Ik dacht zelf t/m 8 weken ofzo, maar van de week ga ik het meteen ff vragen bij de gyn.

20. januari2010

januari2010 Niet meer actief

Bedankt voor jullie berichtjes, goed om te lezen dat de meeste die rond de 6 weken een echo gehad hebben, of het hartje al gehoord hebben of al hebben zien kloppen!
    Hoop echt zo dat wij dat morgen ook te zien krijgen!

Deel Deze Pagina